7 kwi 2015

Żonkil

Cześć! 
Święta i po świętach. Tegoroczne minęły mi zarazem szybko, a jednak wolno. Jakby trwały dłużej, niż zazwyczaj, mimo że to tylko kilka dni. Oblaliście kogoś w poniedziałek? Mnie na szczęście tylko trochę brat (i hojnie ksiądz w kościele ;)), więc nie było źle. Z roku na rok jestem coraz suchsza w ten dzień, ale zaliczam to do plusów. :) Już jutro wracamy do szkoły, a na dzień dobry czeka mnie kartkówka z polskiego i mnóstwo spraw do załatwienia. Wątpię w to, żebym siedziała nad książkami nie-wiadomo-ile. Coś powtórzę, przeczytam, ale raczej nic poza tym. Chcę nacieszyć się tym ostatnim bezstresowym dniem. Ale szkoła wciąż daje o sobie znać, dziś z koleżankami omawiałyśmy nasz projekt. Właściwie zajęło nam to kilkanaście minut, a przez resztę się wygłupiałyśmy i wypełniłyśmy kilka zadań z ''Zniszcz ten dziennik''. Kupa zabawy i śmiechu, a przy okazji coś kreatywnego. Nie opłaca się wydawać na niego te 20-30 zł, ale jeśli ktoś lubi tego typu rzeczy, to czemu nie. :)
Zmykam ogarniać nowe posty dla Was, mam naprawdę sporo pomysłów. Trudniej z realizacją, ale może wszystkie moje zamierzenia wypalą i uda mi się to dokończyć i dopracować w takiej postaci, żebym była w pełni (lub chociaż w 85%) zadowolona. Zostawiam Was z niedawno zrobionymi fotografiami żonkila. W obróbce posłużyłam się filtrem ''Cinema''. Rzadko go używam, bo nie przepadam za tym efektem pociemnienia. Niemniej jednak w tym przypadku nabrały one charakteru i wyglądają sto razy lepiej niż w jasnych kolorach. A Wy co sądzicie? :)

PS. Obiecuję, że następna notka będzie na temat i będzie bardziej treściwa niż moja pisanina. Do przeczytania! ;)

18 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia,mnie w oblewany poniedziałek oblał tylko tata (:D :( ) i spędziłam go w domu :(('
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez tylko dziś napisałam referat, chociaz w sumie zajął mi ponad 2h bo nasza historyczka zazyczyla sobie 3 strony. To nic, ze moj profil w ogole sie nie wiaze z historia, to nic.... :)
    a co do zniszcz ten dziennik, to strasznie mnie on odpycha. Może dlatego ze jestem uczulona na niszczenie kazdej ksiazki haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też odpychał, ale po tym, jak widziałam już go wszędzie i tyle osób go niszczyło, przyzwyczaiłam się. ;P

      Usuń
  3. Znam to, również mam mnóstwo pomysłów, ale nieco gorzej bywa z realizacją :) Śliczne zdjęcia! <3

    ♥Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi te Święta szybko minęły, bo nie czułam ich w sumie wogóle przez tą pogodę :(
    Fajne focie ;)

    www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w poniedziałek starałam się unikać wody, ponieważ jestem chora.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. święta zdecydowanie szybko minęły ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. :) Też tak uważam, że w tym przypadku ten filtr dodaje charakteru! ♥

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjecia, ja niestety nie umiem hodować kwiatów, więc w moim domu prawie ich nie ma.:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  9. MI święta zleciały za szybko, ciężko było wrócić do szkoły :(

    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.