14 lip 2015

Q&A - odpowiedzi na Wasze pytania [#2]

Cześć! Zapraszam na drugą część odpowiedzi na Wasze pytania. Dziękuję za zaangażowanie i taką ich ilość, było ich ponad 50. Były ciekawe i zróżnicowane, choć także się powtarzały. Niektóre podstawowe, a niektóre bardziej na myślenie. Na wszystkie odpowiedziałam. :)
Co do zdjęć, niektóre związane są z pytaniami, a niektóre ot tak, po prostu, żeby nie było tak pusto. To dobra okazja, żeby przedstawić Wam fotografie, których jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć. 



1. Ulubione zwierzę? 
Uwielbiam koty. I nie chodzi tylko o te domowe, wliczają się w to także tygrysy, lwy, pantery, gepardy itp, ogólnie zwierzaki z rodziny kotowatych.
Moje kochane. ♥


2. Jaki masz wzrost? 
Około 176cm.



3. Jakie masz plany na wakacje?
Zrelaksować się i odpocząć. Nie wiem, czy gdzieś wyjadę, w każdym razie nie mam na to ochoty. Chyba wolę posiedzieć w domu i się ponudzić, na co nie ma czasu w roku szkolnym. Jak już wystarczająco się ponudzę, to mogę gdzieś jechać. ;)



4. Jakie książki lubisz czytać?
Najbardziej obyczajowe i fantasy, ale prawie tylko i wyłącznie te zaczynające się od zwykłego życia.



5. Czy uważasz, że blogi o małej liczbie obserwatorów są beznadziejne?
Nie, ale zdarza się i tak. Prowadzenie bloga jest teraz bardzo popularne, dlatego zdarzają się takie osoby, które są się tylko wypromować i być sławne, dostawać ubrania za darmo i zarabiać. A tak naprawdę blogowanie, żeby obie strony - autor i czytelnicy - były zadowolone, to trzeba wiele. Są strony, które mają mało obserwatorów, mimo że są świetne, bo nikt się na nich jeszcze nie poznał i być może do tego nie dojdzie. To przykre.


6. Co myślisz o ludziach, którzy piszą komentarze, żeby się wypromować?
Są beznadziejni, co tu dużo gadać. Szkoda słów. 



7. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego filmu.



8. Czym się interesujesz?
Wieloma rzeczami, najbardziej książkami i fotografią. 



9. Gdzie chciałbyś w przyszłości zamieszkać i dlaczego?
W Polsce. To moja ojczyzna i pomimo wszystko kocham ją. Mam nadzieję, że w przyszłości będzie lepiej i bez problemu utrzymam siebie i rodzinę. Nie chcę stąd wyjeżdżać, tu jest moje miejsce, rodzina i serce.



10. Wolisz chłodne czy ciepłe dni?
Ciepłe! Jestem 'dzieckiem lata', urodziłam się w lipcu i uwielbiam, jak jest ciepło. Nie narzekam na upały, lubię je. :)



11. Wymarzone wakacje.
Z fajną ekipą, której teraz mi brakuje. Dużo śmiechu, wygłupów, wypadów do miasta, łażenia do nocy, a nawet w nocy, wspólne nocki, wieczory filmowe... Ach, czemu ja mam takich beznadziejnych znajomych... Gdybym miała taką paczkę, nie chciałabym nigdzie wyjeżdżać i to by mi wystarczyło.



12. Ulubiona pora roku i dlaczego właśnie ona?
Wiosna! A dlaczego, dowiecie się w poście o porach roku. Nie chcę tu przedłużać, ma być krótko i na temat!
grafika google


13. Jakiej cechy nie tolerujesz u innych ludzi?
Obłudy, fałszywości, kłamstwa. I pewnie jeszcze kilku innych.


14. Co jest Twoją pasją? :)
Fotografia. Pisanie na drugim miejscu, kocham też czytać, ale nie wiem, czy to można nazwać pasją. Może... ;)


15. Czy blogowanie cię zmieniło?
Ogromnie. Już wkrótce post w całości na ten temat, być może pojawi się zaraz po tej notce.



16. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Hmm, pierwsze co wpadło mi do głowy to wspólne kąpiele! Zdarzało się, że właziliśmy do wanny w czwórkę i tak sobie siedzieliśmy, w pianie i wygłupialiśmy się. Najbardziej lubiłam kąpać się ze starszym bratem, chociaż zawsze mi wtedy dokuczał, oblewał, wlewał szampon do oczu i tak dalej. Wymyślaliśmy różne zabawy itp. Świetnie było. ;)



17. Co sprawia, że masz wenę do pisania postów?
Hmm, najbardziej chyba humor i motywacja. 




18. Czy masz kogoś na kim się wzorujesz?
W życiu nie, a w sensie blogowym to tak średnio. Jest kilka blogów, które są dla mnie inspiracją i chciałabym osiągnąć taki poziom, ale nie wzoruję się na nich.



19. Kto jest twoim idolem?
Nie mam idola. ;)



20. Polecasz inne blogi na swoim?
Zdarza się, jednak nie jest to jakoś super często.



21. Ile masz lat?
23 lipca będę miała piętnaście lat. 




22. Jak to jest mieć siostrę bliźniaczkę? Mylą Was, jesteście podobne? Możesz o tym zrobić osobny post? 
Ponieważ już druga osoba chciałaby post o mnie i mojej siostrze, o bliźniaczkach, spełnię Waszą prośbę i taki post się pojawi. Weronika jest bardzo chętna, także za pewien czas się pojawi. Możecie czekać, ale prędko go nie będzie. Ogarniam teraz tyle spraw... Ale spokojnie, w te wakacje będzie. ;)



23. Jakim bohaterem bajki i filmu chciałabyś być?
Zagięłaś mnie tym pytaniem! 



24. Jaki jest twój ulubiony sklep z ubraniami, a jaki z kosmetykami?
Z kosmetykami Rossmann, właściwie tylko tam kupuję kosmetyki, czasem jeszcze w jakiejś drogerii. A z ubraniami nie mam, kupuję właściwie gdzie popadnie. ;)



25. Ulubiona marka odzieży to?
Nie mam (ogólnie, jak można zauważyć, nie mam swoich określonych ulubionych rzeczy).



26. Jaki masz styl?
Swój. Czyli połączenie kilku, nie mam jednego, jasno określonego. A czasem tak, czasem tak. 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Robię sobie małą przerwę od prowadzenia tego bloga. Nie będzie mnie tydzień. Nigdzie nie wyjeżdżam, czuję się po prostu tym przytłoczona i nie mam na razie na to ochoty. Posty na blogu książkowym będą pojawiać się nadal normalnie, w piątki. Tutaj wracam w środę. Postaram się nabrać sił i wymyślić dla Was coś ciekawego. Ostatnio coraz częściej myślę o skończeniu z blogowaniem, ale mimo wszystko nie chcę. Przerwa powinna mi dobrze zrobić, przemyślę też tą decyzję. Do napisania!

EDIT : Nie jestem jeszcze gotowa wrócić. Jednak nie martwcie się, post pojawi się w piątek lub sobotę. Trzymajcie się i życzę Wam miłego dnia.

40 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam koty! :)
    Czekam z niecierpliwością na post, o tym co blogowanie zmieniło w Twoim życiu. :D
    Lubię tego typu posty.

    Pozdrawiam :*
    ♥ Mój Blog ♥


    OdpowiedzUsuń
  2. kotki to najlepsze zwierzaki <3
    bardzo fajne zdjęcia, lubię tego typu posty :)

    http://xpatixmp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze podejscia do zycia w Polske, ja zaraz po liceum chce stad uciekac :)
    Obserwuje, bo bardzo zaciekawily mnie Twoje odpowiedzi:)

    zapraszam na konkurs!:)
    KONKURS. DRESSLINK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotki najlepsze ! :) Też lubię czytać fantasy.
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na post, w którym opowiadasz nam ze swoją siostrą, jak to jest mieć bliźniaczkę. Nie mogę się już doczekać! :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Na wiele z pytań odpowiedziałabym podobnie. Również nie znoszę tych osób, które komentują tylko dla cyferek na swoim blogu.
    Mam nadzieję, że po przerwie w blogowaniu wrócisz z podwójną siłą ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham kociaki, niestety nie mam żadnego :(
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po odpowiedzi na pytanie gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości widać że jesteś prawdziwą patriotką mam za to do Ciebie wielki szacunek



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również kocham koty i to wszystkie, mam swoje 3 :) ja kiedyś skończyłam blogowac i oo znowu zaczęłam :) jeśli kochasz to robić nie przerywaj, w wolnych chwilach zapraszam również do mnie, obserwuje adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysoka jesteś! Widać, że kochasz fotografię :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam kota który ważył 12kg xd ale niestety zginął mi :/

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bede bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :)

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam koty! ^^
    Pozazdrościć Ci wzrostu :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super odpowiedzi! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam koty, haha. Jak na swój wiek jesteś bardzo wysoka.
    Serdecznie zapraszam na mój blog!
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam koty, haha. Jak na swój wiek jesteś bardzo wysoka.
    Serdecznie zapraszam na mój blog!
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moją ulubioną porą roku też jest wiosna :) Wszystko budzi się do życia i na nowo rozkwita. Te pierwsze ciepłe promyki słońca.. ahh. Polska pod względem pór roku jest cudowna... :)

    Sprawdź kim jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, takie lubię najbardziej, bo wiele można się dowiedzieć o autorce :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie potrafiłabym wybrać swojego ulubionego filmu :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie nienawidzę fałszywości u ludzi :/
    Ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :)
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne kotki! Ja także lubię gatunek fantasy!
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam książki, które zaczynają się od zwykłego życia, a potem baaam! I nagle nieoczekiwany zwrot akcji!

    Veronica Memories- Click

    OdpowiedzUsuń
  24. Super q&a! :)
    http://ordinary-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pytania i odpowiedzi oraz zdjęcia ;) Ja też urodziłam się w lato i je uwielbiam! :D Też kocham koty ale są dla mnie na równie z psami które również ubóstwiam :) Ja na wakacje wyjeżdżam nad morze i planuję spełnić wszystkie cele z mojej wakacyjnej listy! :D Ogólnie masz świetnego bloga i design ;)

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Super Q&A. Mamy praktycznie tyle samo wzrostu!:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do liczby obserwatorów to zgadzam się, czasem naprawdę fajny blog ma ich relatywnie mało, a taki sobie, powtarzalny dość, ma naprawdę dużo. To smutne, całkowicie. A takie "puste" komentarze, byle się wypromować to beznadziejna sprawa, jak sama powiedziałaś
    Też nie mam jednego stylu, tylko łączę kilka. Tak jest ciekawiej ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetnego bloga <3 Mam nadzieję,że odpoczniesz przez kilka dni i wrócisz z nowymi pomysłami :) Czekam na post z siostrą. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam
    www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam takie samo zdanie co do mieszkania w Polsce - dobrze wiedzieć, że nie wszyscy utracili już poczucie przynależności narodowej. :)
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale jesteś wysoka ;o :D

    Zapraszam->meerga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś strasznie wysoka.
    koty <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com / zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. super post :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.