9 lip 2015

Q&A - odpowiedzi na Wasze pytania [#1]

Dzień dobry! 
Przed chwilą wróciłam z długiego wypadu do miasta, nachodziłam się, że hej! Teraz szybciutko piszę tego posta, bo obiecałam, że dziś będzie i muszę się z tym wyrobić. W ciągu dwóch dni, w wtorkowy i dzisiejszy wypad, udało mi się przymierzyć około 30 par krótkich spodenek i... nie kupiłam żadnych. Wszystkie były za duże albo za małe, lub niewygodne. Masakra, lato bez krótkich spodenek. -,- Mam nadzieję, że uda mi się je w te wakacje kupić. :)
Przechodząc do rzeczy. Dziś post z odpowiedziami na Wasze pytania, o które prosiłam pod ostatnim postem. Zaskoczyliście mnie ich ilością, bo nie dość, że były ciekawe, to jeszcze było ich sporo. Kocham Was normalnie! :D W tym poście poznacie odpowiedzi na połowę z nich, bo było ich bardzo dużo, wolę podzielić. W niektórych przypadkach trochę zawiodłam, bo pisałam że nie wiem, albo coś w tym stylu, ale mam nadzieję, że to nic nie szkodzi. :)
Pytania ułożone są w kolejności, tak jak były zadawane. Pomiędzy nimi wstawiłam zalegające mi w folderze zdjęcia niezapominajek. Oczywiście zepsute przez bloggera. I nie w temacie, ale co tam. :P



1. Co Cię zainspirowało do założenia bloga? & Opowiedz, co skłoniło Cię do blogowania & Dlaczego założyłaś bloga? & Czemu zaczęłaś prowadzić bloga?
Moja 'historia blogowa' jest trochę skomplikowana i dosyć długa. Teraz po raz pierwszy poznacie ją prawie w całości, bo zawsze starałam się skracać ją do minimum, ale skoro aż tyle osób chce to wiedzieć, to czemu nie. W czwartej klasie podstawówki koleżanka poleciła mi stronę MovieStarPlanet, taka gra internetowa. Wciągnęła mnie bardzo, a potem zauważyłam, że wiele jej użytkowniczek zakłada o stronie blogi. Postanowiłam spróbować i ja. Mój blog był o grze, ale pisałam też o swoim życiu codziennym, ogólnie strasznie było nudno. Link znali znajomi i czytali, co ja tam wypisuję. O matko, jakie to były bzdury! Nazywał się mniej więcej ''msp i ja'' czy coś w tym guście. Potem przeniosłam się na inny adres, albo prowadziłam dwa blogi naraz, nie pamiętam. Druga strona nosiła nazwę ''Ja, cała ja''. Opisywałam tam moje szkolne życie, w tym pewne sytuacje i tak dalej, ludzie się wkurzyli, a ja znów zmieniłam adres, na aktualny. Ogromnym błędem było przekazanie linku znajomym, o czym pisałam już nie raz.
Także podsumowując, gra Moviestarplanet zainspirowała mnie do założenia bloga. Do teraz od czasu do czasu tam zaglądam, a moje konto ma już ponad 4 lata (nazwa : asia50, możecie zapraszać, haha).



2. Jak długo i czy gdziekolwiek grasz w siatkówkę?
Siatkówka to mój ulubiony sport. Niezbyt lubię oglądać różne mecze w tv, ale ten sport obejrzeć mogę. Ogólnie teraz, w wakacje, jeśli tylko pogoda pozwala, gram codziennie z siostrami, czasem z bratem i jego dziewczyną itd. Potem padam na twarz ze zmęczenia, ale efekty widzę. Chcę być coraz lepsza. :) Będę trenować, chcę dojść do wyznaczonej granicy, albo poza nią.



3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni. ;) Ale z rzeczy materialnych to jednym z nich jest posiadanie lustrzanki i obiektywu do niej 50mm f/1.8.



4. Podaj tytuły trzech ulubionych książek/serii książek.
Nie mam swoich ulubionych książek, bardzo trudno byłoby mi wybrać te trzy i je sobie przypomnieć. ;)



5. Jakie są trzy rzeczy, bez których nie wyjdziesz z domu?
Nie mam takich rzeczy, spokojnie mogę wyjść bez niczego. Ale to też oczywiście zależy od tego, dokąd idę. Telefon to nie niezbędna dla mnie rzecz i bez niego na 99% spokojnie wyjdę z domu, w praktycznie każdej sytuacji. W lecie bardzo często noszę ze sobą butelkę wody, ważne są dla mnie też chusteczki higieniczne (wieczny katar, jestem alergiczką). Portfel też nie jest jakoś bardzo dla mnie konieczny, ale ważny tak. ;)



6. Jakie dwie cechy cenisz najbardziej u ludzi?
Trudne pytanie, warte przemyślenia. Hmm, wybiorę szczerość (choć często boli) i sprawiedliwość. Choć jest tyle cech, to te wpadły mi pierwsze do głowy. 



7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? (x2)
Nie mam pojęcia. Kiedyś na lekcji wypisałam na kartce zawody, które mogłabym uprawiać, wyszło tego całkiem sporo. Nie wiem. Może fotografem, robić korekty w książkach (nadaję się idealnie, zapewniam! Wyłapuję błędy na odległość i ich nie cierpię), dziennikarzem, nauczycielem, psychologiem, bibliotekarką, itd. Od małego chcę pracować w sklepie spożywczym typu Biedronka, w pewien sposób mnie to pociąga. W przyszłości postaram się przepracować chociażby kilka dni w tym zawodzie. Sprzedawcą ubrań też mogę być. Ale najbardziej aktorką. Niekoniecznie w telewizji, teatr mi wystarczy. Chociaż nie wiem, jak by to było, bo mam jakby wadę wymowy i najśmielszą osobą nie jestem. 



8.  Wymień blogi, na które najczęściej wchodzisz.
Hmm, sama nie wiem. Wchodzę na takie, które mam na swojej liście czytelniczej (jest ich około 100) i gdy widzę nowy post, to go czytam. Ulubionych i najczęściej odwiedzanych nie mam.



9. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Kolejne pytanie z cyklu trudne. Sama nie wiem, albo po prostu takowego nie pamiętam. Trochę wspomnień w końcu mam. :)



10. Jakie są Twoje ulubione aplikacje na telefon? (x2)
Nie mam ulubionych, a aplikacji na moim telefonie jest niewiele, bo nie są mi potrzebne. Najczęściej wchodzę i spędzam czas na YouTube, tylko na telefonie oglądam filmiki, tak jest dla mnie najwygodniej. Także wybieram yt. :)



11. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu? & Co najbardziej sprawia Ci radość w blogowaniu?
Ludzie. To, że mogę poznawać innych, dowiadywać się nowych rzeczy, komentarze które niekiedy są przemiłe, poprawiają humor i tak dalej. Oraz ta dowolność i różnorodność, mogę pisać o czym tylko zapragnę. :)


12. Jakie trzy państwa chciałabyś w przyszłości zwiedzić?
Na pewno tak popularne Stany Zjednoczone. Nie miałam jeszcze okazji w nich być, ale bardzo bym chciała. Oklepane, wiem, ale cóż poradzę. ;) Hmm, na drugim miejscu jest Egipt (piramidy!), Włochy i Francja. A na trzecim... Polska! Chcę zwiedzić jak najwięcej z tego kraju, bo w wielu miejscach jeszcze nie byłam.



13. Co lub kto Cię inspiruje?
Hmm, ogólnie cały świat, przyroda, ludzie, zwierzęta. Moje otoczenie. Staram się czerpać inspiracje z czego tylko się da. Od czasu do czasu, ostatnio coraz rzadziej przeglądam 'inspirujące stronki', jak tumblr czy weheartit. Polecam też stronę DesignYourLife, tam jest ogromna dawka inspiracji i DIY, a blog prowadzony jest przez Alinę. Ogólnie przeglądam też różnego typu blogi i strony, na których można znaleźć wiele inspirujących rzeczy. 



14. Jak lubisz spędzać czas wolny? 
Różnie to bywa i zależy od dnia, humoru, czasu, siły i wielu innych czynników. Najchętniej na czytaniu, jedzeniu (haha), graniu w gry (siatkówka!), gadaniu i takie tam. ;)



15. Jaki jest Twój ulubiony sport i dlaczego?
Siatkówka, o czym pisałam już powyżej. Dlaczego, sama nie wiem. Piłki nożnej nie lubię, bo nie mogę używać rąk, a takie zawsze mam odruchy i nie umiem prowadzić piłki; w koszykówce jest dużo biegania (astma...); do unihokeja jestem za wysoka, moje plecy się sprzeciwiają... I tak mogłabym wymieniać, czemu nie żaden inny sport. Ogólnie to w siatkówce nie muszę prosić, żeby ktoś podał mi piłkę, sama do mnie leci, dużego wysiłku nie trzeba i ogólnie bardzo mi się ten sport podoba. :)



16. Jak długo śpisz?
To zależy. Jeśli chodzi o trwające właśnie wakacje, to najwcześniej do tej pory poszłam spać po 23, najpóźniej po 2, a najwcześniej wstałam z łóżka (nie obudziłam się) około 7:30, najpóźniej około 11, budzę się nawet o 6, najpóźniej obudziłam się o 10 (a kogo to obchodzi?! :P). Nie wyobrażam sobie spania do 12 i musiałabym iść bardzo późno spać i być bardzo zmęczoną, żeby tak wstać. Przeciętnie w lato śpię 9h. W roku szkolnym podobnie, z tym że wstaję ok. 7:00 do 7:25, kładę się przeciętnie o 23.



17. Jaki jest Twój ulubiony lód?
W rożku z cukierni/lodziarni, bardzo lubię też 'kanapki', na patyku też może być, tylko nie z pudełka. A jeśli chodzi o smak, to w lecie najlepiej smakują mi lody miętowe, lubię też arbuzowe czy gruszkowe. Przez cały rok mogę jeść śmietankowe. 



18. Twoja ulubiona piosenka, która kojarzy Ci się z wakacjami/latem?
Nie mam ulubionych piosenek, najczęściej słucham kilku przez miesiąc/dwa/trzy, nie sezonowo. W tej chwili żadnej takiej sobie nie mogę przypomnieć, niestety.



19. Masz rodzeństwo? (x2) Jeśli tak, jakie są wasze relacje?
Tak, mam. Siostrę bliźniaczkę, brata starszego o 6 lat i siostrę młodszą o 2 lata. Mamy całkiem dobre relacje, jak to rodzeństwo często się kłócimy, bijemy itp, ale nie jest źle. Oceniam je na bardzo dobre z minusem (jeden mój nauczyciel powiedziałby : piątka z kreską :D).



20. Twój ulubiony tekst na podryw? :D
Nie mam, haha, bo nie podrywam. To mnie podrywają! :D



21. Jakie są najgorsze słodycze jakie jadłaś?
Ogólnie to rzadko kiedy próbuję nowych słodyczy, bojąc się, że będą niedobre i stawiam na te sprawdzone. Na szczęście żadnych najgorszych nie pamiętam.



22. Co robisz, gdy nie masz weny?
Czekam na nią. Jeśli już naprawdę 'długo nie przychodzi', zmuszam się do pisania albo korzystam z wersji roboczych, zawsze mam jakieś wyjście.



23. Dokończ zdanie: Na upalne dni najlepszy/a jest...
przewiewny i wygodny strój oraz coś chłodnego do picia, przynajmniej to pierwsze wpadło mi do głowy. ;)



24. Ulubiony kolor?
Niebieski i jego odcienie.



25.  Jesteś odważna?
Myślę, że tak średnio, w normie, jak przeciętny człowiek. To także zależy, w jakich kwestiach.


- - - -  - - - - - -  - - - -  - - - 
NADAL MOŻECIE ZADAWAĆ PYTANIA! Druga część w poniedziałek, do tego czasu możecie to zrobić. TUTAJ, pod tym postem.

- - - -  - - - - - -  - - - -  - - -
Zapraszam na nowy post na blogu książkowym! 
5 książek, które chciałabym przeczytać

32 komentarze:

  1. Ooo są i moje pytania, cieszę się że na nie odpowiedziałaś :D
    ________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mnie też telefon jest całym światem! na nim pracuje i służy mi jako rozrywka <3

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zrobiłaś tego typu post, dzięki takim wpisom można lepiej poznać daną blogerkę!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo jestem momentami odważna, a czasami boje się jak myszka hahaa <3

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne odpowiedzi! Ciekawe i mile je sie czyta! :)
    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, zawsze chciałam mieć siostrę bliźniaczkę! Napisz kiedyś posta o tym jak to jest, haha

    >> beauty bevst <<
    >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może napiszę. Zapewniam, że to nie zawsze jest takie super. ;)

      Usuń
  9. ja również wakacje poświęcam na grę w siatkówkę- czad:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez chciałabym zwiedzić w przyszłości Stany Zjednoczone!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha! super odpowiedzi:) mogłabyś częsciej takie robic

    Domowa maseczka na twarz. Zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii. http://alexwberry.blogspot.com/2015/07/domowa-maseczka-na-twarz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne odpowiedzi :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim ulubionym sportem też jest śiatkówka c:

    W wolnym czasie zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe są te zdjęcia! Ja zakupy letnie zrobiłam, a teraz zaczęłam poszukiwania spodni z wysokim stanem :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne odpowiedzi! i śliczne zdjęcia :)
    Mój blog-kliik

    OdpowiedzUsuń
  16. super odpowiedzi!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałabym mieć ten obiektyw;/
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje marzenie odnośnie aparatu na szczęście się spełniło jakieś 2 lata temu, czego Tobie również życzę! Świetna zabawa jeżeli ktoś to naprawdę lubi :) A ja również zaczęłam blogowanie jakby przez koleżankę, tylko nie od gry, a od grafiki.. która w sumie została mi do dzisiaj :D
    24thseptember.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez chciałabym posiadać taka lustrzankę :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe pytania i fajne odpowiedzi. Ja też bardzo lubię kolor niebieski i też jednym z moich marzeń jest posiadanie lustrzanki. :)
    Ładne zdjęcia.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeden z niewielu Q&A, które mi się podoba. Niktore pytania są serio ciekawe a odpowiedzi inteligentne. Myślę, że mogłybyśmy się zaprzyjaźnić ;D

    A TUTAJ JESTEM JA♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kiedyś trenowałam siatkówkę, ale krótko. To zdecydowanie nie moja bajka, kocham koszykówkę. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  23. Te zdjęcia niezapominajek(?) są świetnym dodatkiem i przerywnikiem między odpowiedziami. Bardzo mi się podobają! :)

    http://justlyjass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w przyszłe wakacje mam plan odwiedzić Stany Zjednoczone :)

    Mogę prosić o poklikanie? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też marzę o jakiejś fajnej lustrzance :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe odpowiedzi:) A co to zdjęć- są bardzo ładne!

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.