5 lip 2015

Q&A - zadaj mi pytanie!

Dzień dobry! 
Z góry przepraszam, że zaniedbałam swoją rutynę dodawania postów co cztery dni. Wakacje mnie rozleniwiły, nic mi się nie chce dla Was wymyślać. Całe dnie najchętniej spędzałabym na dworze, grając w siatkówkę, jedząc lody, popijając zimne napoje, wygrzewając się w słońcu, spotykając się ze znajomymi i tak dalej. Ale nie martwcie się, spinam pośladki (czy tylko mnie to powiedzonko zawsze tak śmieszyło? ;)) i zabieram się za ogarnianie moich stron. Jak na razie kombinuję z szablonami, ale nie mogę uzyskać pożądanych efektów. Będę próbować i kombinować. Postami oczywiście także się zajmę. Mam w planach wakacyjny haul, wszystko zależy od mojego wtorkowego wypadu do galerii. Jeśli wypali tak jak chcę, pojawi się tu notka z nowościami. Wszystko pięknie w główce zaplanowane, zobaczymy jak wyjdzie z realizacją. :-)
A teraz chciałabym prosić Was o zadawanie mi pod tym wpisem pytań do posta z pytaniami i odpowiedziami. Była tu kiedyś taka 'akcja', ale  pytań było mało, na dodatek były nieciekawe. Przede wszystkim kierują mną nowi czytelnicy, bo wciąż Was tu przybywa. Może chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć, może macie coś, o co chcielibyście mnie zapytać? ŚMIAŁO PYTAJCIE, o wszystko, o co tylko chcecie! Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Wpis z odpowiedziami pojawi się wkrótce, wszystko zależy od ilości. EDIT: Odpowiedzi już w czwartek!
Ja zmykam, miłego popołudnia! :-)

24 komentarze:

  1. co Cię zainspirowało do założenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze ze jestem na tym blogu pierwszy raz i choc chcialabym zadac ci pare pytan. Nie wiem zupelnie jakie. Jedyne co mi przychodzi do gloy to pytanie; Jak dlugo i czy gdziekolwiek grasz w siatkowke?
    Niezbyt ambitne ale mam nadzieje ze sie spodoba :) Ja osobiscie siatkowki nienawidze, bo jest kiepska :D

    Zapraszam na mojego bloga :) Organizuje konkurs.
    http://vframlii.blogspot.nl/2015/07/wish-list-konkurs-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    2. Podaj tytuły trzech ulubionych książek/serii książek.
    3. Jakie są trzy rzeczy, bez których nie wyjdziesz z domu?
    4. Jakie dwie cechy cenisz najbardziej u ludzi?
    5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
    6. Wymień blogi, na które najczęściej wchodzisz.
    7. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    8. Jakie są Twoje ulubione aplikacje na telefon?
    9. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu?
    10. Jakie trzy państwa chciałabyś w przyszłości zwiedzić?
    Niektóre nie łapią się pod kategorię 'pytań', ale mam nadzieję, że również na nie odpowiesz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanka:
    Co lub co Cię inspiruje?
    Co najbardziej sprawia Ci radość w blogowaniu?
    Jak lubisz spędzać czas wolny?

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytania:
    Jak długo śpisz?
    Jaki jest twój ulubiony lód?
    Czekam na odpowiedzi :*

    Zapraszam - viczka-sussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1, Twoja ulubiona piosenka, która kojarzy Ci się z wakacjami/latem?
    2. Masz rodzeństwo? Jeśli tak jakie są wasze relacje?
    3. Twój ulubiony tekst an podryw? :D
    4. Jakie są najgorsze słodycze jakie jadłaś?

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. O uwielbiam te notki z cyklu Q&A
    Jakie są twoje ulubione aplikacje na telefon?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Co robisz gdy nie masz weny
    2. Dokończ zdanie: Na upalne dni najlepszy/a jest...
    3. Ulubiony kolor?
    4. Jesteś odważna?

    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulubione zwierzę?
    Masz rodzeństwo?
    Jaki masz wzrost?
    Jakie masz plany na wakacje?
    Jakie książki lubisz czytać?
    Czy uważasz, że blogi o małej liczbie obserwatorów są beznadziejne?
    Co myślisz o ludziach, którzy piszą komentarze żeby się wypromować?
    Ulubiony film?
    Czym się interesujesz?

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie chciałbyś w przyszłości zamieszkać i dlaczego?
    Wolisz chłodne czy ciepłe dni? :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wymarzone wakacje
    kim chcesz zostać w przyszłości
    czemu zaczęłaś prowadzić bloga
    Ulubiona pora roku i dlaczego właśnie ona
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. jakiej cechy nie tolerujesz u innych ludzi?
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego założyłaś bloga?
    Co jest Twoją pasją? :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa? :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Opowiedz co skłoniło Cię do blogowania. :)

    ✖️ NicolaL ✖️

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam notki lub filmiki z Q&A i myślę żeby nie zrobić tego u siebie lecz na razie czytelników zbyt mało :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Co sprawia, że masz wenę do pisania postów?

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kto jest twoim idolem?
    Polecasz inne blogi na swoim?
    Ile masz lat?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/poradnik-optymisty.html

    OdpowiedzUsuń
  19. masz zwierzeta? rodzenstwo?Udanych wakacji ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to jest mieć siostrę bliźniaczkę? Mylą Was, jesteście podobne? Możesz o tym zrobić osobny post? Interesuje mnie to.
    Jakim bohaterem bajki i filmy chciałabyś być?
    Jaki jest twój ulubiony sklep z ubraniami, a jaki z kosmetykami?
    Ulubiona marka odzieży to?
    Jaki masz styl?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.