19 maj 2015

Zdjęciowo #4 - drewno

 Hej!
 Planowo post powinien się pojawić wczoraj, ale niestety się nie wyrobiłam. Nagle wpadłam na pomysł założenia bloga książkowego, o czym myślałam już dosyć długo. Jednak dopiero teraz się zdecydowałam, bo wcześniej większych chęci nie miałam. Recenzje pewnie pojawiałyby się rzadko, dlatego wolałam z tym poczekać. Ale skoro już sobie o tym przypomniałam, zabrałam się do działania. Znalazłam świetny gotowy szablon i chciałam go zmodyfikować, ale jednak aż tak dobra w tym chyba nie jestem i moje próby spełzły na niczym. Więc postawiłam na prostotę, jakby zwyczajność, minimalizm, a także kolor. Najtrudniej było z nazwą, wszystkie lepsze ktoś już ma. Dlatego nazwa może się zmienić, gdy już wpadnę na coś kreatywniejszego. Adres zawsze będzie taki sam, bo jest uniwersalny - wszedzieksiazki.blogspot.com. Wszystkich książkoholików i osoby lubiące choć trochę książki zapraszam serdecznie. Otwarcie, a zarazem pierwszy post i rozpoczęcie, już wkrótce. Na pewno w tym tygodniu, jutro lub pojutrze (20.05 lub 21.05). Wpadajcie! ;) Już teraz możecie dodać blog do obserwowanych, aby być informowanym o nowych notkach.

 Wczoraj wieczorem pojechałam też do Ikei, już bardzo dawno mnie tam nie było. Tym razem chciałam kupić poduszki i poszewki na nie, takie jak pokazywałam Wam w wiosennej wishliście lub coś podobnego. Stwierdzając, że nie chcę nowego łóżka po zamianie z bratem, chcę zmodyfikować jego wygląd. Niestety, zawiodłam się. Poszewki są bardzo szorstkie, mimo że tak ładnie wyglądają. Wyszłam z trzema małymi, najtańszymi i najlepszymi dla mnie 'jaśkami'. Na pewno kupię jeszcze dwie duże, będzie to świetnie ze sobą współgrało, taka 'kupa' poduszek. Ale to już w innym sklepie. Może nad łóżkiem, lub w innym miejscu pokoju, powieszę ramki z obrazkami lub jakimiś napisami, to się zobaczy. Dziś na plastyce malowaliśmy abstrakcyjne prace, ładnie mi to wyszło i to one mogę tam umieścić. Jak będzie - zobaczymy. Mam nadzieję, że tak, jak od dawna chcę. Jeśli tak wyjdzie, zobaczycie końcowy efekt na blogu lub moim instagramie. :)

 A na koniec opowiem trochę o zdjęciach. Niby zwykłe, niedbale ułożone, brzydko pocięte na kawałki drewno. Ale na zdjęciach tak ładnie wyszło, a co dopiero po przerobieniu. Nie wszystkie są takie same, bo dwa ostatnie robiłam i przerabiałam w innym czasie, stąd inny efekt. Te ostatnie są bardziej naturalne, w (prawie) ich rzeczywistych kolorach, w przeciwieństwie do pierwszych. Które bardziej Wam się podobają? Ja nie mogę się zdecydować, obie wersje są dla mnie dobre (ta skromność).

31 komentarzy:

  1. Blog książkowy! Na pewno tam wpadnę - w końcu kocham czytać ^^
    Pierwsze i przedostatnie jest najlepsze. Pozostałe nie są już... zbyt fascynujące moim zdaniem, ale nadal ładne :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym blogiem książkowym ;) Daj znać jak pojawi się pierwsza recenzja! Też kiedyś myślałam nad założeniem takiego bloga, ale niestety nie starczyło by mi najprawdopodobniej na niego czasu, więc po prostu od czasu do czasu dodaję jakąś recenzję u siebie ;) A szablon tam masz bardzo ładny ^^
    Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie tytułowe jest zdecydowanie najlepsze, tworzy piękną kompozycję, taką trochę graficzną :)
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  5. Najfajniejsze jest pierwsze :)
    Z chęcia będę zaglądać na ksiażkowego bloga :)

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post! przeczytalam go caly i swietne robisz fotki. :))

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z blogiem książkowym- świetny! Będę na niego zaglądać ;)
    Ładne zdjęcia! :)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, uwielbiam takie zdjęcia:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem zdjęcia mi się nie spodobały :) Za to pomysł z blogiem świetny!
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, ja uwielbiam ikea ;)

    http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię blogi książkowe!
    Świetne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjecia :)
    Niby tylko drewno, a jednak wyglada to nieźle :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Nam podobają się wszystkie więc nie możemy wybrać które najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! :)

    Zapraszam => http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy motyw do fotografowania. Można pobawić się ustawieniami, itd. Bardzo dobrze wyszły Ci te zdjęcia. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia, takie tumblr'owe :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z założeniem bloga książkowego!
    Magiczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne zdjęcia!
    Niby takie proste a jednak coś mają w sobie :3
    mikabloggg.blogspot.com Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, lubię taką martwą naturę :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog książkowy jest ciekawą opcją :) Życzę powodzenia!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, super post:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny pomysł z tym ksiazkowym blogiem! powodzenia ;d
    fajne zdjecia ;)

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również założyłam ostatnio blog o książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no to bede wpadac na tego ksiazkowego bloga! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. oryginalne zdjęcia

    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne,oryginalne i perspektywiczne <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog o książkach to coś dla mnie! Post super.Fajne zdjęcia. crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.