14 maj 2015

Zakupy kosmetyczne (Rossmann, Biedronka, drogeria)

Cześć! Dziś przybywam z małym, majowym (trzy produkty są także z kwietnia) haulem kosmetycznym. Nie jest tego dużo, ale jak na sam początek miesiąca to dla mnie jest to bardzo dużo, bo kosmetyków często nie kupuję. Tym razem się rozpisałam, dlatego bez dłuższego wstępu zaczynamy.

*Blogger niestety zepsuł jakość zdjęć. Z góry przepraszam, nie wiem, co się stało*


Biedronka
W Biedronce rzadko kiedy kupuję kosmetyki, najczęściej jakieś chusteczki itp. Zdecydowałam się jednak kupić polecany żel micelarny z BeBeauty, który ponoć jest jednym z najlepszych. Naprawdę dobrze mi się sprawdza, od razu czuć, że cera po nim jest czysta, umyta i nawilżona. Około 2-3 tygodnie po jego kupnie zdecydowałam się też na żel-peeling oczyszczający. Używałam go do tej pory tylko raz, dobrze się sprawdził. Jest drobnoziarnisty, tak jakby piasek ''umieszczony'' w żelu. Oba lekko, niewyczuwalnie pachną. Kosztują 4,99 zł.



Nigdy nie używałam niczego do włosów, jedynie je myłam. Wreszcie jednak zdecydowałam się coś z nimi zrobić. W drogerii (zobaczycie to niżej) kupiłam niebieską maseczkę z Biovaxu, na promocji za 2,50 zł. A w Biedronce były po 1,59zł! Przepłaciłam i to sporo. Dlatego wzięłam jeszcze intensywnie regenerującą. W ostatniej chwili odłożyłam jeszcze inną, po co mi tego tyle... ;) Skoro już było to -20% na wszystko do włosów, kupiłam też odżywkę. Wzięłam tą, bo pierwsza wpadła mi w oko, to tego cena - 3,99 zł zachęcała. :) Jeszcze jej nie używałam, opinii na jej temat nie znam, ale myślę, że będzie dobra.


Rossmann

W zakupach z lutego pokazywałam Wam pomadkę z Isany intensywnie regenerującą. Już mam ją na wykończeniu, dlatego kupiłam drugą, tym razem hydro. Pachnie bardzo podobnie, tylko nie aż tak waniliowo i słodko. Działa podobnie, kosztuje tyle samo - 4,19 zł. 


Zaopatrzyłam się także w antyperspirant z Nivei. Nivea to moja ulubiona dezodorantowa firma (nie przetestowałam ich wiele, no ale...), jestem jej wierna. Tym razem nie kulka, tylko sztyft. Nigdy takiej formy nie miałam, nie jest zła. Chociaż po pierwszym użyciu nie chciał wchłonąć, a potem brzydko się zrolował. Oby przy kolejnych użyciach było lepiej. Na pewno 48h nie działa, bo z żadnym takim produktem tak nie jest. 

Na dobrze znanej Wam rossmannowskiej promocji -49% i ja coś kupiłam. Skorzystałam z drugiej tury i kupiłam dwa tusze. Przyszłam z zamiarem kupienia polecanych żółtego z Lovely i zielonego z Wibo. Niestety, żadnego z nich nie było. Wzięłam ostatecznie dwa, jeden z Wibo, a drugi z... Zaraz, zaraz. No właśnie. Myślałam, że z Lovely, a w domu zorientowałam się, że to Miss Sporty... Ten mój nieogar... ;) Jak na razie otworzyłam i używałam tylko tego z Wibo (po co otwierać dwa? I tak rzadko kiedy używam), wygląda okej. Ja nie-wiadomo-czego nie potrzebuję i on sprostał moim wymaganiom. Kosztował 4.74zł, a neonowy pomarańczowy z MS 5.85zł, po przecenie.


Oczywiście musiałam też mieć mój ulubiony krem do rąk z Kolastyny. Do tej pory najlepszy, najlepiej sprawdził się do moich, bardzo suchych, dłoniach i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie jest też drogi, raczej jeden z tańszych.



Drogeria Kosmyk
Tak jak pisałam wyżej, skusiłam się na powyższą maskę z Biovaxu z promocji w drogerii, a potem okazało się, że sporo przepłaciłam. No cóż, bywa. To moja pierwsza maska do włosów, której używałam. Odczucie, jakbym nakładała sobie smalec na włosy (takie było moje pierwsze wrażenie), z tym że o innej konsystencji i ładnie pachnący. Włosy po niej były gładkie, miłe w dotyku, ''lejące''. Szału nie ma, regeneracji ja tu nie widzę. Zostało mi pół opakowania (wolę nałożyć mniej, niż za dużo - ot co!), może po drugim razie efekty będą bardziej widoczne. 
Kupiłam też, już trzeci raz, maseczkę do twarzy z MarionSpa. Lubię ją przede wszystkim za to peel-of, ten efekt i ściąganie jej (tylko po to ją kupuję, haha). Pachnie owocowo, ananasowo i brzoskwiniowo, lekko. Efekty są, skóra jest odświeżona i oczyszczona, choć nie jakoś bardzo. Kosztuje ok. 2 zł i starcza nawet na dwa razy.


Ostatnim produktem jest zwykła, biała, kosmetyczna wazelina. Bez barwników itd, najbardziej naturalna jaka może być. Moja stara z Ziaji już powoli się kończy, dlatego mama kupiła mi kolejną. Czasem wolę sobie nią posmarować usta, niż pomadką. Do rąk także dobrze się nadaje. :)


Skorzystałyście z promocji w Rossmannie? Co kupiłyście sobie w ostatnim czasie?

40 komentarzy:

  1. Ja też mam tę pomadkę :) Niestety na promocji w Rossmanie nie byłam ;c
    jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. ja na promocji w rossmanie obkupilam sie w lakiery :D
    polecam maseczki z hebe z kallosa, w dobrej cenie i ogolnie duzo osob sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety przegapiłam trzecią turę, bo myślałam, że trwa tydzień lub coś koło tego. No cóż, mówi się trudno. ;) Maseczki z Kallosa (dostępne praktycznie wszędzie, nie tylko w Hebe) znam, ale nie chcę od razu kupować takiego dużego opakowania, jeszcze nie przekonałam się do maseczek do włosów. ;)

      Usuń
  4. fajne zakupy :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zaobserwowała skomentowala lub przeczytała :)
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, na promocji nie kupiłam wiele ale jestem bardzo zadowolona :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko te żele i baardzo je lubię, a i wazelinę :)
    Ta odżywka kusi i na pewno przy najbliższych zakupach ja wezmę :)
    http://ohbroooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam niestety tych kosmetyków :/
    A Jesl chodzi o zdjęcia to wejdź sobie w Google + -> zdjęcia -> zaznacz zdjęcia, wybierz autokorekte->wyłącz
    W tedy bloger nie bedzie ci nic psuł ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją wyłączoną, a on i tak psuje. :( Ale dziękuję za radę.

      Usuń
  8. Część rzeczy znam :)


    Za każdy komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema szczerymi komentarzami :)

    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę same świetne rzeczy :)
    Mam taki żel z biedronki :D

    Mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    xxx Blog - klik! xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. W Biedronce również kupuję chusteczki, ale o żelu z BeBeauty właśnie dużo słyszałam i chyba się skuszę :) również skorzystałam z rossmannowej promocji i udało mi się kupić kilka fajnych produktów :D bardzo fajny haul, pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/
    http://niewidocznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kosmetyki :)
    Uwielbiam pomadki nawilżające, a w rossmann-ie jest ich bardzo duży wybór :)

    Pozdrawiam cieplutko
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten żel do twarzy z biedronki, bo nie szkodzi mojej cerze, ale słabo radzi sobie ze zmywanie makijażu.
    Ps. Aby blogger nie psuł jakości zdjęci zapisuj je w formacie png :)

    Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, wypróbuję przy najbliższej okazji. :)

      Usuń
  13. Żadnych z tych produktów nie używałam. :) Ja ostatnio nie kupiłam nic nowego.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z tych produktów nie używałam a swoje zakupy również pokazałam na blogu jakiś czas temu :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten żel micelarny. Jedyne co udało mi się kupić na promocji to puder.

    karolina-kalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przejmuj, się mi też bardzo często blogger psuje jakość zdjęć ://
    Mam ten żel micelarny i peeling, są całkiem dobre ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ✿ ✿ Genialny blog, pięknie piszesz! ✿ ✿
    ♥♥ Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i wytrwałości ♥♥ !
    ✿ ✿ Będę zaglądać - OBSERWUJĘ! ✿ ✿

    ✿✿✿✿ Pozdrawiam i zapraszam ✿✿✿✿

    ♥♥ La Petite World - blog z miłości do pasji! ♥♥
    ✿✿ www.la-petite-world.blogspot.com ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne produkty kupiłaś, sama nie miałam ani jednego z nich ;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. kosmetyki z biedronki są zawsze godne polecenia :)
    w Rossmannie nie byłam od kilku miesięcy, a o promocji nawet nie pomyślałam :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. z wazeliną z ziaji się nie rozstaje :D
    a w rosmannie zakupiłam sobie ostatnio tylko tusz na przecenie, który i tak okazał się nie fajny, więc powróciłam do ulubionego z essence :D
    claudia-ss.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam tych pokazanych kosmetyków ;)
    Ostatnio właśnie robiłam zakupy w Rossmanie ;D

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście nie miałam stycznosci z tymi kosmetykami ale musze je sprawdzic, skoro sa w dobrych cenach. :) Niestety nie skorzystałam z promocji w rossmanie i żałuje, bo przegapiłam wiele fajnych okazji. :/
    Bardzo mi sie tutaj podoba, masz takie lekki zdjecia i bardzo fajnie piszesz (szczególnie spodobały mi się teksty na temat współpracy i w 100% Cię popieram!), więc chętnie zaobserwuję, byłoby mi niesamowicie miło jakbyś zrobiła to samo u mnie - oczywiście jeśli Ci się spodoba. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe kosmetyki :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam tego samego żelu. Jest świetny. Polecam.

    http://asia----blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Żadnego z tych produktów nie miałam nigdy okazji przetestować, ale wyglądają ciekawie. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie skorzystałam z tych promocji.
    Chyba na ten pierwszy kosmetyk się skuszę :) Zwłaszcza, że tyle razy obojętnie obok niego przechodziłam!
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kupuję wazelinę

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem fajny, też go używam ;)Mi w rossmanie udało się kupić podkład z bourjouis, tusz z loreal paris i rozświetlacz z lovely, jestem bardzo zadowolona ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety żadnego z tych produktów nie miałam :(

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam maski z biovax'a, włosy są po nich mięcutkie i piękne! a maseczki do buźki peel-off są bardzo praktyczne, nie trzeba się trudzić z ich późniejszym zmywaniem :) super :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Póki co nie testowałam, żadnego z wyżej wymienionych kosmetyków. Chciałam jednak podzielić się z tobą opinią o dezodorantach w sztyfcie. Miałam dwa i oba były równie beznadziejne. Działały dokładnie tak samo, jak opisałaś nie chciały się wchłaniać, a później się rolowały lub zostawały na ubraniach. Od tamtej pory kupuje antyperspirant wyłącznie w wersji, w areozolu.

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.