25 lip 2015

Mały powrót, co się działo, trochę zapowiedzi

Dzień dobry! Wracam po tej krótkiej przerwie, która się trochę przedłużyła. Miałam być już we wtorek, a tu sobota i dopiero jestem teraz. Nie miałam chęci do pisania. Nie miałam pomysłów, ani siły, żeby zebrać materiał i ogarnąć temat. Nic ciekawego w tym czasie się nie działo, udało mi się tylko nawiązać współpracę z dwoma firmami, już za niedługo posty o nich. Z jednej niesamowicie się ucieszyłam, gdyż produkty przez nią oferowane są świetne. Ale dziś nie o tym. Przepraszam za to, nie było to celowe i zamierzone. Nadal nie czuję się na siłach, aby tu być i pisać coś sensownego, a przy okazji Was nie zanudzić. Aczkolwiek będę się starać, bo nie chcę znów Was zostawiać.

Wczoraj znów byłam na trzecich warsztatach dziennikarskich. Wcześniej opuściłam dwa razy zajęcia, na nie też straciłam ochotę. To chyba nie dla mnie. Mimo to będę na nie uczęszczać, żeby nie przesiedzieć wakacji w domu. Ekipa się wykruszyła, nie zostało nas wiele. A 15 sierpnia artykuły do gazety mają być gotowe. O czym napiszę, nie wiem. Może przeprowadzę wywiad z dosyć sławnym sąsiadem, kto wie. Nie interesuje mnie ten temat, ale chętnie dowiedziałabym się o nim czegoś więcej, więc może…

23 lipca, w czwartek, miałam urodziny. Od tego czasu oficjalnie mam piętnaście lat i zaczęłam szesnasty rok życia. Imprezę urodzinową (ja i bliźniaczka) robimy 2 sierpnia, łączymy nasze i brata urodziny. Mimo to w czwartek przyjechało kilku gości, spędziliśmy miło czas.

Kolejne posty będą bardziej zorganizowane. Post o tym, co zmieniło we mnie blogowanie prawie w całości jest gotowy, do wyczekiwanej notki o bliźniaczkach zrobiłyśmy zdjęcia, pojawią się także ulubieńcy, wish lista oraz o pewnej przesyłce. Będzie się działo! ;) Zamierzam pokombinować też coś z wyglądem, ten mi niezbyt pasuje. Ogarnę coś, o ile będę nadal chciała, na dniach. Jak wracać, to w pełnej krasie. Aha, nowe wpisy za jakiś czas będą raz w tygodniu, nie co cztery dni. Ale póki tak będzie, trochę czasu minie, także nacieszcie się tym jeszcze. ;)

Teraz zmykam, jedziemy na urodzinowe lody, w końcu mamy na nie czas. ;)
Miłego weekendu! 
Nie wiem, dlaczego to zdjęcie tak mi się podoba, nogi wyszły mi grubo itp, ale... :)

17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze przerwa dobrze ci zrobiła :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje nogi nie wyglądają na tym grubo. Ja nie rozumem, jak można tak coś wyolbrzymiać. Masz jedno życie, jesteś zdrowa Doceń to. :) nie trać czasu na kompleksy! :D fajna notka, zapraszam do sobie
    Coolcookkate.blogspot.com
    Lub bloga lifestyle Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wmawiaj sobie że nogi na tym zdjęciu wyszły grubo bo prawda jest całkiem inna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej! Masz bardzo szczupłe nogi! Mówię serio!!
    Zapraszam na nowy post, mam nadzieję, że Ci się spodoba :3 Będę wdzięczna jeśli mnie zaobserwujesz ^^
    Pozdrawiam :*

    http://styleecaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej wszystkiego najlepszego ;D Wiem trochę późno ale no ;)
    I masz chude nogi !!!
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione sto lat! Twoje nogi wcale nie są grube, nie gadaj pierdół!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione spełnienia marzeń <3
    Moje urodziny również w Lipcu, za 3 dni :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na twoje kolejne posty :)
    Wszystkiego naj!

    Mój blog - xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na ciąg dalszy! Wszystkiego najlepszego ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione najlepszego :) nie wyszły nogi grubo, nie przesadzaj :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze, sukcesów w blogowaniu. Co do zdjęcia nogi grube nie są :D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że przerwa wyszła Ci na dobre :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda już spóźnione życzenia, ale wszystkiego najlepszego :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie bardzo ładne a nogi wcale nie wyszły grubo - są bardzo ładne :D

    Mój blog KLIK :>

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.