16 cze 2015

TAG : Moje doskonałe niedoskonałości

Cześć! Dosyć dawno nie pojawił się tu żaden tag, więc dziś do Was z nim przychodzę. Jest to chyba najlepszy tag, jaki można znaleźć w blogosferze. Wymieniamy w nim swoje kompleksy, a potem równoważymy je zaletami. Każdy z nas jakieś kompleksy posiada. Czasem tak bardzo zwracamy na nie uwagę, że nie zauważamy swoich pozytywów. A gdy my siebie w pełni nie zaakceptujemy, inni tego także nie zrobią. A gdy zaczniemy mówić o swoich niedoskonałościach, inni także zaczną je zauważać. Zaakceptowanie siebie jest bardzo ważne, ale nie można też przesadzić i popaść w samozachwyt. Umiar przede wszystkim! Zamaskujmy nasze negatywy, pokazując swoje atuty! Nikt nie jest doskonały.

Muszę przyznać, że początkowo trudniej było mi wymyślić tyle wad, z zaletami nie miałam większych problemów. Niestety, gdy sobie je przypomniałam, już tak kolorowo nie było, a negatywów pojawiło się w mojej głowie o wiele więcej.  No cóż, takie życie. Zapraszam do czytania i zarazem do zrobienia takiego tagu, jest świetny. :)

+Psst! Tu znajdziecie wszystkie tagi w moim wykonaniu!



Moje 5 zalet, rzeczy, które w sobie lubię :
1. Oczy - jak dla mnie są piękne. Mają cudowny, brązowy jasny kolor, okalane są długimi, naturalnie podkręconymi rzęsami i mają w sobie tą głębię, to coś. 
2. Wzrost - kiedyś moja wielka wada. Nie lubiłam tego, że jestem wyższa od rówieśników, że mówiono o mnie ''żyrafa!''. Teraz wykorzystuję ten fakt, chodzę dumnie wyprostowana, mając przewagę wzrostu i górując nad innymi. Od czasu do czasu chodzę także na obcasach. Co z tego, że mam 180cm? Modelki normalnie tak chodzą, to czemu nie ja? To wy musicie urosnąć, karły! Ogólnie to sporo osób już mi mówiło, że na modelkę się nadaję. ;)
3. Długie nogi - kiedyś je zmierzyłam i wyszło mi coś około 105 cm. Nie są złe, całkiem je lubię i zaliczam do swoich zalet. Może są za grube (inni mówią inaczej), a łydki są średnie, poza tym są krzywo i podobno tak też chodzę (staram się nad tym zapanować), ale i tak je lubię.
4. Kolor włosów - ale jedynie ich kolor. Są miedziano - brązowo - blond - rude. Wszystko w zależności od światła. Uwielbiam swoje rude refleksy, zawsze chciałam być ruda!
5. Ten 'dobry' charakter - bo mam też ten zły, który ostatnio zaczął przeważać. Dobry siedzi we mnie najczęściej, gdy jestem sama, albo przy dobrze wpływających na mnie osobach. 



Moje 5 wad, rzeczy, których w sobie nie lubię :
1. Dłonie - z nimi zawsze miałam problemy. Są okropne! Bez codziennego smarowania ich kremem wyglądają jak dłonie staruszki : całe czerwone, bardzo szorstkie, niekiedy krwawiące, na kostkach bardzo przesuszone i szorstkie. Masakra, moja najgorsza wada.
2. Plecy - odkąd pamiętam się garbię, krzywię, mam skoliozę i chyba też kifozę, chodziłam i czasem dalej chodzę na zajęcia korekcyjne. Moje przekleństwo. Od mniej więcej roku sama staram się coś z tym zrobić i kiedy tylko sobie przypomnę, prostuję się. Tak było przy pisaniu tego podpunktu i połowy posta, haha.
3. Włosy - pojawiają się drugi raz, tym razem ich 'ułożenie'. Naprawdę trudno je okiełznać, jest ich bardzo dużo i są grube, dlatego najczęściej chodzę w spiętych włosach - koński ogon króluje u mnie przez ok. 250 dni w roku, kok, warkocz. Rzadko kiedy je 'rozpuszczam', bo wtedy mam jeden wielki nieogar na głowie, przeszkadzają mi i ogólnie (chyba) nie pasują do twarzy.
4. Głos, wymowa - podobno zamiast ''R'' mówię jakoś ''Ł/J'', chociaż sama tego nie zauważyłam, tylko czasem na nagraniach. Mój głos jest okropny, najgorzej słychać go właśnie na nagraniach. Masakra.
5. Twarz - niby gdy przeglądam się w lustrze, jest okej. Ale gdy zrobię sobie zdjęcie, od razu inaczej. Kilka(naście?) osób mi mówiło, że jestem bardzo fotogeniczna, a ja tego na fotografiach nie widzę. I jak tu robić sobie selfies? Nie ma sensu, bo zawsze wychodzę jak kupa źle.



Jeśli jeszcze tego tagu u siebie nie zrobiłyście, serdecznie zachęcam! 

_______________________________________________________________________
Zaobserwuj Joanka Blog, aby nie ominęły Cię nowe wpisy! 

22 komentarze:

  1. Ale świetny jest ten tag! Szczerze mówiąc, to jeszcze nigdzie go nie widziałam :D
    Może zrobię go kiedyś i siebie. Chciałabym być wysoka, zazdroszczę ;p

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkalam sie jeszcze z tym tagiem :O naprawde bardzo fajny pomysl, warto doceniac swoje wady i zalety! ja jesli mialabym wymienic po jednym- do zalet dalabym swoje usta, ktore sa pelne i wydatne, a do wad talia, ktorej wrecz nie ma!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :) Nigdy się z nim nie spotkałam, ale jest serio fajny ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam już, żeby go u siebie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1, 2, 5 to cala ja...niestety...ale paczaj jakie masz zalety!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny tag, tez bym chciała miec włosy o paru odcieniach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag,bardzo przypadł mi do gustu.
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ze poptrafisz wymienic swoje wady i zalety :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja chyba nie byłabym w stanie wymienić moich wad, jest ich tak dużo.. :D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, że jesteś wysoka! Ja mam cichą nadzieję, że urosnę jeszcze te 6cm i dobiję chociaż do 170cm. :D

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny tak, kocham go oglądać i czytać, ale jakoś nie mogę się przekonać, żeby zrobić go u siebie :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam problem ze swoim głosem, jest straszny. A najbardziej lubię swoje oczy, zawsze dostaje komplementy względem ich :D
    _________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jako ten "karł" mogę i tylko pozazdrości wzrostu. Sama mam kilka takich wysokich koleżanek i zawsze zazdrościłam im nóg <3
    Ps. Masz może ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym ? Po więcej informacji zapraszam do mnie :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/2015/06/w-obiektywie-aparatu.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że potrafisz wyznaczyć swoje zalety jak i wady :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie wzrost też zawsze był powodem do kompleksu. Najpierw byłam za niska, wśród znajomych którzy byli jak żyrafy haha, potem poszłam do nowej klasy okazało się, że jestem za wysoka haha.
    Ale teraz doceniam swój wzrost :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam kompleksy, ale w końcu zaczynam sobie z nimi radzić.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę,że wszyscy słuchali See You Agan - kocham <3 A molowniczkę też uwielbiam :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że masz do siebie dystans ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny cytat :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.