12 cze 2015

Kwiatki z Wujka Google'a #2

Witam i zapraszam na drugi post z nowej serii na moim blogu, jaką są tytułowe kwiatki prosto z Google. Znajdziecie w nim frazy, jakie osoby wpisują w wyszukiwarce, aby coś znaleźć. Jednak nie zawsze znajdują to, czego szukają, a zamiast tego trafiają... do mnie! Często się dziwię, skąd oni się tu biorą... Tutaj macie jeszcze link do pierwszej części, a ja zostawiam Was z notką. Miłego czytania (i może śmiania się)!


''strugzaczko gumka''
Kto wie, co to? Nigdy się z czymś takim nie spotkałam.


''cienkopisy w moim piorniku''
Co wy macie z tymi cienkopisami u mnie?! Dodałam je dwa razy do szkolnego haul'u, no ale bez przesady...


''mgiełka w niebieskie wzory''
Mgiełka do ciała we wzory...?


''jak ładnie ozdobić dziury z tyłu spodni''
Nie mam pojęcia, tym bardziej że nigdy o tym nie pisałam, ani nie wspominałam.


''krwawi serce''
Do lekarza jak najszybciej!


''jak naprawde ma na imie littlemonster96''
Naprawdę wcześniejsze linki, nad tym do mojego bloga, ci w tym nie pomogły?


''ulepimy dziś bałwana no chodź zrobimy to''
Już pędzę! Ups, nie ma już śniegu... Zróbmy to za rok, kto się pisze?


''jakie blogi czyta ankyl''
Chodzi zapewne o Anię z bloga Ankyls, ale ja tego niestety nie wiem.


''ankyls wywiad''
Nigdy nic tu się o Ani nie pojawiło. Ani wywiad, ani nawet wzmianka...


''dziewczyna dodawała do narkotyków zmywacz''
Nie chcę wiedzieć, o co chodzi... Ludzie są naprawdę tak mądrzy, żeby coś takiego robić? (wpisałam to w google, w grafice na trzech pierwszych miejscach były moje zdjęcia, z posta jak zrobić zmywacz do paznokci w słoiczku...)


''co blogerki jedza na sniadanie''
Ja zazwyczaj jem kanapkę, ale wśród blogerek i vlogerek panuje pięknie zrobiona owsianka z owocami.


''little monster96 zwieżądko''
Nie wiem, jakie zwieżądko ma Andżelika, ale ze zwierzątek ma chyba świnkę morską lub chomika.


''jak maja na imie szparagi''
Szparagi to szparagi, chyba że tak ci się jakiś spodoba, że go nazwiesz.


''16 letnie youtuberzy''
Nie jestem youtuberką. Nie mam szesnastu lat. Nie mam pojęcia, co ty tu robisz.


''klategorie ulubiencow miesiaca''
Wymyśl swoje, a nie zgapiaj!
''kategorie do ulubieńców miesiąca'', ''ulubieńcy miesiąca kategorie'', ''kategorie ulubiencow miesiaca''
Takie zapytania z przekierowaniem do mnie pojawiają się kilka razy miesięcznie. Tak trudno trochę pomyśleć, wymyślić też swoje, a nie ściągać? Zauważyłam także, że po moich kwietniowych ulubieńcach, w których umieściłam cytat (a u nikogo tego pomysłu nie widziałam...) od razu na kilku blogach on także się pojawił. Kilka dni po moim poście... Przypadek? Nie sądzę. Bądźcie oryginalni, apeluję.


''kocham alto''
Tak, ja też.

- - - - - - - - - -  - - 
Dajcie znać, czy mam kontynuować tą serię. Zbieranie kwiatków trochę zajmuje, ale to tylko lepiej, bo tak często te wpisy nie będą się pojawiać. Nie wiem tylko, jak Wam się to podoba i czy to się u mnie przyjmie. Napiszcie w komentarzach, proszę. :)

+Serdeczne pozdrowienia dla Karoliny! :*
_______________________________________________________________________
Zaobserwuj Joanka Blog, aby nie ominęły Cię nowe wpisy! 

36 komentarzy:

  1. Hahaha, uśmiałam się :D Przeczytałam oba posty naraz i przy niektórych głośno śmiałam się do monitora :D Chociaż z tą mgiełką chyba chodziło o taki typ koszuli :D Chętnie zrobiłabym taką serię u siebie, ale mi wyświetla się tylko kilka ostatnich zapytań, a większość to nazwa mojego bloga. Szkoda.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w swojej blogowej naturze też spotkałam się z kilkoma śmiesznymi frazami z wyszukiwarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah rozbawil mnie ten post naprawde! nie wiem, skad sie to ludziom bierze, a jesli chodzi o szparagi to chyba chodzilo o dziewczyny z tego kanalu na yt :) chyba, ze nie wyczulam zartu…haha zdarza mi sie :(

    kamoop.blogspot.com <-mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam je i wiem, że to o nie chodzi. Ale to nadal warzywa. :P

      Usuń
  4. Kochana, wiesz do czego może prowadzić nie leczona depresja? Nawet do śmierci :o
    Pewnie Ci się zdaje, że nic nikogo nie obchodzisz, ale tak wcale nie jest. Ja kilka lat temu uciekłam z domu i dopiero po powrocie zdałam sobie sprawę jak bardzo moja mama mnie kocha i co dla niej znaczę. życie jest za krótkie, aby się bać rozmawiać. Idź do szkolnego psychologa, on powinien Ci pomóc, poproś o adres jakiejś placówki z dobrym psychologiem i daj sobie pomóc :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swojej depresji nie wyleczyłam do końca i mam znowu nawrót, całe życie na tabletkach -.-'

    OdpowiedzUsuń
  6. super post :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba to zachęcam do obserwowania : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. haha uśmiałam się przy niektórych. Na googlach czasem serio można spotkać niezwykłe rzeczy :D

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat co do cytatow to ja widziałam juz z rok temu niektóre gdzie wystapil cytat :D / strugzaczko gumka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. niektóre są niesamowicie dobre :D
    google to jednak google, wszystko można tam znaleźć :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa notka, kontynuuj serię! :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyna dodawała do narkotyków zmywacz - padłam, hahahaha!
    Obserwuję i czekam na kontynuację serii! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    b3auty-and-the-b3ast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje komentarze, a przede wszystkim te "kwiatki" mnie rozbawiły :D
    _____________
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahah :D Świetna jest ta seria! Koniecznie kontynuuj :D

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalna seria, uśmiałam się jak nigdy!
    Pozdrawiam.
    Deep In Dreams

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahah :D Świetny post! :)
    Zapraszam :3
    http://styleecaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. "Krwawi serce" strasznie mnie rozbawiło :D Jeżeli chodzi o szparagi, myślę, że ktoś miał tutaj na myśli dwie youtuberki, które kręcą filmiki w stylu Abstrachuje :)

    Pozdrawiam!
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha świetna ta nowa seria! :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna seria postów! Niezwykle pozytywna :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super hahah :)

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na post, dobry na poprawe humoru :D
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. lm96 ma chomika xd

    W moim najnowszym poście giveaway z romwe, do wygrania super ubrania! :)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna i ciekawa seria ! :D

    + Obserwuję
    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To z bałwanem mnie rozwaliło hahahahahahah :D
    _____________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa seria!!
    + na moim blogu jest konkurs! chcesz wygrać outfit? wszystko całkiem za darmo! reszta info. u mnie także zapraszam:) ---> KONKURS ROMWE KLIKAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny tag, fajnie, że znasz swoją wartość :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny tag! :)
    Pośmiałam się trochę :D
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.