9 maj 2015

Zdjęciowo #2 // Kolejna współpraca?! Co to ma być?!

Cześć! Pogoda za oknem jest przepiękna, słońce mocno grzeje, ptaki śpiewają, kwiaty kwitną. Nie jest ani za ciepło, ani za zimno (no dobra, dla mnie mogłoby być cieplej, jestem zmarzluchem). Jest cudownie. Nic dziwnego, że obudziłam się już o 7:30, szkoda marnować taki ładny dzień. :) Dziś przychodzę do Was z krótkim postem, przede wszystkim z kolejną dawką zdjęć, drugą częścią ''wiśniowych'' fotografii. Pierwsza przypadła Wam do gustu, co mnie bardzo cieszy. Chcę Wam także przedstawić kilka ubrań z internetowego sklepu Dresslink. Tak, tak, możecie sobie pomyśleć - Dopiero co prosiła o kliknięcia w linki do sheinside! Tak jej się spodobało dostawanie ciuchów za darmo, że teraz będzie chciała nawiązywać nie wiadomo ile współprac! Jej blog to będzie jedna wielka reklamownia! Okłamała nas, zawiodłam się... Stop! Z Sheinside nie udało mi się nawiązać współpracy. A w środę napisała do mnie pani z Dresslink, czy nie chciałabym nawiązać z nimi współpracy. Bardzo się zdziwiłam, bo znanego bloga wcale nie mam. Ale jeśli chcą, to czemu nie. I od razu przypominam, że w poście z przeglądem asortymentu Sheinside obiecałam Wam, że nie nawiążę więcej współprac niż 2-3-4. Dotrzymam danego Wam słowa i nie złamię. Jak też tam pisałam, dzięki temu blog będzie się jeszcze bardziej rozwijał, będzie więcej haul'i, pojawią się także outfity z tymi rzeczami. Na pewno pokażę jak paczka wyglądała po przyjściu do mnie, jak wyglądała jej zawartość i ubrania na mnie. Wyrażę swoją własną opinię o sklepie. Dzięki temu będziecie mogli także się przekonać, czy strony z chińskimi rzeczami są warte swoich cen, zamawiania ich i jak to z tym jest.

Dziś przedstawiam firmę DRESSLINK, która pod względem cenowym miło mnie zaskoczyła. Szorty i spodnie za 8 dolarów, t-shirty za 3, okulary za 2. Ceny na pewno są bardzo dobre. Jakość najgorsza chyba też nie jest, co można zobaczyć na przybliżeniach. Mi bardzo spodobała się bluzka z nadrukiem kolorowych piór, wygląda super! W oko wpadł mi także t-shirt z printem balonów i ten w stokrotki. Znalazłam czarne spodnie z dziurami, które świetnie leżą na modelkach. Ciekawe, czy w moim przypadku też by tak dobrze wyglądały? A na koniec zwykła czarna spódnica. W mojej szafie jest deficyt tej części garderoby, a ta wygląda okej. Modelka ma ją do kolan, ale ja zapewne miałabym ją o wiele krótszą, czyli takiej długości, jaką bym chciała. :) 
Standardowo proszę o klikanie w linki, tym razem jest ich niewiele. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A tak wygląda obiekt moich fotografii z daleka. ;)

Kolejnego postu możecie spodziewać się w środę lub czwartek. Do napisania!

51 komentarzy:

  1. Zazdroszczę propozycji od firmy Dresslink, sama chciałabym z nimi współpracować! Bardzo ładna sesja, czekam na następne.
    Pozdrawiam :)
    NOWY POST NA BLOGU+ROZDANIE - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo zazdroszczę propozycji firmy Dresslink. ;)
    Gratuluje! :D
    Świetne zdjęcia! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    http://terefereitede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikalam xx
    Ładne zdjęcia, strasznie cudowne x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie zdjęcia wiśni
    powodzenia we współpracy:)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjecia
    miłej współpracy :3



    Klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To miłe, że do Ciebie napisali ;) Gratuluję i z całego serducha życzę powodzenia ;)
    Ja sama się zastanawiam nad zakończeniem współpracy z sheinside, bo na trochę inne ciuszki liczyłam - bardziej suknie do moich bajkowych zdjęć.

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że ktoś się do ciebie odezwał, gratuluję! Mam nadzieję, że współpraca przebiegnie pomyślnie i będziemy mogli zobaczyć jej efekty w postach :) a zdjęcia bardzo ładne, pozdrawiam! :)

    http://sotiens.blogspot.com
    http://niewidocznaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę udanej współpracy!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie!
    Ajina i Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy! A tak poza tym świetny post :)
    http://neyv231.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog,poklikałam :)
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wspołpracy :) Tylko proszę nie zamien swojego bloga w posty tylko typu poklikajcie ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, to się nigdy nie stanie. Obiecuję i przyrzekam! :)

      Usuń
  12. Dla mnie współpraca to normalna rzecz, ja sama bardzo bym chciała :D
    Świetny post, piszesz bardzo ciekawie i ogólnie genialny blog ;*

    ♥ Obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, ja nie mam nic przeciwko współpracom pod warunkiem że posty nie są cały czas o przeglądach sklepów azjatyckich :)
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia :)
    Udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. poklikałam i powodzenia we współpracy,a co do sheinside to polecam napisać do nich i zapytać:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To aż dziwne, że mają aż tak tanie rzeczy. Bardzo ciekawi mnie ich jakość, czas i cena przesyłki.
    Zdjęcia kwiatów bardzo ładne, koszulka z balonami i stokrotkami najbardziej mi się spodobały, w linki poklikałam, więc zostaje życzyć powodzenia i udanych współpracy - blog na pewno na tym zyska, a takie postanowienie nie więcej niż 4 współprace jest super, bo widać, że nie zależy ci na tym, by dostawać tylko darmowe ciuchy ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia! Co do współprac to jesli piszą to nie odmawiaj ;D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam maj, między innymi dlatego, że są moje urodziny :D Linki poklikane :)
    --- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Poklikałam duuużo w linki hahah :) Mogę liczyć na to samo u mnie?

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  20. ladne zdjecia!:) Zazdroszczę, że dresslink do Ciebie napisalo :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, bardzo wiosenne. Klikam, udanej współpracy :)

    zawieleaniele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, niesamowite zdjęcia!

    http://dvingende.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia! Gratuluje kolejnej współpracy. Trochę poklikałam.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczy mają całkiem fajne :) Bardzo ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham takie kwiaty :) --zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam i miło byłoby gdybyście ze mną zostali :) moj blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przejmuj sie, zresztą wspolpraca pozwala ci sie rozwijać:)) i swojego bloga tez rozwijasz..
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ☆Blogasek☆

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie wczoraj założyłam bloga, a dzisiaj zauważyłam Twojego bloga, jest naprawdę świetny.
    Super piszesz, a na dodatek dodajesz genialne i dobrej jakości zdjęcia.
    Oczywiście zaobserwowałam i czekam na więcej postów.
    Zapraszam również do siebie, ponieważ jak wspominałam dopiero wczoraj zaczęłam moją przygodę z blogiem :)
    MÓJ BLOG- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  32. to bardzo dobrze, że otrzymujesz propozycje współpracy, to znaczy, że twój blog rozwija się i wszystko idzie w dobrym kierunku :) powodzenia ! PS. Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że otrzymujesz propozycje współpracy, dzięki temu Twój blog się rozwija :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Ja dopiero zaczynam, dlatego każde wsparcie się liczy :)
    Zapraszam na mojego bloga http://nastriala.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję współpracy ja też ostatnio dostałam propozycję współpracy z dresslink :) Mają bardzo ładny asortyment sklepu. Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją powiadom mnie o tym, a zrealizujemy to ;)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne zdjecia :)
    Życzę powodzenia w przyszłam blogowym życiu ♥

    ✿zapraszam do mnie✿

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikałam oczywiscie, sama ostatnio dostalam od nich paczkę i jestem mega zadowolona!
    POST Z PACZKĄ: Zapraszam na nowy post (mini haul ubraniowy) KLIK!!

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne zdjęcia :)
    ja bloga prowadzę rok, ale traktuję to jako formę rozrywki..boję się współpracować z jakąś firmą. Z tym wiążą się jakieś wymagania, systematyczność w pisaniu a niestety ostatnio mam z tym małe problemy.
    Ale gratuluję współpracy i życzę sukcesów :)


    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia piękne ! Takie typowo wiosenne super :D

    + Obserwuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. do mnie też napisali i właśnie sama zbieram klikniecia!u ciebie poklikałam:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Co za dużo współprac to niezdrowo, ale myślę, że kilka nie zaszkodzi. Zdjęcia są niezłe, ale myślę, że stać cię na więcej. ;)
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.