21 sie 2015

Outfit from Newdress

Dzień dobry!
Tak dawno nie pojawił się tu żaden outfit, więc przy okazji dostania paczki z Newdress postanowiłam go dla Was zrobić. Składa się z czarnych spodni z dziurami z wysokim stanem, które chciałam zamówić już z Dresslink, ale wiedziałam, że mogą być problemy z rozmiarówką. Ale chciałam zobaczyć, jak ja będę w nich wyglądać i je sprawdzić, bo dużo dziewczyn już je ma. Zdecydowałam się na rozmiar S, wcześniej sprawdzając, jaki dana osoba zamówiła. Niestety, pierwszy raz, gdy chciałam je przymierzyć, zmieściły mi się tylko nogi, nie mogłam podciągnąć ich dalej. Ściągnęłam, ale potem założyłam jeszcze kilka razy na próbę, za wszelką cenę chciałam się w nie wbić! W końcu elastyczny materiał się rozciągnął i się zmieściłam, na długość też są dobre (a mam 176). Co prawda nie poruszam się w nich swobodnie, ale wkrótce rozciągną się bardziej i będzie ok. Są bardzo dobrze wykonane, z porządnego materiału, całe mocno czarne (nie wyblakłe), takiej jakości nie powstydził by się H&M czy ZARA.
Przyszła do mnie też szara koszulka z indyjskim nadrukiem słonia. Na stronie wyglądała trochę inaczej (zobaczcie sami - klik), kolory były inne, ale nie jest źle. Ma dobry materiał, przyjemny w dotyku. Nadruk nie zmienił się po praniu, z t-shirtem też nic się nie stało. Jest to dłuższy crop-top, nadaje się do spodni z wysokim stanem, bo do biodrówek czy legginsów raczej nie bardzo... Całkiem okej, ale nie wiem, czy ponownie bym go zamówiła.

A teraz stylizacja! Nadal nie umiem dobrze wychodzić na zdjęciach, robię głupie miny, musicie mi to wybaczyć. Będę starała się to zmienić, a zarazem chcę dodawać tu więcej outfitów, zobaczymy, jak to będzie. :)

[kolejna głupia mina, najgłupsza ze wszystkich :P]


[jedyne normalne zdjęcie]
T-SHIRT - KLIK | SPODNIE - KLIK | trampki - no name

Mam też dla Was kod zniżkowy -10% : Newdress

24 komentarze:

  1. Spodnie są świetne! Może się jeszcze rozciągną ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne spodnie . To jeszcze nie są głupie miny - uwierz mi !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie najlepsze !

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Bardzo proszę!:)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ubrania, spodnie są cudowne ! Obserwuje!
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    UWAGA ! KONKURS serdecznie zapraszam na konkurs, warunki są banalne a nagroda myśle że Ci się spodoba :)
    KOKNURS [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia.Bardzo mi się podobają spodnie ;)
    Zapraszam do mnie : http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze z takich sklepów zamawiam tylko koszulki bo o spodnie sę boje :/
    Mam 174 i serio boje się że będą albo za krótkie albo za szerokie bo niestety mam te problem :D

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten outfit :) zwłaszcza koszulka, bo spodnie już takie mam haha :)
    MÓJ BLOG-CLICK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie ;) Bluzka trochę nie w moim stylu, ale ważne, że tobie się podoba :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  10. oo te spodnie są super! a prosta bluzka dodaje im uroku!:*
    Pozdrawiam!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Jesteś ładna ♥ Super blog! Na pewno kiedyś tu jeszcze wpadnę! podoba mi sie :) Zapraszam do mnie!
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są te spodnie, jednak nie mogę się przekonać do ich zakupu :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit. Najbardziej podoba mi się Twoja bluzka ;)) xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ładne spodnie! Bardzo mi się podobają :)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne te spodnie! Świetnie je zestawiłaś ;))
    Wcale nie wychodzisz na zdjęciach tak źle, przesadzasz! :D
    Super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam spodnie z dziurami! niestety nie umiem znaleźć tych idealnych, bo wybredna jestem :P Miłego dnia!

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny outfit! Bardzo spodobały mi sie te spodnie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.