6 sie 2015

ULUBIEŃCY MIESIĄCA - lipiec 2015

Cześć! Za nami już lipiec, minęło bardzo szybko. Wakacje bardzo powoli zbliżają się ku końcowi. Jednak nadal trwają i trzeba je wykorzystać. Mam trochę pomysłów, zobaczymy jak z tym będzie. Dziś przygotowałam ulubieńców, nie ma ich dużo, ale jednak jacyś są. Lubię pisać te notki, mimo że zawsze to tyle zajmuje. Mam nadzieję, że Wy lubicie je czytać. ;) Zaczynamy!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
Filmy
''CARRIE''
Zazwyczaj unikam oglądania horrorów i thrillerów, bo mam na to za słabą psychikę i potem przez kilkanaście godzin się boję. ''Carrie'' obejrzałam dlatego, że od pewnego czasu chodzą mi po głowie książki Stephena Kinga, jednak nie mogę znaleźć na nie czasu. Po tym filmie na pewno sięgnę po powieść. Nie jest szczególnie straszny, choć pod koniec to istna masakra. Chloë Grace Moretz wypadła jako główna bohaterka świetnie, idealnie zagrała swoją rolę i pasuje tu jak ulał. Inni aktorzy także świetni, a efekty specjalne i krew niczego sobie. 

Ocena : 9/10 







''THE DUFF''
Co prawda obejrzałam ten film pod koniec czerwca, ale ulubieńców tamtego miesiąca napisałam już wcześniej. Dlatego postanowiłam umieścić go właśnie tutaj. Nie jest to film niesamowity, ale lekki, miejscami zabawny, dobry na wakacje. Pierwszą myślą po skończeniu oglądania (i kilka razy w trakcie) było : ''No okej, fajny film, taki disnejowski, amerykański, dla nastolatek''. Disnejowski, bo takie właśnie w ostatnim czasie lecą na kanale Disney Channel, ale ten jest od nich lepszy. Gra tu także Bella Thorne, za którą kiedyś przepadałam. 
Aktorzy dobrze wcielili się w swoje postacie, a główną bohaterkę polubiłam. 

Ocena : 6,5/10 - nic wielkiego






''DZIEŃ Z ŻYCIA BLONDYNKI''
''Meghan jest dziennikarką z Los Angeles, której marzeniem jest prowadzenie wiadomości w jednej z czołowych stacji telewizyjnych. Nagle rzuca ją narzeczony i traci szansę na awans. Przyjaciółki chcą ją pocieszyć i organizują szalony wieczór na mieście. Następnego dnia Meghan budzi się z obcym facetem  w zupełnie  nieznanej sobie dzielnicy. Uruchamia to serię niefortunnych zdarzeń. I tak, w jeden dzień, porządna dziewczyna przeżyje kilka mało chwalebnych przygód.''
Krótko mówiąc : Przyjemna komedia z mnóstwem zwrotów akcji.

Ocena : 7,5/10






''AMBASSADA''
Ostatnim filmem, który chciałabym Wam przedstawić, będzie ''Ambassada''. Polska produkcja z ciekawą historią. Mela i Przemek przyjeżdżają do Warszawy, aby zająć się mieszkaniem wuja. Melania zgłębia historię domu i odkrywa, że na ulicy Piusa 17 - dziś Pięknej - przed wojną znajdowała się niemiecka ambasada. Winda, która znajduje się w budynku, nie tylko przenosi mieszkańców z piętra na piętro, ale też umożliwia podróż w czasie: z sierpnia 2012 roku do sierpnia 1939 roku. Akcja wciąga, ogląda się miło i przyjemnie, bez ciężkich rozważań. Miejscami bardzo zabawna, nawet mój tata, niezbyt do niego przekonany, trochę się śmiał. Lekka polska komedia.

Ocena : 7,5/10







. . . . . . .
Muzyka

ANNA NAKLAB - SUPERGIRL
''But I'm a supergirl
And supergirls don't cry
(...)
But I'm a supergirl
And supergirls just fly
Supergirl...''



RITA ORA - POISON


NATALIA NYKIEL - BĄDŹ DUŻY

JESSIE J - FLASHLIGHT

ED SHEERAN - PHOTOGRAPH 


Cytat : ,,Nigdy nie żałuj tego co zrobiłeś, bo w pewnym momencie działo się to, czego na prawdę chciałeś."


Książki
Na grafice nie ma wszystkich tomów z serii.
''SERIA MIĘTOWA'' Ewy Nowak
Ewa Nowak to chyba moja ulubiona polska autorka. Jej powieści są mądre, z przekazem. Dotyczą polskiej codzienności i kłopotów nastolatków. W te wakacje postanowiłam znów do nich wrócić i przeczytać całą serię. Zostały mi tylko trzy książki z niej, a w lipcu przeczytałam ich 10 (więcej tutaj). W dużej ilości, po tylu tomach może się znudzić, ale jestem już przy końcu, wytrwam. ;)
Polecam każdemu. :)




Biżuteria
Jak już widzieliście w tym poście, w lipcu dostałam przesyłkę z SOUFEEL Mają prześliczne rzeczy! Ja dostałam od nich bransoletkę wraz z pięcioma zawieszkami. Do tej pory nosiłam ją dłużej tylko raz, na urodzinach, ale myślę, że za niedługo będzie codziennie gościć na moim nadgarstku. Prezentuje się ślicznie, jest solidnie wykonana, 'przychodzi' zapakowana solidnie i zarazem ładnie. 


- - - - - - - - - - - - - 
Jeśli obejrzeliście ostatnio jakiś ciekawy, fajny film, koniecznie dajcie znać! Totalnie brak mi pomysłów, co dalej oglądać. 

20 komentarzy:

  1. Wiesz, że "Duff" powstał na podstawie książki? Chociaż ja w to szczerze wątpię. Już patrząc na zwiastun filmu, można dostrzec nikły związek między nim a książką. I dobrze, bo powieść nie była zbyt dobra.
    Sama też nie oglądam horrorów, ale "Carrie" zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że "the duff" to też książka, ale myślałam, że oparta na filmie. ;)

      Usuń
  2. Polecam ,,Szpiedzy tacy jak my", jeśli to jest to co myślę, nie jestem pewna.
    Muszę przyznać,że ulubieńców czyta się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "The Duff" i "Dzień z życia blondynki" już dodałam do swojej listy filmów do obejrzenia! Wydają się świetne ahaha! :D Ja właśnie lubie takie luźne, momentami śmieszne filmy ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te filmy <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie będę miała co oglądać w sierpniowe wieczory :))) ta bransoletka jest prześliczna! *.*
    Obserwuje! :*
    Zapraszam do siebie :)))
    http://simdayblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam Carrie i bardzo fajny film <3 Też lubię piosenkę bądź duży :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria zdecydowanie wymiata!!!

    http://poprostumalvy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie film "carrie" był słaby.
    Oglądałam taki świetny film, horror. Wiem, nie lubisz horrorów, ale musisz go obejrzeć. To nie jest taki typowy horrorek z duchami, lub z mordercami którzy zabijają bo chcą bo są psychiczni. "Noc oczyszczenia". Ten film daje tak do myślenia, ma on taki wielki przekaz, jest o tym co by było gdyby istniała w roku jedna noc w której można popełniać przestępstwa ( w tym zabijanie) i nie ponosić konsekwencji. Ten film pokazuje jak ludzie tracą głowę z zazdrości i chcą kogoś zabić, ponieważ zazdroszczą czegoś itp. Świetny!!

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, na pewno zobaczę zwiastun i być może film. ;)

      Usuń
  9. Ja nie oglądałam żadnego z tych filmów:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam "Carrie" i "The Duff". Tym pierwszym zainteresowałam się jako miłośniczka twórczości Stephena Kinga, natomiast "The Duff" to film zdecydowanie nie w moim guście. Parę lat temu czytałam całą serię miętową Nowak i powiem, że nawet mi się podobała. Lubię książki obyczajowe.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Bardzo białą wronę" świetna książka :)

    http://chanelier.blogspot.com/ <- kliiik!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy! Nie oglądałam jeszcze żadnego z tych filmów ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy i wciągajacy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Lubie tu zaglądać!;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " CZASNABUTY " I "AREYOUFASHION " DZIEKUJE! :) poklikasz w wishlist na końcu tego postu równiez?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/rozmiar-twojego-ciaa-jest-niewazny-moda.html/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. UWIELBIAM tę serię książek Ewy Nowak-jak na razie przeczytałam wszystkie Jej książki!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog! obserwacja za obserwacje? x
    zapraszam do mnie www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super jest ten post! kocham film charlie :) ogólnie lubię te tagi, a twój przyjemnie sie czyta :)
    _____________
    dodaje sobie twój blog do zakładek i będę wpadać często!
    chciałabym również zaprosić cię do siebie na ✿♡na queenxfangle.blogspot.com
    ♡✿

    może mój blog też ci przypadnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Już kolejny raz czytam o biżuterii "soufeel", chyba muszę coś sobie kupić;)
    Ja nie lubię horrorów, i podobnie jak ty zazwyczaj ich unikam.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Eda Sherana-photograph :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.