10 sie 2015

Spacer w nieznane

[Specjalnie tak bardzo pogłębiłam kolory i dodałam mocny kontrast, wyszło tajemniczo i inaczej.]
Dzień dobry!
Upały - coś, o czym napisało już większość blogerek, narzekając, że jest tak gorąco. Jednak nie zapominajmy, że jest lato, czyli to typowa pogoda o tej porze roku. Z kolei gdyby codziennie padał deszcz, marudzilibyśmy, że co to za wakacje z deszczem. A więc cieszmy się z tego, co jest, bo to dobra wersja lata. Można posiedzieć w basenie, opalać się i korzystać ze słońca. (Co nie zmienia faktu, że chciałabym, aby było chłodniej, ale myślmy pozytywnie!) Wytrzymamy te afrykańskie temperatury, mimo iż po tylu dniach są już męczące. Na mnie najlepiej nie wpływają, ale pomaga woda i klimatyzator. :) 
Kilka dni temu poszłam ze swoją siostrą na spacer wzdłuż niedaleko biegnących torów kolejowych (mieszkamy od nich bardzo blisko, wieś). Jak byłyśmy mniejsze, dosyć często spacerowaliśmy z rodzicami w tych okolicach. Jakoś tak wyszło, że poszłyśmy w dalej, w nieznanym dla nas kierunku. Okazało się, że długa ścieżka prowadziła do czyjegoś domu, ale i tak uważam, że to dobre miejsca na spacer. Przed odkryciem końca drogi zauważyłyśmy po lewej stronie jakby polanę, otoczoną drzewami i zaroślami, na której stały ule. Wyglądało to magicznie, samotnie stojące zielone domki dla pszczół. Kilkanaście kroków dalej był zasłonięty wysokimi drzewami stary dom, w którym prawdopodobnie mieszkał ich właściciel. Nasz spacer zaowocował w mnóstwo zdjęć, które udało mi się zrobić. Przypadkowo miałam przy sobie telefon (nie noszę go ze sobą często), za co dziękowałam samej sobie, bo inaczej ich by nie było. Jestem z nich zadowolona. A jeszcze bardziej z obróbki, bo gdyby nie ona, fotografie nie miałyby takich ładnych kolorów, wyglądałyby gorzej. Za niedługo kolejne zdjęcia z naszego 'przejścia się po okolicy', pokażę wyżej opisane ule i kilka ujęć makro spotkanej roślinności.

[Blogger wtrącił swoje trzy grosze i popsuł jakość zdjęć. Zły Blogger, niedobry!]

[Są też niemiłe aspekty tej drogi, ludzie zrobili sobie w paru miejscach wysypiska śmieci... Zero poszanowania dla natury. Na szczęście większości, która była kiedyś, już nie ma. Może trawy zasłoniły...]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ZOBACZ TAKŻE :

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie zrobiło się pięknie zielono! Uwielbiam spacery w nieznane miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie zieleniaste foty a skoszona trawa to piekny widok mm
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno wygladalo to magicznie. Spacery po lesie i roznych drozkach sa super. Wiele pieknych miejs mozna odkryc. Natura jest piekna :) nie moge sie doczekac reszty zdjec! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Wiesz, co? Ludzie są beznadziejni, że tak śmiecą. Zamiast żyć w zgodzie z naturą, to... Ręce opadają. Wpadnij do mnie, niebawem napiszę o tym post i postaramy się to zmienić ;)
    Zapraszam. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kocham tak isc nie wiedzac gdzie jest moj cel :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia!
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że zrobiłaś sporo zdjęć :) też lubię spacery!
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudno wytrzymać z upałem, bardzo ładne zdjęcia.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia i niesamowita przygoda, widziałam coś podobnego u wielmożnego :) ♥

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie. Ja muszę też wybrać się kiedyś na taki spacer :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia ^^
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do tej pogody to jestem pewna na narzekanie wszystkich że w zimę jest za zimno :) Świetne zdjęcia! Też mieszkam na wsi, jednak tak pięknych widoków nie mam :(
    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem przeciwna śmieceniu, to straszne, że człowiek psuje dobra natury. Straszne i smutne. :/
    Śliczne zdjęcia. :*

    Zapraszam na wczorajszy post. Fotorelacja z Portugalii - konieczne zobacz! :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ciesze sie ze jest taka pogoda :D
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny bloooog :)

    + zapraszam: americanstyle88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, uwielbiam spacery :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie zdjęcia krajobrazu jednakże letnie słońce strasznie prześwietla zdjęcia.
    Obserwuje x
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne miejsca <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.