30 maj 2015

Pierwsza paczka ze współpracy - przesyłka od Dresslink!

Cześć!
Gdy w środę po szkole weszłam do swojego pokoju, czekała na mnie miła niespodzianka. Na łóżku leżała mała paczuszka z Dresslink. Nie mogłam się jej doczekać. Przyszła do mnie po około 13 dniach, a więc całkiem szybko. Nigdy nie dostałam żadnej większej przesyłki niż list, więc stanęłam jak wryta, a potem się na nią wręcz rzuciłam. Nareszcie, jest, przyszła! Najpierw oczywiście zdjęcie, a potem dopiero otwieranie. Obiecałam Wam pokazać i wszystko opisać, a więc tak oto jestem. Przesyłka z zewnątrz i jej zawartość wyglądały tak : 
Wszystko było ładnie zapakowane w foliowe woreczki.
Firmę Dresslink przybliżyłam Wam niedawno w tym poście.
Zamówiłam sobie dwie, czarno - białe koszulki, t-shirty, bluzki, jak tam kto woli to nazywać. Pierwsza z nich jest w paski. Już dosyć długo chciałam taki prosty, casual'owy t-shirt mieć. Bałam się, czy czasem nie będzie za mały, bo był one size. Jednak jest także oversize, nawet na moje 1,80cm. Jest luźny, wygodny, a nawet za duży. Gdy go dobrze nie ułożę, widać mi ramiączka stanika. Ale wcale nie jest zły, bardzo dobry na co dzień.Teraz akurat jest na przecenie, z US$4.49 na US$3.06. Myślę, że warto z niej skorzystać, bo bluzka jest bardzo dobrze wykonana, nie śmierdzi, świetnie wygląda. Mi przypadła do gustu od razu. 
Jej wadą są takie jakby usztywniane wkładki przy kołnierzu, ale dzięki nim lepiej się układa. 

A tak wygląda na mnie. Może jak worek, może wisi, może i wyglądam płasko (dobrze mi z tym!), źle i niekorzystnie, ale dla tej wygody warto. 

Drugi t-shirt jest taki uroczy, biało-czarny, z kotem. Od razu na stronie wpadł mi w oko, bo kocham koty. Nadruk jest taki prosty, kreskówkowy, a t-shirt także bardzo dobrze wykonany. Nie mam do czego się przyczepić. :)

Zostałam mile zaskoczona, bo ta bluzka została zapakowana lepiej, a na metce widniała cena. Nie żadne 4.83$, tylko 79,95euro... Kupa kasy! Na tych chińskich stronach trafiają się naprawdę dobre rzeczy, sprzedawane normalnie w sklepach, na dodatek o wiele, wiele, wiele taniej. 

Na mnie prezentuje się tak. Może znowu worek, ale to wygodny, dobrze leżący i prezentujący się worek.

Oba ubrania bardzo mi się spodobały, zachwycałam się nimi przez całą środę, haha. Wyglądają tak jak na stronie, może tylko to w paski nie, bo na modelce rękaw był dłuższy. Jednak wiedziałam, jaka będzie, bo inni, którzy ją kupili, dodali tam zdjęcia. Jak dobrze, że jest takie coś! Postaram się także stworzyć dla Was stylizację z jedną z tych koszulek, o ile fotograf, mój wygląd i pogoda będą sprzyjać. ;)
Na powyższych zdjęciach wyszłam jak kupa, to wszystko wina siostry. Nie potrafi niestety ani trzymać prosto aparatu, ani dobrze kadrować, ani ogólnie fotografować. Szkoda, że nikt z mojej rodziny tego dobrze nie umie. Inaczej częściej bym się Wam pokazywała.
Ogólnie to cieszę się, że udało mi się wyjść na zdjęcia zanim choroba kompletnie mnie rozłożyła na łopatki. W czwartek obudziłam się z okropnym bólem gardła, w piątek doszedł masakryczny katar, potem jeszcze kaszel... I tak siedzę pośród zasmarkanych chusteczek, z powoli kończącym się pudłem chusteczek, z spuchniętymi oczami, zatkanymi przez katar uszami i zatkanym nosem, mega bolącym gardłem (w czwartek zjadłam sześć-siedem tabletek na gardło, chyba przedawkowałam, a i tak nie pomogło) i strasznym samopoczuciem. Jak ja się dla Was poświęcam, żeby był nowy post, haha. ;)
No dobrze, koniec narzekania. Chyba wszystko, co chciałam, tutaj zawarłam. Jeśli macie jakieś pytania na temat tej współpracy, przesyłki, ubrań, piszcie w komentarzach. Odpowiem na wszystkie. :)

30 komentarzy:

  1. ojej super! :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie zazdroszczę xd Piękne te bluzki ^^

    Pozdrawiam!
    http://or-good.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka w paski jest świetna! Taka pasująca do wszystkiego :) Na pewno będziesz tworzyła używając jej świetne outfity ;) Wow, masz 1,80? Ja mam 1,76 :) Śliczny blog, twoje tutoriale bardzo mnie zainteresowały! A zdjęcia są bdb jakości! Dodałam do obserwatorów xx

    http://angegar-blog.blogspot.com/ Zapraszam również do mnie. Blog dopiero co powstał. Jest jakby moim fit dziennikiem, na którym zapisuję efekty moich ćwiczeń, jak i rodzaje diety oraz treningów. Nie brakuje na nim również motywacji, mody oraz porad :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mój blog! Z góry dziękuję, bo w końcu początki są trudne xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś świetne rzeczy! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka w paski świetna :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bluzki:) Ostatnio bardzo często podobają mi się bluzki w paski:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluzki. Ta w paski naprawdę bardzo ładna ;)
    Zazdroszczę współpracy z tak fajną firmą, no ale może kiedyś mi też się uda nawiązać z nią współpracę :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bluzki szczególnie ta z kotkiem jest taka urocza :3 *0*
    Obserwuje :*

    WPADNIJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam kochana ! Bluzka w paski cudoo ;)
    klikniesz w linki w nowym poście : http://thedesiree.blogspot.com/2015/05/happy-days.html
    Dla ciebie to chwilka, a będę bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super koszulka w paski! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy! <3
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba ta bluzka w paski!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczne! wybrałabym podobne rzeczy :)
    + poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystko co w paski! Druga koszulka też jest świetna ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna jest ta koszulka w paski!:)pierwsza paczka cieszy najbardziej haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy dostałaś w ramach swojej wspólpracy.

    zapraszam na:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają te koszulki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kiedyś podobą bluzkę w paski, chyba też z dresslink, ale niestety ją gdzieś zgubiłam i chyba będę musiała się znowu w nią zaopatrzyć, a cena też jest przyzwoita :) co do bluzki z kotem, nie mój gust ale jest całkiem słodka i wcale nie jest brzydka!
    +zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się bluzeczka w paski :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com //////// KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć ja dzisiaj dostałam od nich propozycję współpracy i chciałam się dowiedzieć czy ty wybrałaś te 2 rzeczy do 20 $? Bo mi kazali wybrać sobie coś właśnie do 20$ tylko że nie wiem czy ma być to 1 rzecz czy mogą być 2. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dwie rzeczy do 20$. Koszulki były tańsze, ale niestety przez chińską pocztę i ten typ przesyłki nie mogło iść więcej niż te dwie rzeczy, nawet gdybym się w tej kwocie zmieściła. Przynajmniej tak było w moim przypadku.
      Tak, możesz wziąć dwie rzeczy, musisz się tylko zmieścić w 20$. ;)

      Usuń
  22. to żadne worki, po prostu luźne koszulki ;-) każdy powinien mieć takie ♥
    świetnie się w nich prezentujesz :* kot jest przeuroczy <3
    ost do mnie napisali i mam nadzieję, że paczka też przyjdzie w tak zadowalającym czasie ;-)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna jest ta kotkowa bluzka :D oleksandra29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.