26 sie 2015

Back to school DIY!

Hej! 
W tamtym roku przygotowałam dla Was kilka postów z serii back to school, jednak w tym roku nie miałam już na to ochoty. Większość rzeczy, które chciałam Wam przekazać, już tam zawarłam, a więc nie widzę w tym sensu. Poza tym mam wiele pomysłów na notki, zaplanowałam posty do końca września... Aż niemożliwe, haha. Jednak przypadkowo, aż niechcący, nudząc się, stworzyłam coś z niczego i postanowiłam Wam to pokazać, na czas przed szkołą jest to dobre DIY. Jeśli po tym poście będzie Wam mało, możecie zobaczyć notki z tamtego roku - szkolne zakupy, o organizacji czasu i nauce, organizacja mojego biurka oraz szkolne stylizacje. A teraz czas na tytułowe 'zrób to sam'. Jest to bardzo prosty pomysł, wpadłam na niego przy wyrzucaniu opakowania z chusteczek higienicznych i nigdzie takiego zastosowania pudełka po nich nie widziałam. 

Do zrobienia biurkowego organizera będziemy potrzebować tylko wykorzystanego, pustego pudełka po chusteczkach i nożyczek. 
Wykonanie jest bardzo proste, wystarczy uciąć górną część, a potem dostosować wysokość. Ja zdecydowałam się także na wycięcie z przodu, aby ułatwić sięganie po daną rzecz, np. te małe ołówki. Wcześniej do środka włożyłam wcześniej wyczyszczone opakowanie po patyczkach higienicznych, aby oddzielić od siebie poszczególne rzeczy. Niestety moje wycięcie jest aż za duże i widać kawałek tego opakowania, nie pomyślałam przed wycięciem o tym. Mi to jednak nie przeszkadza, jest ok. Nasze pudełko po przeróbce prezentuje się tak :

Dla mnie wygląda bardzo ładnie, a przede wszystkim nie wydałam na nie ani grosza (wydałam na chusteczki, a to różnica ;)). Sposób prosty, ekologiczny i tani. Po co wydawać nawet kilkadziesiąt złotych na wymyślne organizery, skoro możemy zrobić swój własny, po swojemu i szybko? Nie opłaca się. ;)


Do organizera przyczepiłam jeszcze taśmę klejącą, ona też znalazła swoje miejsce.
_____________
Jak Wam się podoba mój autorski pomysł na organizer? 

34 komentarze:

  1. Genialny pomysł, sama bym na to nie wpadła. Na pewno wiele osób zainspiruje się i stworzy coś równie fajnego :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, dobrze że trafiłaś na fajny wzór pudełka (;

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne diy
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, sama zrobiłam podobny kilka lat temu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. Z początku zastanawiałam się, czy gdybym wykonała coś podobnego, to w pewnym momencie przybory nie okazałyby się za ciężkie i nie porwały kartonu. Jednak patrząc na Twoje zdjęcia i porównując z ilością rzeczy, które ja trzymam u siebie, myślę, że nic by się nie stało.
    Jeśli nie okażę się zbyt leniwa, może zrobię coś takiego. Ale jak najbardziej podoba mi się ta myśl, zwłaszcza z ekologicznego punktu widzenia ;)

    http://poza-zasadami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł, sama bym na to nie wpadła, przydatny post :*

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. o jeny, ale świetnie to wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wpadlabym na to!
    Buziaki!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na organizer! :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na DIY, jednak ja jestem zbyt leniwa :)

    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł, na pewno wykorzystam ;)!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba skorzystam poniewaz ostatnio niestety moj kubeczek stal sie za maly na wszystki dlugopisy i olowki :D

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/walibi-fotorelacja-oraz-krotki-opis.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, a przede wszystkim ekologiczny! I prosty w wykonaniu! :)

    wirtualne-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świety pomysł ja też sobie ostatnio zrobiłąm pudełko ale inne
    Zapraszam na mój blog --> klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za swoje organizery używam pojemników po wypalonych świeczkach :) Widziałam coś takiego na zagranicznym yt, ale fajnie, że i ty na to wpadłaś.

    zapraszam i proszę o kliknięcia jeśli to nie problem
    http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/warszawa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda świetnie, a prostszego sposobu na organizer chyba jeszcze nigdzie nie widziałam. Brawo za pomysł!

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze przyznać, że świetnie to wygląda, może sama spróbuję :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :) Mój blog Kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowe! Z chęcią tez coś takiego wykonam :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaczynam tęsknić za szkolnymi latami :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pojemnik! :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy pomysł! Uwielbiam takie przeróbkowe DIY :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry post i ciekawy blog, :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania.
    littlejewel97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, chyba wykorzystam, na pewno się przyda :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog i post! Uwielbiam takie organizery :)
    Zapraszam do siebie -> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.