31 sie 2015

31/08/2015

No i niestety. Szkoła się jutro zaczyna (gdy większość z Was to czyta, rok szkolny już trwa). Dołować nas tym zaczęły blogerki już od połowy sierpnia, jestem jedną z nielicznych, która chyba nic o tym nie wspomniała. I dobrze, bo przewracało mi się już w żołądku, czytając enty post o tym, że 'o nie, zaraz szkoła, tylko nie to', zamiast iść i korzystać z ostatnich wakacyjnych promieni słońca. No cóż, trzeba trochę ponarzekać i się wyżalić. Mi też jest smutno, że zaczyna się wczesne wstawanie, dźwiganie ciężkiego plecaka wypełnionego niepotrzebnymi podręcznikami, nauka (nieee!), sprawdziany, kartkówki i wszystko co złe związane z tym okropnym budynkiem i nauczycielami. Ale od samego początku wolnego wiedziałam, że wbrew pozorom minie szybko i powolutku się na to nastawiałam. Większość czasu się leniłam i nic wielkiego nie robiłam. Dopiero pod koniec coś się zmieniło i aż brakowało mi czasu. Dziś, korzystając z gorącego i ładnego dnia pojechałam z siostrą na ostatnie wakacyjne lody. Właśnie wróciłyśmy. Upał nie do wytrzymania, ale mi to nieszczególnie przeszkadza. Spotkałam się kilka razy z Karoliną (pozdrawiam!), wygłupiałyśmy się, śmiałyśmy, 'darłyśmy mordy' jak za dawnych lat. Było świetnie, mimo że gadała głupoty i wstyd było się z nią pokazać, haha. Dziękuję za te super dni. Brakowało mi tego. Starałam się spędzić te dni pozytywnie, mimo że kontakty z pewną osobą uległy zmianie na gorsze, choć wcześniej było tak dobrze, co mnie zdołowało. Takie życie, cóż poradzić. Może to się jeszcze zmieni, mam nadzieję. Trzymajcie za mnie kciuki...


Dawno nie dodawałam ujęć makro, a nazbierało mi się ich bardzo dużo. Nie mam kiedy dodać taką zwykłą notkę, bo wciąż nowe pomysły przychodzą mi do głowy na posty tematyczne. Pewnie jeszcze w zimie wygrzebię fotografie z lata, których nie widzieliście i Wam je pokażę, haha. Ale miło będzie wtedy przypomnieć sobie piękne, gorące dni, gdy były robione. :) Pamiętacie mój 'spacer w nieznane'(tu więcej)? Obiecałam Wam w tamtej notce, że za niedługo pokażę odkryte ule i zbliżenia na rośliny. Nie, nie zapomniałam o tym i teraz możecie je zobaczyć. Ładnie komponują się z otaczającą przyrodą, tak wolno stojąc.
Natomiast dwa ostatnie zdjęcia są już z mojego ogródka, dodałam je żeby nie było zbyt pusto. Dajcie znać, co sądzicie o wszystkich. :)

17 komentarzy:

  1. Jak ten czasz szybko leci... Wiadomo, wszystko, co dobre szybko się kończy. Śliczne zdjęcia, uwielbiam fotografie natury. :) Życzę miłego powrotu do szkoły i samych szóstek! :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez denerwowaly takie blogerki, niektore juz od 1 sierpnia dołowały...
    masz chyba błąd w tytule, nie powinno być 31/08? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na pewno ;) Gapa ze mnie, tyle razy widziałam ten tytuł i nie zauważyłam, dzięki, już poprawione! :)

      Usuń
  3. Szkoła się zaczęła więc dziś będzie ogrom postów ze zdjęciami z rozpoczęcia roku :D Ale taki już chyba urok blogosfery. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji i bardzo się z tego cieszę <3 A Tobie życzę dużo wytrwałości i energii na naukę i wczesne wstawanie :)

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post *-*
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęła się, ale cóż poradzić... ;/ . Trzeba jakoś przetrwać :D. ładne zdjęcia ^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci dużo energii i chęci do nauki, mam nadzieje, że ten rok szkolny wcale nie będzie taki zły :D
    A zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Powodzenia w szkole :)
    Zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog!
    może wspólna obserwacja?
    Buziaki :***
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przesliczne zdjęcia :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj, poklikaj w linki do współpracy

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, zwłaszcza to ostatnie! :) Mi niestety wakacje też bardzo szybko minęły i nie mam ochoty do niej wracać. Ale niestety trzeba ;) Powodzenia w roku szkolnym! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.