30 cze 2015

Fotomix - maj & czerwiec | co u mnie

  Hej! Dziś przychodzę do Was z mixem zdjęć z maja i czerwca. Bardzo dawno żadnych miesięcznych sklejek nie było, bo i zdjęcia najlepsze nie były, albo było ich za mało. Dlatego wzięłam je z dwóch ostatnich miesięcy. Mimo tego jest marnie, ale miałam ochotę wstawić tu taki mix, bo nie dość, że długo go nie wstawiałam, to nie chciałam zadręczać Was znów fotografiami przyrody w makro (ale one też będą! :D) i jakoś tak wyszło.

  Ogólnie to ten post miał wyglądać inaczej, miał także nosić jakiś miły, pozytywny tytuł. Planowałam go takiego w niedzielę. A tu takie niespodzianki... Zapisałam się na wakacyjne warsztaty dziennikarskie, byłam tego bardzo ciekawa, bo myślę o dziennikarstwie jako zawodzie i chciałabym rozwinąć swoje umiejętności. W poniedziałek było pierwsze spotkanie. Od samego początku byłam negatywnie nastawiona - pani niepotrzebnie przedłużała, przyprowadziła ze sobą małe dzieci, które bardzo przeszkadzały, tłoczyliśmy się w małej sali, większość osób ode mnie młodsza, w tym nikogo ciekawego i ogólnie niezbyt dobrze jak dla mnie się zapowiada, na dodatek jest to przez całe wakacje, a mi głupio będzie to opuszczać. Przez to zlecą mi bardzo szybko, jak tak będę myśleć. Optymizmem napawa mnie fakt, że osoby, które będą prowadzić warsztaty, mają spore doświadczenie w tej dziedzinie (pracują w gazetach albo pracowały itp), pani była na stażu w Gazecie Wyborczej itp. W sierpniu ma być wycieczka do radia RMF FM, jedyne co mnie bardziej zaciekawiło. Nie wiem, czy będę na nie chodzić, pewnie sporo opuszczę. Kolejne zajęcia w czwartek (a miały być co tydzień, o ironio), z kreatywności. To mnie zaciekawiło, ale wizja 3-4 godzin i integracji z tymi ludźmi - nie!

Odnowiłam kontakty z przyjaciółką z podstawówki, po dwóch latach nie odzywania się spotkałyśmy się już 3-4 razy w ciągu ostatnich tygodni. Tego dokładnie nie będę opisywać, miałyśmy się spotkać w tym tygodniu, a ona mnie olała. Bywa. Pozytywną rzeczą w tym wszystkim jest to, że prawdopodobnie w sierpniu zrobimy sobie razem wycieczkę rowerową, może o tym nie zapomni.
Pewien ktoś od soboty codziennie pisze ze mną po kilka godzin dziennie (!) i skutecznie poprawia mi humor. Dziś niestety coś się popsuło, z mojej winy, i teraz nie jest najlepiej między nami, nie odzywamy się. Mam nadzieję, że uda mi się to szybko naprawić.

  Jak widzicie, w każdej z tej sytuacji potrafię znaleźć coś pozytywnego. Ostatnio non stop wynajduję pozytywy w trudnych momentach, aż sama się sobie dziwię! Zawsze się tylko zadręczałam, że to jest takie złe i że nie ma w tym nic dobrego. Zmienia się to u mnie, na szczęście, na lepsze. :) Wam też to polecam, zwłaszcza że mamy teraz 2 miesiące wolnego od szkoły i nie warto się zamartwiać. :)



| spotykany co jakiś czas pieseł | prezent dla mamy | widoczek | puzzle..?


| moje typowe #selfies | ootd | nic mi się w szafie nie mieści! | ładnieee



| Kot, kot, kot, kot - moja kochana Borówka. Bardzo lubi, jak widać, komputer i spanie. |



 _____________Zobacz także : _____________

28 komentarzy:

  1. Uwierz,że plusem jest myślenie pozytywnie :) Super zdjęcia i ciekawy pomysł! :
    Pozdrawiam! :*
    http://zycieaneczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że potrafisz w każdej sytuacji znaleźć coś pozytywnego!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix :D

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne zdjęcia! Haha, ja zawsze wysyłam snapy podobne do Twojego selfie. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. typoe selfie najlepsze, uwielbiam ludzi ktorzy maja dystans do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki koteczek <3
    Piękne zdjęcia. Ja takich zrobić nie potrafię.

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy kotek i na jednym zdjęciu pies :) świetny mix
    MÓJ BLOG-KLIK
    BLOG KOLEZANKI-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kotek <3 Masz duży dystans do siebie jak pokazałaś takie swoje selfie :D
    Ja mam zamiar zabrać się za sesję bo piękna pogoda i nie można jej zmarnować ;)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubi przeglądac posty, gdzie są takie mixy! :)

    pozdrawiam - ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny fotomix, bardzo oryginalny post :) Śmieszne i ładne zdjęcia :))

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia!
    Urocza Borówka :)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mix :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny mix :)
    Pozdrawiam :*
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie posty z mixami

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mix! :)

    rules-are-boring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  16. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, że potrafisz znaleźć w tym też radosne strony! :)
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki kociak, taki malutki :*
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne mixy, uwielbiam je :D
    Dobrze, że z każdej sytuacji umiesz znaleźć wyjście :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny mix ;)
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny mix. :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.