18 kwi 2015

Zdjęciowo #1- zwykłe gałęzie?

Witam Was, rozpoczynając nową serię na blogu. Jest ich tu już naprawdę dużo, ale częstotliwość dodawania z nich postów jest taka sobie, więc śmiało mogę zacząć kolejną. Tym razem to coś dla lubiących fotografię. Postanowiłam, że przydałoby się od czasu do czasu dodać tu same zdjęcia, bez zbędnego tekstu, jeśli nie mam co napisać. Sama taką formę lubię, lecz z umiarem. Co za dużo, to niezdrowo! Bloger powinien jednak więcej pisać, a nie dodawać zdjęć. Przechodząc do rzeczy, bo w końcu mają tu przeważać fotografie. Może nie jestem mistrzynią w ich wykonywaniu, ale mi się moja twórczość podoba. Dziś przedstawiam Wam.. zwykłe gałęzie! Ale wcale tak zwykle nie wyglądają, co jest spowodowane między innymi przebłyskami słońca, pojawiającym się gdzieniegdzie. Użyłam też mojego ulubionego trybu makro, dzięki czemu udało mi się uzyskać moje ukochane rozmazane tło. Czy tylko ja tak bardzo je lubię? :P W komentarzach dajcie znać, co sądzicie o nowej serii i zdjęciach. :)

23 komentarze:

  1. Nawet gałęzie mogą być dobrym obiektem do fotografowania :)
    Na drugim zdjęciu na pierwszym planie trochę nie załapała ostrość... No chyba że miał być właśnie taki efekt :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak miało być, pierwszy plan pojawił się na trzecim zdjęciu. :)

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię ten efekt. Sprawdza się on, gdy, jak tu, jest dużo ciekawych elementów, a chcesz coś wyróżnić. Bardzo ładnie ci wyszły. Pozdrawiam, :)

    Obserwuję, ale nie oczekuję tego samego:
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę ciekawe zdjęcia :)
    będę do ciebie częściej zaglądał!

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się seria, fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać,że masz wiele pomysłów na kadry ;) To świetnie !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj sama wybrałam się na podobną "sesję" roślin w mojej okolicy.
    Zgadzam się z moją przedmówczynią- świetnie kadrujesz! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zdjecia, artystyczne. Sama lubie takie robic. :)
    Zapraszam na nowy post! Proszę o kliki w linki oraz bannery w pasku bocznym- odwdzięczę się! :)
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mi sie nudzi to robie zdj nawet kaszance (met.) Ślicznie ci wyszły zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia,dobra jakość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również uwielbiam makro :D świetnie zdjęcia! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na serię, a zdjęcia są genialne! Masz talent x

    ❋Ms Ally-klik❋

    OdpowiedzUsuń
  14. Poeksperymentuj z manualnym trybem, myślę, że uda Ci się uzyskać jeszcze lepszą przysłonę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwilbiajm takie rozmazane tło! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, od razu widać, że masz talent! :)
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również lubię robić zdjęcia, więc każdy obiekt jest idealny :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty miałaś wolne, a ja musiałam się męczyc :D śliczne zdjęcia :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.