3 cze 2015

ULUBIEŃCY miesiąca - maj 2015

Hej! Dziś kolejny post z ulubieńcami. Maj minął mi strasznie, strasznie szybko. Im bliżej do końca roku szkolnego, tym miesiące lecą mi szybciej. A niektórzy narzekają, że tak dużo jeszcze zostało... Spokojnie przechodzę sobie te kilkadziesiąt dni, zapewne miną jeszcze szybciej i wkrótce na wszystkich blogach zobaczymy posty z wakacjami w tytule lub w treści.
Zapraszam do czytania! Tym razem do czytania mało, w maju nie miałam wielu ulubionych rzeczy.



Pod koniec tego miesiąca przeczytałam u Enii kilka ciekawych cytatów, które bardzo przypadły mi do gustu. Tak więc wybrałam trzy i poniżej je zamieszczam.
"Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać" ~Walt Disney
"Wymagajcie od siebie choćby inni od was nie wymagali" ~Jan Paweł II
"W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca"  ~Paulo Coelho
oraz inny, który mnie opisuje :
''Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, aby wszystko pozostało takie jak dawniej.'' ~Paulo Coelho


Ulubioną stroną internetową, a zarazem grą było AGAR.IO. Poznałam ją dzięki ReZigiuszowi i GlamPauli, którzy przedstawili ją w swoich filmikach. I tak dołączyłam do wojny toczącej się między #RZCW (reZigiusz Crew), a hajsownikami Gimpera. Nie jestem wielką fanką reZiego, ale czemu by nie? I się bardzo wciągnęłam (w wojnę też). Nie tak, jak inni, którzy grają po kilka godzin dziennie, tylko tak sobie pograć. Codziennie gram po ok. pół godziny, później mi się już nudzi. ;)

1 czerwca udało mi się uzyskać po raz pierwszy pierwsze miejsce w rankingu, z całej Europy (!). Tego dnia zdobyłam wszystkie możliwe miejsca i przez jakąś godzinę utrzymywałam się w rankingu. Potem mi się znudziło i dałam się zjeść. ;)


W tym miesiącu powróciłam do swojej starej kurtki dżinsowej. Lubiłam w niej chodzić, ale znacznie zmalała (to ja urosłam...). Jednak udało mi się przywrócić ją do stanu używalności i odmłodziłam ją dzięki podwinięciu rękawów. Wygląda stylowo i modnie, jakbym kupiła ją w markowym sklepie, a zarazem nie czuję, że jest już zdecydowanie za mała i że powinnam ją już wyrzucić. Znów się polubiłyśmy, pasuje mi do większości rzeczy. Jest z secondhandu i ma już swoje lata, mama mi ją tam kupiła, gdy miałam ok. 11 lat! :)


Ulubionymi ubraniami, a także jakby wydarzeniem, była przesyłka od Dresslink i jej zawartość. Cieszę się bardzo, że udało mi się trafić z rozmiarem, a bluzki są dobrej jakości.

Pewnego dnia chciałam wejść na stronę weheartit, ale zamiast zakończenia -.com, wpisałam -.pl. Zostałam przekierowana na stronę Anonimowe.pl. Zdziwiłam się, co to jest. Nazwa jest, jaka jest, dlatego niczego dobrego się nie spodziewałam. Zaczęłam czytać. Znajdowały się tam różne wyznania ludzi, co im się ciekawego przydarzyło, jak ich losy się potoczyły. Jedno z wyznań tak mnie rozśmieszyło, że śmiałam się i przestać nie mogłam (to było strasznie dawno temu, więc linka nie podeślę). Potem weszłam na telefonie. Jak skończył się ten przypadek? Przeczytałam wszystkie opublikowane wtedy wyznania. Prawie codziennie przed snem wchodzę na stronę i czytam sobie różne Anonimowe Wyznania ludzi. Wiele jest pięknych, wzruszających, ale znajdziemy też takie przy których możemy się pośmiać. Są też różne lekko erotyczne wyznania (nic o seksie bezpośrednio!), albo że ktoś zrobił coś tam po alkoholu, ale nic +18. Nie dla małych dzieci, ale w moim wieku jak najbardziej, bo są też tam wyznania rówieśników. Bardzo lubię tą stronkę, mimo że niektóre historie są lekko niesmaczne czy głupie. Miałam o tej stronie napisać już wcześniej, ale do ulubieńców i tego jakże poważnego bloga mi to nie pasowało.  Polecam zakładkę 'hity''. :)  Teraz coraz więcej osób tę stronkę zna, także jest więcej plusów w górę i więcej historii. :)



W tym miesiącu moja aktywność fotografowania spadła bardzo nisko w dół. Zdjęcia robiłam najczęściej wtedy, gdy musiałam - a to do haul'u, a to do ulubieńców, a to do przedstawienia przesyłki z Dresslink. Na szczęście na początku miesiąca moje foldery znacznie się zapełniły, dlatego mam co Wam pokazać. I tak oto ulubionymi zdjęciami miesiąca są te drewna. Zwykłe, proste, a zarazem jakie artystyczne. Więcej znajdziecie tutaj.
Jacy byli Wasi ulubieńcy maja?

29 komentarzy:

  1. haha, moj chlopak ma ta strone polubiona na fejsie i tez sobie czesto czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy! Również mam taką jeansową kurteczkę i ją uwielbiam ;)
    Ciekawa jest ta strona Anonimowe.pl ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Już dawno nie miałam do czynienia z tak ciekawym blogiem! Jestem pozytywnie zaskoczona! super ciekawe i inspirujące posty! z pewnością będę śledzić dalszą działalność blogową!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    ps.
    GENIALNY WYGLĄD BLOGA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy :) Ta jeansowa kurtka jest super!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. super post! :))

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetna stronika z tymi wyznaniami, już bede kazdego dnia na nia wchodzic! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo osób gra już w tę grę! Ja widziałam właśnie ją po raz pierwszy u Remka :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :* masz cudownego bloga
    zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również tą gre zobaczyłam u Remka :D
    ----------------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2015/06/choies-wishlist.html
    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli wejdziesz i poklikasz w linki, zostaw po sobie ślad, a na pewno cię odwiedzę i się odwdzięcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi ulubieńcy, nie grałam jeszcze w tą grę:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi ulubieńcy :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardziej szukam ulubieńców w graficznych rzeczach i sztuce :)
    Chociaż z ciuchowych ulubieńców są moje okulary przeciwsłoneczne, które bardzo lubię i mogłam w końcu wyciągnąć :)


    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Agar.io jest super! :D Zabijacz nudy :)
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w cytatach! Normalnie magia, są takie inspirujące :) Co do kurtki jeansowej - świetny pomysł, również go praktykuję x Strony wydają mi się interesujące, także z chęcią na nie wpadnę w wolnej chwili! Natomiast to, co napisałaś u mnie na blogu to sama prawda - cieszę się, że korzystasz z bogactwa witamin zawartych w owocach :)

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na nowy post, w którym się UJAWNIAM Z PIERWSZĄ STYLIZACJĄ na blogu z NOWYM WYGLĄDEM :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła! http://angegar-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju uwielbiam agario! super gra! haha tez poznalam dzieki reziemu

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba to zdjecie z drewnem!

    olabrzeska.pl - nowy post i konkurs z nagrodami rzeczowymi, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. drewnoooo ♥♥♥
    i bardzo łądna kurteczka !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy! Ostatnio również jakoś uzależniłam się od tej internetowej gierki :) Bardzo ładne ubrania! Poklikane :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna ta kurteczka :) Czasem w sh można znaleźć lepsze rzeczy niż w markowych sklepach
    Pozdrawiam,
    http://www.jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurteczka jest przecuuuudowna <3
    Moim ulubieńcem zdecydowanie jest krem oliwkowy lekka formuła ziaja! Uwielbiam go po prostu:)

    MÓJ MODOWY BLOG (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Bardzo fajny post <3 Na pewno obczaję tą gre xD
    Zapraszam do siebie jest nowy post! http://viczka-sussy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post. Mi najbardziej przypadły do gustu te piękne sentencje, naprawdę mądre i motywujące słowa :)
    Zapraszam do siebie:
    http://herbatkaopolnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moimi ulubieńcami były balsamy do ciała xd
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.