4 maj 2015

Kwitnąco

Cześć!
Majówka już za nami, jak ją spędziliście? Ja jak zwykły weekend przedłużony o jeden dzień, nic szczególnego. W niedzielę zrobiliśmy pierwszego w tym roku grilla, bez szału. Ogólnie to miałam zamiar się wczoraj uczyć na dzisiejsze dwa sprawdziany, a zamiast tego grillowałam, grałam w siatkówkę, hasałam po podwórku, robiłam zdjęcia... Byle tylko nie z książkami, haha. Ale tą pogodę trzeba było wykorzystać, czyż nie? Na szczęście napisałam całkiem dobrze i czwórki mam jak w banku, może trafi się piątka. Maj to miesiąc bardzo zabiegany, trzeba poprawiać oceny przed końcem roku, pisać na bieżąco sprawdziany i kartkówki. A tych w ostatnim czasie nazbierało się mnóstwo, dlaczego wszystkie działy kończą się w tym samym czasie? Szkoda marnować taką piękną pogodę na naukę... Jednak obiecałam sobie, że w końcu nad czymś przysiądę i będę się uczyć, zobaczymy, jak z tym będzie. Opuściłam się trochę i powpadało kilka złych ocen, muszę wypędzić tego lenia z siebie. Do tego dochodzi mi projekt edukacyjny, który miałam z dziewczynami zrobić do końca kwietnia. Nie wiem, co z nim, miałyśmy niby się spotkać i to dokończyć, nic jak na razie mi nie wiadomo. Czas ucieka, a my w polu. 
Co do dzisiejszych zdjęć, to są one z poprzedniego miesiąca. Za każdym razem, idąc do szkoły i gdziekolwiek indziej, przechodzę obok kwitnącego drzewka wiśni. Doczekało się swojej sesji, z której jestem całkiem zadowolona. Zrobiłam ich aż tyle, że w jednym poście się nie zmieściły, a więc za jakiś czas pojawi się też reszta. Ah, okres między wiosną a latem jest najlepszy do fotografowania, stąd moje zapełnione zdjęciami foldery. Możecie się spodziewać sporych dawek wiosennych fotografii.

Zmykam, biologia (sprawdzian z trzech działów? Czemu nie, to lepiej niż z jednego!) i małe porządki wzywają. Do napisania! 

31 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :) moje foldery też pełne zdjęć, nawet nie wiem, co z nimi zrobić :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Ja byłam na koncercie NPWM a tak to normalnie spędziłam weekend :D
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ;)
    www.aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Zajrzysz na mojego bloga? Dziś również dodałam zdjęcia kwiatów

    --------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ach, maj to naprawdę zabiegany miesiąc. Poprawianie ocen, fala sprawdzianów i kartkówek... A tym czasem za oknem ładna pogoda, która aż zachęca do wyjścia na dwór. Jak w takich warunkach można się uczyć? :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez grilowalam hahah! Tez często narzekam ze wszystkie działy kończą sie w tym samym czasie :(
    Ładne zdjęcia ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. biologia to cos strasznego....
    jak ja bylam w 2gim to jak ktos tego projektu nie skonczyl nie zdawal do 3, nadal tak jest? Czy to tylko moja szkola miala takie rygorystyczne zasady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzeba go potem robić w 3 klasie, ale tak w moim przypadku raczej nie będzie. ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Oj, ja też ostatnio obniżyłam się w nauce. Lenistwo i oczywiście 21832178217 innych rzeczy do roboty, byle by nie nauka :) Trzeba to zmienić!

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Trzeba się spiąć do pracy, jeszcze tylko trochę i wakacje! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Takie wiosenne <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia. Ja nie lubię maja bo muszę poprawiać oceny i ten miesiąc jest naprawdę męczący.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę robić projekt. :/ Ładne zdjęcia! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi sie pierwsze zdjecie! :))

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne makro *.* mam nadzieje ze sprawdzian dobrze Ci poszedł! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kwiaty wiosenne kwiaty ^^ Nie mogę oderwać od nich oczu i nosa, gdyby nie to uczulenie... Ale i tak są piękne :)
    Świetne zdjęcia!
    Ja również w żaden wyszukany sposób nie spędziłam tej majówki. Zwykły dłuższy weekend :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post jak zawsze,czekam na kolejny

    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia :) Heh ^^
    http://ameeeeelka.blogspot.com
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku śliczne zdjęcia!
    Wiosna jest najpiękniejszą porą roku zdecydowanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację powiadom mnie o tym, a zrealizujemy to :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, strasznie trudne pytanie. Hmm, musi być różnorodny, oryginalny, z minimalistycznym i przejrzystym wyglądem. Autor musi pisać na temat, poruszać różnego typu sprawy, tak żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Zdjęcia nie muszą być super-hiper-mega, bo to treść jest najważniejsza. I do tego wiele, wiele innych czynników, m.in. atmosfera panująca na stronie. :)

      Usuń
  21. u mnie też powpadało parę gorszych ocen, przez które teraz muszę nieźle się męczyć..
    takie wiosenne zdjęcia, pięknie :3
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. o jejku piękne zdjecia :) ja też mam niedługo sprawdzian z biologii :)

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić cię na mój blog. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia, też bardzo lubię okres między wiosną, a latem, jest wtedy tak pięknie i kolorowo :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.