8 cze 2015

Zdjęciowo #5 - wiosenny misz masz

Dzień dobry!
Właśnie skończyłam pisać sprawozdanie z ankiety, którą robiłyśmy w ramach naszego projektu. Miałyśmy skończyć go do końca kwietnia, a tu już początek czerwca... A i tak sprawozdanie nie jest skończone, bo brakuje podsumowania. Oddajemy je jutro pani, a ona powie, co dalej. Mam wielką ochotę zakończyć już tą sprawę, prześladuje mnie to od początku roku i mam dosyć. Na szczęście koniec już za niedługo. Muszę przyznać, że zleciało niesamowicie szybko! Aż niemożliwe, jak ten czas leci... U mnie nic ciekawego nie słychać, typowe dni przed zakończeniem roku. Spędzam je w większości na świeżym powietrzu, grając w siatkówkę i inne gry, zajadając pyszne owoce, relaksując się, czytając. Olałam już naukę i odrabianie zadań, straszliwie się rozleniwiłam i tylko przepakowuję plecak, nic więcej. A Wy jak? Macie jeszcze na to siłę?

A w kolejnym poście z cyklu Zdjęciowo wiosna. Już prawie lato, wszyscy je czują, a ja na fotografiach przedstawię Wam wiosnę. Nie było wcześniej okazji, ale teraz ją wykorzystuję. Pojawią się jeszcze inne, jedne z moich ulubionych z tegorocznej wiosny. Te niektóre jeszcze świeżutkie, robione w weekend. A niektóre bardzo stare, potulnie czekające w folderach na swoją kolej. Niektóre średnio udane, dlatego są w kolażu, gdzie mniej je widać. Tak szczerze mówiąc to średnio jestem z tej całości zadowolona. Tym bardziej, że Blogger znów zrobił się złośliwy i popsuł ich jakość! Zapisywanie w png nie pomogło. :(


Cykl rozwojowy ozdobnego czosnku.

29 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)
    U mnie trwają ostatnie poprawki, ale tak naprawdę na nic nie mam już siły. Za niedługo komers, wakacje i wyniki przyjętych do szkół średnich :)
    ~~~~~
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już tylko ostatnie poprawki : ) też się rozleniwiłam...
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne wiosenne zdjecia! ja juz nic w szkole nie poprawiam, kompletnie sie poddalam!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :)
    Również się rozleniwiłam, w głowie już tylko wakacje.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://zyjemynaniby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają! Szczególnie te gałązki choinki :)
    ~~~~~
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ♥
    Najbardziej podoba mi się to ostatnie. :)

    Pozdrawiam
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już odpuściłam sobie naukę :D Piękne, wiosenne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia, uwielbiam oglądać zdjęcia kwiatów:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, sama kocham robić zdjęcia otoczenia. Zdjęcia wcale nie mają okropnej jakości, moje na pewno mają gorszą ;) U mnie też włączył się już leń i boję się, że potem tego pożałuję :(

    Dziękuję bardzo za komentarz u mnie! <3 Bardzo wiele dla mnie znaczy Twoja opinia. Nie dziwię Ci się, że do tego się przyczepiłaś, bo sama sobie zdaję sprawę :( Ale ja tak nie lubię mieć zdjęć z bliska. Muszę się do tego przyzwyczaić, tak więc wezmę sobie Twoją małą radę do serca :)
    Pzdr!

    P.S. Zapraszam na nowy post o świeżo wyciskanych sokach, w którym opisuję dlaczego warto je pić podczas odchudzania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia śliczne :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia i wygląd bloga , czuć lato na twoim blogu
    zapraszam do siebie :D ! http://xhellofridayx.blogspot.com/2015/06/i-was-in-france-and-in-switzerland.html
    Zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zdjęcia, u mnie w szkole już robi się luźno :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetnie uchwyciłaś ten cykl rozwojowy czosnku! Ja też nie mam siły już na naukę i całkowicie już to odpuściłam. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia. Twórcze i tajemnicze, podobają mi się :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :*.
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już nawet nie chodzę do szkoły, no ale od poniedziałku wracam na próby poloneza ;) Świetne zdjęcia, jeszcze wiosenne w tym szybko nadchodzącym lecie :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia *.*
    Śliczne są te bzu <33
    http://viczka-sussy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! Kojarzą się z wiosną i nadchodzącym latem :3

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia typowo wiosenne...letnie...od razu kojarzą się z wakacjami, takie lubię :)
    Są naprawdę dobre.

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.