21 cze 2015

Ulubieńcy miesiąca - czerwiec 2015

Cześć! Co prawda czerwiec jeszcze się nie skończył, nadal trwa, a ja już dodaję ulubieńców z tego miesiąca. To dlatego, że bardzo szybko udało mi się takowych znaleźć, więc po co przeciągać. Tym razem są jeszcze bardziej wyselekcjonowane i znalazły się tu naprawdę fajne i ciekawe rzeczy (a przynajmniej taki miałam zamiar). Zapraszam do czytania. :)

tutaj znajdziecie wszystkie posty z ulubieńcami miesiąca.
-----

Pod koniec maja w Rossmannie skorzystałam z promocji -40% na produkty do pielęgnacji kobiet. Dowiedziałam się o niej na jednym z blogów, okazało się, że kremy bb także są nią objęte. Więc od razu pojechałam z koleżanką i obie kupiłyśmy kremy BB z Under Twenty. Już wcześniej miałyśmy  na nie oko, a tu nagle promocja, jak tu nie skorzystać? Wcześniej słyszałam naprawdę dużo pochlebnych opinii na jego temat, które się sprawdziły. Krem sprawdza się bardzo dobrze, zakrywa zaczerwienienia i niedoskonałości. Nie jest mocno kryjący, a za to lekki i szybko się wchłania, ładnie 'stapia się' z twarzą. Do pełnego zmatowienia trzeba użyć pudru, ale ja i tak używam go stosunkowo rzadko (a pudru nie posiadam), więc tego nie robię. Ogólnie to wiecie, że ja się nie maluję i makijażu nie robię. Ale kiedyś trzeba zacząć i powoli się wprawiać. I tak używam go 'od wielkiego dzwonu', bo albo nie mam czasu, albo zapominam, albo nie potrzebuję. O, właśnie. Gdy pierwszy raz go nałożyłam (a potem oczywiście normalnie zmyłam), następnego dnia moja cera była w o wiele lepszym stanie. Pryszcze były mniej widoczne, prawie niewidoczne, a twarz wyglądała bardzo dobrze. Więc jako zwykły kremik na trądzik też się sprawdza. Ten krem BB zdecydowanie polecam, zarówno na początki z makijażem jak i dla tych z nim obeznanych.



Nie mogłam nie przedstawić Wam tego filmu. Oglądałam go ze swoją grupą językową na trzech lekcjach angielskiego (uwielbiam panią C.!), przez co średnio było wszystko widać (projektor=złe światło i widok), a inni przeszkadzali. Pomimo tego, jednego jestem pewna : ,,MALEFICENT/CZAROWNICA" to bardzo, bardzo dobry film. Oglądałam już kilka ekranizacji znanych bajek, ale żadna szczególnie nie przypadła mi do gustu. Z tym było zdecydowanie inaczej. Reżyser i scenarzysta wymyślili coś innego, dopowiedzieli swój początek i koniec, dodali też coś innego do środka. Pomimo tego, że ze ,,Śpiącą Królewną'' miałam już mnóstwo razy do czynienia i znam ją na wylot, wyczekiwałam, co się dalej będzie dziać. Ekranizacja nieprzewidywalna, ze wspaniałymi efektami i niesamowicie grającymi aktorami (Angelina Jolie sprawdziła się doskonale w głównej roli. Wyglądała przepięknie, a ta gra aktorska! Ach!), a przede wszystkim dopracowana, dopięta na ostatni guzik. Cóż więcej mogę powiedzieć - kto nie oglądał, niech koniecznie się za niego zabierze! Ja odkąd zobaczyłam w kinie plakaty z ,,Czarownicy'' miałam ochotę go zobaczyć i w końcu mi się to udało. I przy najbliższej okazji zobaczę go jeszcze raz. Jestem pod wrażeniem. 





W poprzednim miesiącu nie znalazłam niczego nowego do posłuchania. W czerwcu udało mi się znaleźć kilka naprawdę dobrych piosenek. Dwie z nich znałam wcześniej, ale dopiero teraz jakby bliżej zaczęłam się nimi interesować i słuchać.

FLORENCE + THE MACHINE - SHAKE IT OUT
Zasłuchuję się we Florence, we wszystkich jej piosenkach... Uwielbiam!

SIA - BIG GIRLS CRY


SARSA - NAUCZ MNIE


WIZ KHALIFA FT. CHARLIE PUTH - SEE YOU AGAIN




CYTAT MIESIĄCA  ,,Pamiętaj, że nieotrzymywanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu." ~Dalajlama



A teraz coś zdrowego, fit, niskokalorycznego i pysznego, czyli truskawki. Początek czerwca to czas, gdy są w najlepszej cenie, bo to wtedy jest na nie sezon, wtedy są dojrzałe itd. W tym roku kupiliśmy ich w sumie tak dużo, że powoli zaczynałam mieć ich dość. Jednak kolejne świeże truskawki będę jadła dopiero za rok, więc trzeba to wykorzystać. Uzupełniłam truskawkowe zapasy w żołądku na cały ten czas. ;)
Małe sprostowanie : okazało się, że tata znów dziś kupił te owoce. I kto to zje?! ;)



Kolejnym ulubieńcem, który chciałabym Wam przedstawić, będzie youtuberka. Nie mam ulubionych youtuberów, oglądam ich naprawdę sporo, przez co mam często wielkie zaległości, ale ostatnio naprawdę polubiłam kanał Ady - Molowniczka. Nie jest bardzo znana, ma zdecydowanie za mało subskrybentów. Kiedyś jakoś ją kojarzyłam, ale myślałam, że to jakaś głupia i pusta dziewczyna, sama nie wiem dlaczego, bo to świetna dziewczyna, śliczna i skromna. Mniej więcej rok temu przyjrzałam się bliżej jej kanałowi i mi się spodobał. Teraz jestem na bieżąco, a Ada naprawdę się stara. Śmiało, zobaczcie, a może i Wy ją polubicie. :)



I ostatnia już kategoria z tegorocznych czerwcowych ulubieńców, czyli zdjęcie. Przypadkowo udało mi się zrobić świetne ujęcie wnętrza książki. Bardzo mi się spodobało, jedno z lepszych 'książkowych fotografii' jakie zrobiłam. Jestem dumna. ;)

39 komentarzy:

  1. Też rzadko kiedy noszę makijaż a ten krem BB też chyba kupię bo ostatnio się rozglądałam za dobrym podkładem/kremem BB i ten wydaje się najlepszy. A to zdjęcie książki na końcu postu jest naprawdę świetne O.o

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko się maluję, ale ten krem również posiadam :*
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten krem BB się totalnie nie sprawdza. Zupełnie nie dla mojej przetłuszczonej cery. ;c

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego samego kremu bb ;) Fajnie piszesz i ładne zdjęcia dodajesz w postach ;)
    Dodaję Twojego bloga do listy czytelniczej ! :D

    Zapraszam również do mnie ;) Z góry bardzo dziękuje za każde odwiedziny i komentarz :)
    http://victoriablog63.blogspot.com/2015/06/kazda-chwile-cen-jakby-bya-ta-ostatnia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Mi też strasznie podobała się Czarownica. Byłam na niej w kinie ^^ Kocham See you again no i ostatnio też mam faze na Naucz mnie XDD Bardzo fajny post. Chyba sobie kupie ten krem bb.
    Zapraszam do mnie --->>> viczka-sussy.blogspot.com
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham truskawki a ten krem bb mam juz od dluzszego czasu:)

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Czarownica'' to naprawde dobry film. Niby dla dzieci, a jednak z ogromnym przekazem, którego mogą za specjalnie nie zrozumieć. Świetni ulubieńcy czerwca! :) cytat też jest niesamowity. Niestety nie znam tej youtuberki :/ a ta ''książkowa fotografia'' także mi się podoba! c:
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki z under twenty. Ty musisz kupować truskawki a u mnie rośnie tego pełno w ogródku, że aż nie możemy zjeść :D

    Poklikasz mi?-tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam tego kremu bb, strasznie pozatykał mi pory
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Czarownicę" oglądałam rok temu w kinach, genialny film! <3

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam truskawki <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy, również miałam ten krem bb z under twenty, ale za nim nie przepadam :/

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta piosenka Sarsy jest genialna! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety bb cream się nie sprawdził, bo mam tłustą cerę. Czarownicę oglądałam i jestem jej szczerze zakochana! Jakoś nie przepadałam za Śpiącą Królewną, ale ta opowieść jest inna! Kocham jeść truskawki!

    http://www.wattpad.com/140537467-po-lepszej-stronie-uwolnij-mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten bb cream, sprowadzam go sobie z Polski przy każdym urlopie, bo żaden inny mi nie pasuje XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam podkładu codziennie, bo moja cera jest straszna :(
    Czekam, aż minie to jak najszybciej i będę mogła w końcu z tego zrezygnować.
    Nie używałam BB z Under Twenty, ale muszę spróbować skoro poprawia także niedoskonałości skóry:D
    Ja też uwielbiam truskawki!
    Mogę je jeść kilogramami.
    Zawsze kojarzą mi się z wakacjami.
    Najbardziej lubię polane jogurtem truskawkowym <3
    Po prostu raj na ziemi.
    No i jeszcze mega zdjęcie !
    Dodaję oczywiście do obserwowanych.

    Trzymaj się,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy! Również używam tego kremu BB z under 20 :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować tego kremu BB :)
    Fajni ulubieńcy! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piosenka Big Girls Cry również należy do moich czerwcowych ulubieńców :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. TRUUUSKAWKI. Też szaleje w tym miesiącu na punkcie piosenki "Naucz mnie" ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo truskawki. *-*

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. TRUSKAWKI ♥
    Poklikasz u mnie ? Byłabym bardzo wdzięczna
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię ten krem bb! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  25. uspokój się koleżanko, bo zapuszczę buraka od tych komplimentów! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę obejrzeć ten film. Świetny cytat :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. ,,Czarownica,, najlepszy film swietny wpis:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetni ulubieńcy! Oglądałam Czarownicę 2 razy, fajny film!

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  30. świetni ulubieńcy :)

    zapraszam również do mnie ;))
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetni ulubieńcy. Krem miałam już zużyłam.
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetni ulubieńcy, bardzo podoba mi się to zdjęcie książki, a Czarownicę uwielbiam!

    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Używałam kiedyś tego kremu BB, świetny :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ulubiony z Twoich ulubieńców to dla mnie cytat.

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  35. http://carooolineee.blogspot.com/
    zajrzyj do mnie

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.