28 lip 2015

SOUFEEL

Cześć! Dziś przychodzę do Was, aby pokazać Wam pewną przesyłkę, która przyszła do mnie w poniedziałek. Była przeze mnie wyczekiwana, gdyż chciałam, aby przyszła w moje urodziny, 23 lipca, jako taki prezent. Spóźniła się trochę, ale radość taka sama. Jest to bransoletka od firmy Soufeel, wraz z pięcioma zawieszkami. Byłam niesamowicie zaskoczona, gdy do mnie napisali, bo biżuteria jest srebrna i dosyć droga. A także pięknie wygląda, aż oczy mi się świeciły przy przeglądaniu strony. Cudowne! Jest tam tyle wspaniałych rzeczy, aż trudno mi było coś wybrać. Po kilkudziesięciu minutach udało mi się i tak oto i ja mam takie wspaniałości. :)

Rozpakujmy tę paczkę razem! Przyszła do mnie w takiej postaci :

Po zdjęciu worka ukazuje nam się takie ładne, papierowe pudełko z logiem :

Jego zawartość, czyli dobrze zapakowane w żółtą kopertę, z bąbelkami w środku dla bezpieczeństwa, pudełeczko oraz torebka, gdybyśmy chcieli komuś sprezentować taką bransoletkę.


W żółtej kopercie mamy przepiękne, białe, minimalistyczne pudełeczko z logiem, owinięte błękitną kokardką. Czy to nie jest śliczne? 


A w pudełku wszystko dokładnie zapakowane w foliowe woreczki. Jest także szmatka do czyszczenia, a środek pudełka jest wyłożony czarną, przyjemną tkaniną, na wierzchu poduszeczka. 

Wybrałam czarną, jakby skórzaną bransoletkę w rozmiarze 17 cm, 1,5 cm więcej niż ma mój nadgarstek. Jest taka w sam raz, spokojnie zapinam ją z wszystkimi zawieszkami, nie ''lata'' mi, taka prawie w sam raz. Żałuję, że nie dodałam jeszcze 0,5 cm, było by najlepiej.  Ma dziwne zapinanie, na początku trudno było ogarnąć, o co w tym chodzi, ale szybko już wiedziałam, co i jak. Jest to bardzo proste, choć takie się nie wydawało. 
Prawdopodobnie będę nosić zawieszki osobno, najbardziej podoba mi się właśnie taka minimalistyczna bransoletka z jedną zawieszką. A jeśli nie, to połączenie tych dwóch, pierwszej litery mojego imienia i kwiatuszka. Jakoś wszystkie na raz mi się nie podobają. 

Wszystkie razem :




Biżuteria jest srebrna, na stronie znajdziemy także złotą, bardzo dobrze i solidnie wykonana, a rzeczy się świetnie prezentują. Będzie dobra zarówno do eleganckich zestawień jak i tych codziennych. Idealna na prezent, każda kobieta i dziewczyna się z takiej ucieszy. Na stronie jest bardzo wiele zawieszek do wyboru, na różne okazje. Są jakby talizmany, litery, z miesiącami urodzenia, zwierzęta, rośliny i mnóstwo innych. A jeśli złożymy zamówienie powyżej 50 dolarów, mamy bezpłatną wysyłkę. Do mnie przyszła pod 12-13 dniach. Warto coś zamówić, na pewno się nie rozczarujecie! Serdecznie polecam! :)

22 komentarze:

  1. Sama bym chciała dodać taki prezencik, świetnie wszystko przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna bransoletka i zawieszki. ♥

    Pozdrawiam :*
    ✿Mój Blog✿

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te bransoletki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest śliczna i została bardzo ładnie zapakowana, gratuluje współpracy !
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ! Tez już swoją posiadam, ale wybrałam klasyczną bransoletkę :D

    www.kiercia.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna biżuteria! Trafiłaś w mój gust :)

    Zapraszam do siebie na nowy post!
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dostałam od nich takie cudeńko<33
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, że nawiązali z tobą współprace. Jeśli interesuje cię delikatna biżuteria to zapraszam również do siebie i pozdrawiam serdecznie

    www.imaginexstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka :)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna ta bransoletka *o*
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam ;) - MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszałam o tej firmie i bardzo mnie zainteresowała! Piękna jest Twoja bransoletka ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. do mnie napisali, ale odmówiłam :)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe bransoletki :)
    pozdrawiam,
    www.whitterey.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też dostałam bransoletkę od nich :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna jest :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.