26 cze 2015

I już!

I już, wakacje! Rok szkolny 2014/2015 za nami. Już nie wróci. Już nie mamy szansy na nadrobienie materiału z tej klasy, bycia tą samą osobą. A przed nami calutkie dwa miesiące wolnego. Każdy ma inne plany, każdy chce spędzić je inaczej i każdy chciałby je dobrze wykorzystać. Życzę Wam wszystkim, aby Wam się to udało! Większość blogerek żyje wakacjami już od początku wakacji, snują plany, marzą i wciąż o nich piszą. Nie wiem, czy zauważyliście, ale w tym roku udało mi się to zrobić dopiero dziś - w piątek, dzień zakończenia. Jestem nawet z siebie dumna, bo chyba wszyscy już napisali o tym wcześniej, haha. W komentarzach podzielcie się, gdzie wyjeżdżacie albo co chcecie zrobić! O ile Wam się jeszcze chce, bo takie pytanie pojawiło się już tyle razy w blogosferze... 
Zapewne choć troszkę ciekawi Was, jak z moją średnią (4,25, nie będę tego ukrywać, jest adekwatna do mojego 'uczenia się') i wynikami. Jest dobrze, ale do paska sporo brakuje. W przyszłym roku będę się starać żeby się o to starać, haha (kto zrozumiał, tego pozdrawiam!). Za 2 miesiące będę już trzecioklasistką. Przede mną wybór liceum i jakby dalszego życia. Bierzmowanie i wybór trzeciego imienia. Egzaminy i dużo nauki. Przyszłość... A jak będzie, to wszystko zależy ode mnie. Życzcie mi, abym dokonała właściwych wyborów i dobrze przeżyła ostatni czas w gimnazjum. :)

Zauważyłam, że w moich folderach jeszcze sporo wiosennych zdjęć, a ja ich nadal nie wykorzystałam. Ups, muszę się spieszyć! Przedstawiam jedne z moich ulubionych, które tematycznie średnio tu pasują, ale czyż nie są piękne? ;)
UDANYCH WAKACJI! 
Pamiętajcie, że to wręcz pozorom tylko 2 miesiące, które miną niesamowicie szybko...

35 komentarzy:

  1. Wzajemnie, słonecznym przede wszystkim! :)
    Zapraszam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  4. UDANYCH WAKACJI, JA NIE MAM PLANÓW BO MOJE PLANY NIGDY NIE WYCHODZĄ!
    NIE MYŚL JUŻ O TRZECIEJ KLASIE, BĘDZIE DOBRZE NIE MA CO SIĘ MARTWIĆ ;)
    *****************************************************************************************************************************
    ZAPRASZAM - NOWY! TAK JAK OBIECAŁAM, TROCHĘ PRZEMYŚLEŃ.
    ODKRYWAM DEFINICJĘ DEFINICJI ;) SIEBIE!
    ZNALAZŁABYŚ CHWILĘ NA PRZECZYTANIE MOJEJ NOTKI I WYRAŻENIE SWOJEGO ZDANIA NA JEJ TEMAT? BARDZO MI NA TYM ZALEŻY!

    Mój blog - DEFINICJA SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji!
    Ja wyborem szkoły stresowałam się od początku gimnazjum i od pierwszej klasy przeglądałam strony liceów i techników, do których potencjalnie się wybiorę. A zdecydowałam się dopiero w połowie pierwszej klasy liceum, przez co musiałam zmienić szkołę :D
    Mam nadzieję, że u Ciebie pójdzie to wszystko łatwiej. Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie też udanych wakacji :)

    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pewna, ze dokonasz dobrych wyborow, ale i tak Ci tego zycze :* korzystaj z tych wakacji jak najbardziej mozesz a srednia 4,25 jest dobra srednia!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Powodzenia w przyszłym roku ze średnią! 3 gim nie jest taka zła, przetrwasz ją ;) Ale to wszystko minie tak szybko i zanim się obejrzysz będzie już po egzaminach :( Udanych wakacji i pozdrawiam xx

    P.S. Zapraszam na http://angegar-blog.blogspot.com/ na nową stylizację, w której główną rolę odgrywa skórzana kurtka z frędzlami :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnią się nie przejmuj, to totalna głupota. Liczy się co masz w głowie. Nie trzeba być dobrym ze wszystkiego :)

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo wyczekiwałam wakacji ale pogoda mnie zawodzi :/

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. w koncu wakacje, jeju, ja tego jeszcze nie odczuwam :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Wakacje , niestety pogoda nie dopisuje . Trzeba mieć nadzieję , że będzie lepiej .
    Superaśne zdjęcia . Lubię zdjęcia kwiatów , są magiczne .
    http://bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Ja na szczęście mam trochę dłuższe wakacje ale potem rok akademicki się zacznie :D

    Zapraszam do mnie http://pamellee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie można myśleć, że wakacje są krótkie, tylko trzeba cieszyć się nimi i dobrze wykorzystać. Udanych wakacji! :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Miłych wakacji! ♥
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnim zdaniem nie pocieszyłaś, haha!
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Nas przed samym zakończeniem roku pani od matematyki 'pocieszyła', że za 22 miesiące piszemy maturę :))

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  19. dobre zdjęcia. :)
    http://domciaabg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dobre zdjęcia. :)
    http://domciaabg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Za rok też będę miała egzaminy i bierzmowanie. No nic trzeba spiąć dupę i iść do przodu :)

    Zapraszam!
    http://www.wattpad.com/142151185-po-lepszej-stronie-jeste%C5%9Bmy-obcy-tu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tobie również życzę udanych wakacji!

    Lady Geelay

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie myślę o tym, że mamy tylko 2 miesiące. Ja korzystam z tego, że mamy aż 2 miesiące! ♥
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanych wakacji i tobie! Nie myślmy o tym co bd we wrześniu!! Żyjmy wakacjami, po tem wszystko sie ogarnie ;D
    Ja za tydzień jade nad morze i planuje też jechać do przyjaciólki, do babci ;) Sporo planów XD Boje sie że 2 miesiące to za mało :o
    Ale dopiero poniedziałek.. pierwszy tych wakacji :D

    Pozdrawiam i zapraszam -->>> http://viczka-sussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. no niestety wszystko co dobre szybko się kończy :/
    ___________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie myślmy o tym co będzie, tylko żyjmy wakacjami!
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Narazie myslmy by dobrze spędzić wakacje <3 + ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. udanych wakacji :)
    + poklikasz w linki u mnie w notce? to ważne, serio:-( = klikaj, mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  30. 2 miesiące wakacji. Tylko tyle i aż tyle. Szybko miną, więc trzeba wykorzystać je w 100% :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Też będę teraz w trzeciej gimnazjum :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.