29 kwi 2015

Ulubieńcy miesiąca - kwiecień 2015

Dzień dobry! Na sam początek posta mała ciekawostka. Czy wiecie, że od opublikowania pierwszych ulubieńców miesiąca na moim blogu minął już rok? Tak, aż sama nie mogę uwierzyć. Jak to możliwe?! Czuję się, jakbym dopiero co niedawno zaczęła, a to już 12 miesięcy minęło. Jak ten czas szybko leci... Z tej okazji postanowiłam wprowadzić do swoich ulubieńców nową kategorię oraz jak najbardziej rozbudować ten post, dodać ich jak najwięcej (w żadnych postach z tej kategorii ich tylu nie było jak w tym). Ulubieńców bardzo lubicie, co pokazaliście między innymi w ankiecie, więc czemu nie. :) Zostawiam Wam jeszcze link do wszystkich notek z tej serii i zapraszam do czytania! :)



Książkowym ulubieńcem zostaje ''Szeptem'' Beccy Fitzpatrick. Zdecydowałam się na nią, ponieważ słyszałam o niej sporo pozytywnych opinii i jest bestsellerem. I się zakochałam. Teraz jestem na początku trzeciego tomu (z czterech) i zapowiada się równie dobrze. Oczywiście zazwyczaj ta pierwsza część jest najlepsza, w tym przypadku także tak jest. Dziwię się, skąd autorzy fantastyki mają tak niesamowite pomysły na fikcyjne postacie. Tutaj występują aniołowie i Nefile. Szczerze mówiąc, opis średnio mnie zachęcił i nie oddaje prawdziwości i dobra powieści. Główną bohaterką i narratorką jest szesnastoletnia Nora. Prowadzi zwykłe, normalne życie. Do czasu, gdy na biologii nauczyciel rozsadza klasę. Jej trafia się Patch. Przystojny, pociągający i zarazem irytujący. Nagle w życiu nastolatki zaczynają dziać się dziwne, niewytłumaczalne dla człowieka rzeczy. Okazuje się, że chłopak to upadły anioł, który nie ma dobrych zamiarów co do Nory.
No i niestety moje niby-streszczenie nie wyszło, a po nim książka wydaje się być bezwartościową i bezsensowną. Nie ma co czytać opinii, tylko od razu sięgnąć po książkę. Poza tym, czy nie uważacie, że okładka jest genialna? Serdecznie polecam i oceniam na 8.5/10. :)


Jeśli chodzi o ulubiony kosmetyk mijającego miesiąca, zostaje nim odżywka do paznokci z WIBO SOS weak nails. Pokazywałam Wam ją już w haul'u z lutego, gdzie pisałam, że wcześniej żadnej odżywki do paznokci (ani lakieru z tej firmy) nie miałam. Robi to, co powinna - odżywia, odbudowuje, rozjaśnia i utwardza paznokieć. Jest bardzo wydajna, używam jej od końca lutego mniej więcej raz na tydzień, dwa (czasem bardzo szybko ten lakier zdrapuję, więc muszę znów malować), a wcale dużo jej nie ubyło. Jej wadą jest opakowanie, charakterystyczne dla wibo. Nigdy nie mogę jej ''dobrze'' zakręcić, zakrętka zatrzymuje się w połowie i jest tak za każdym razem. Jak dla mnie ta odżywka to przeciętniak, albo coś ponad to.

Cytat
Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu. 
~Mark Twain

Nową kategorią jest cytat. Nagle ten pomysł wpadł mi do głowy i myślę, że jest bardzo dobry. Czasem lubię się nimi zainspirować i zmotywować. Widzieliście gdzieś w ulubieńcach taką kategorię? Bo ja nie. Oryginalność przede wszystkim! :)


Muzyka
W tym miesiącu muzycznych ulubieńców jest dosyć sporo, ale czemu by nie dodać ich więcej niż zazwyczaj? :)
Gdy byłam mała, miałam 7-8 lat, uwielbiałam muzykę Piotra Rubika. Moją ulubioną była ''Niech mówią, że to nie jest miłość'', mogłabym słuchać jej godzinami. Pamiętam, że mieliśmy wtedy płytę z jego utworami i teledyskami do nich, a ja raz za razem odtwarzałam właśnie tą. Lubiłam też ''Psalm dla Ciebie''. Z teledysków niewiele rozumiałam, ale i tak to uwielbiałam. Ostatnio sobie przypomniałam jego muzykę, głównie za sprawą nowego programu ''Mali Giganci'' TVN-u, w którym Rubik występuje. I ponownie mi się spodobało. Znalazłam też motywującą, pozytywną, energiczną ''To cała prawda''. Nie każdemu mogą się spodobać, a wręcz mogą być zjechane, zjehtowane, ale od czasu do czasu lubię sobie czegoś takiego posłuchać.
Poniżej zostawiam Wam je do przesłuchania (jedną z teledyskiem). Są też tam cztery amerykańskie piosenki, one też mi w tym miesiącu przypadły do gustu i mogłabym ich długo, długo słuchać.
+Jeden muzyczny ulubieniec znajduje się jeszcze pod inną kategorią. Jest chyba najlepszym z nich wszystkich!
Tu es Petrus - Niech mówią, że to nie jest miłość

Piotr Rubik - Psalm dla Ciebie

Piotr Rubik - To cała prawda

Carly Rae Jepsen - I Really Like You


Rihanna and Kanye West and Paul McCartney - FourFiveSeconds


Kelly Clarkson - Heartbeat Song

Megan Trainor - Dear Future Husband
 


Aplikacja
Na początku miesiąca zainstalowałam sobie Iplę. Niestety, przestała działać, więc postanowiłam postawić na Playera. Nigdy go nie miałam, aż żałuję! TVN to moja ulubiona stacja telewizyjna z tych podstawowych, aplikacja więc idealna dla mnie. Przejrzysta, prosta w obsłudze, pojawiają się także prapremiery, a odcinki dodawane są na bieżąco. Szkoda, że nie ma tu wielu filmów, ale już to przeżyję. :P W każdym bądź razie polecam!


Serial
Dotychczas jedynym serialem, który oglądałam regularnie, było ''Na dobre i na złe''. Zmieniło się to po zainstalowaniu Playera. Zabrałam się za oglądanie ''Nie rób scen''. Opowiada o życiu czterech kobiet po trzydziestce, w tym trzech matek i Olgi poszukującej miłości. Bawi, jest lekki i przyjemny. Podobno będzie tylko 13 odcinków, ale może producenci zdecydują się na więcej, bo jest naprawdę dobry.


Program telewizyjny
Przez kochanego Playera zaczęłam także oglądać drugi sezon ''Project Runway''. Wcześniejszy oglądałam tylko przelotnie, a w ten bardzo się wciągnęłam i czekam na nowe odcinki. Ciekawią mnie projekty uczestników, ich emocje i przeżycia w programie. Jest świetny. :)


Film
Myślałam, że upłynie sporo czasu, zanim zabiorę się za obejrzenie tego filmu, a stanie się to wtedy, gdy kompletnie nie będę miała pomysłu, co obejrzeć. Myliłam się. Gdy po raz trzeci zobaczyłam zwiastun ''Zostań, jeśli kochasz'', coś mnie w nim zauroczyło. Może ta piękna piosenka w tle (ona też jest moim ulubieńcem! Poniżej macie do przesłuchania), historia, albo klimat. Zdecydowałam się obejrzeć film. I jest bardzo, bardzo dobry! Chyba na żadnym jeszcze tak nie płakałam! Dobry wyciskacz łez, z wspaniałą historią i grą aktorską - tak mogę go podsumować. A ocenić na 7.5/10. :)




Fotografia
W tym miesiącu najbardziej spodobały mi się wykonane przeze mnie zdjęcia rozkwitającej wiśni. Na blogu jeszcze się nie pojawiły, dlatego na razie Wam ich nie pokażę. Gdy już będą, wstawię tu link - część pierwsza, część druga. Do gustu bardzo przypadły mi także zdjęcia rzeżuchy z wielkanocnej notki, wydają mi się takie profesjonalne. Oraz to poniżej, które mieliście okazję podziwiać w niedawnym poście.
Jacy byli Wasi ulubieńcy kwietnia?
+Bardzo Was proszę o dalsze klikanie w linki w poprzednim poście! Okazało się, że miałam spacje w linkach, dlatego nie zaliczą mi się. Teraz wszystko jest już poprawione. Liczę na Was, kochani! A jeśli chcesz oszczędzić czas, możesz po prostu KLIKNĄĆ TUTAJ lub w banner po prawej stronie bloga (ale wolałabym, żebyście klikali w poprzednim poście). Dziękuję!

35 komentarzy:

  1. Oooo.... "Szeptem" - nigdy tej książki nie czytałam. Jedni mówią, że to szmira, gniot, inni wychwalają tą powieść pod niebiosa. Ale w sumie sama książka nie zachęca mnie zbytnio, bo ostatnio nie mam wielkiej ochoty na czytanie książek typu paranormal romance.... Ale może kiedyś się skuszę i przeczytam "Szeptem" ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam książke "Szeptem" ♥♥♥ Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/04/one-last-time.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy! Uwielbiam piosenkę "I really like you". Czytałam książkę "Zostań, jeśli kochasz", świetna jest :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo Nie rób scen super serial :) Jestem od niego uzależniona :D
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słuchałam o tej odżywce do paznokci, najbardziej mnie zaciekawiła ;) chętnie ja wypróbuje ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Szeptem! Książka całkiem, całkiem... Ale drugi tom jakoś mnie przynudził, więc skończyłam na 1;)

    Jak dobrać torebkę do sylwetki? Poznaj kilka trików ;)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/04/jak-dobrac-torebke-do-figury-jak-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria szeptem bardzo mi się podobała. Wpasowała się idealnie w moje klimaty, jak ogólnie cali ulubieńcy :)
    klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta fotka jest taka urocza! Lubię ten film i czekam na kolejną część :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy! :D

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  10. świetni ulubieńcy :*
    oglądałam zostań, jeśli kochasz i płakałam jak bóbr xD
    może zajrzysz?
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szybko to leci! :D
    świetni ulubieńcy ;)) Kocham ten film <3
    uczciwie poklikałam ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ulubiona aplikacja w tym miesiącu to również tvn Player :)
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cytat mi się bardzo podoba, a film uwielbiam!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cytat świetny, a nie rób scen kocham!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytat jest piękny! A film niedawno oglądałam i niesamowicie mnie wzruszył :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobał mi się chyba cytat :D Jest świetny :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetni ulubieńcy, uwielbiam ten Film :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  18. też oglądam ten serial hehe!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  19. jeżeli tak wysoko oceniasz książkę, to chyba aż się skuszę:)
    udanej majówki! :*
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wibo, project runway <3 sliczne zdjecie :o :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zaraz obejrzę project runway ! :)
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą książkę ! Przeczytałam wszystkie części. Polecam ci także ,,Black ice'' książka tej samej autorki która w sumie niedawno wyszła :)

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam Project Runway!
    http://byourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tej książce - ponoć fantastyczna! Co do serialu to też go uwielbiam!
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham tę książkę i film <3 Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajni ulubieńcy :D
    http://chiczku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roczku! Mi ostatnio również wybił i też nie mogłam się połapać, kiedy ten czas minął. :)
    "Szeptem" - zdecydowanie jedna z najlepszych książek, jakie kiedykolwiek czytałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok ale od pojawienia się pierwszych ulubieńców... Czytamy ze zrozumieniem. ;)

      Usuń
  28. super ulubieńcy :)
    kochamy ten program xd
    a cytat jest taki prawdziwy ..
    pozdrawiamy :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle dobrych opinii słyszałam na temat tej książki, że chyba się skuszę,n żeby ją przeczytać :)
    Tego lakieru, szczerze, nigdy nie widziałam ;/
    Prawdziwy ten cytat!
    Film mnie także zauroczył, dlatego teraz czytam książkę- POLECAM :)
    ________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga, jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam do mnie :) http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę w końcu przeczytać Szeptem! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja ulubiona książka i film <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny blog, milo sie czyta mam nadzieje ze znajde czas, by zajrzec tu czesciej;) i masz ulubiona ksiazke? moze napiszesz o niej w innej notce na pewno zobacze, jakbys chciala cos na start o polecam ci ksiazki p. coelho moze ci wpadna w gust
    http://jestesmyslepi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.