21 wrz 2015

NOWOŚCI - wakacje 2015 [cz.2]

Dzień dobry! 
Dziś obiecana druga część letnich zakupów. Tym razem znalazły się tu też nowości sprzed i po wakacjach, wolałam 'wrzucić' je w jedno miejsce, haul'i na jakiś czas dosyć! :) Przeważają ubrania i to one są tu numerem jeden. Znalazły się także książki, ich nigdy za wiele. ;) 


Nie kupuję dużo książek, mimo że je uwielbiam. Przez całe wakacje kupiłam tylko jedną, drugą na początku czerwca, trzecią już w połowie września, wszystkie jeszcze nieprzeczytane.
Pierwszą z nich jest ''Jedyna'' Kiery Cass, trzeci tom ''Rywalek''. Serii jeszcze nie czytałam, zabieram się za nią zaraz po ,,Małym Księciu''. Kupiłam ją, bo akurat była promocja w Biedronce, taniej od ceny sklepowej o ok. 15 zł, taka okazja, trzeba brać! :D


Druga to ''Pamiętnik narkomanki'' Barbary Rosiek, z jednego z marketów, zdobyta za około 10zł, a więc jak na książkę niedużo. 


A trzecia to zamówiona w tamtym tygodniu na znak.com.pl na promocji -40% ,,Delirium'' Lauren Oliver. Pierwsza książka zamówiona przez internet, skusiłam się, bo kosztowała 24,64zł  z wysyłką.



Nie mogło się obyć bez kupna kolejnych T-shirtów, za każdym razem jakiś kupię, haha, to jakaś mania! A i tak nie mam w jakich chodzić. XD Ta jest z H&M, ma piękny niebieski kolor, miejscami białe miejsca, ciemniejsze kropki. Uroku dodaje jej też ta mała kieszonka. Prosta, a zarazem ma coś w sobie. :) 


W Terranovie weszła akurat nowa kolekcja, zauważyłam ten t-shirt z pięknym nadrukiem błękitnych motyli. Niebieski to mój ulubiony kolor, a print świetny. Ahh, jest cudowny! Gdyby był dłuższy byłoby lepiej, no ale nie można mieć wszystkiego. ;)


Na dzień dziecka dostałam od Mamy taki t-shirt, haha, kochana mama. :) Nie jest to nowość wakacyjna, ale jeszcze jej nie widzieliście więc pokazuję. :)


Iii kolejny t-shirt, znów biały. Mam ich już za dużo, nie powinnam tylu kupować w tym kolorze, ale co ja poradzę, że akurat te mają fajne nadruki? :C Na ten była promocja, i jak tu się nie skusić... Carry, 14,99zł.


Pierwszy raz byłam w Sinsay'u, wcześniej nie było mi po drodze do tego sklepu, w Galerii Krakowskiej, gdzie najczęściej robię zakupy, go nie ma. Ale szału nie ma, chociaż coś tam kupiłam. Na wyprzedaży było kilka fajnych koszulek, a ja znalazłam taki. Lubię zwykłe, białe t-shirty z czarnymi napisami. Akurat taki był tylko w rozmiarze L, ale po przymierzeniu jest okej, dłuższy i luźny. 9,99zł, opłacało się. :)


*Przepraszam za tak złą jakość tych zdjęć, ale czarne rzeczy zawsze jakoś brzydko wychodzą mi na zdjęciach. Pracuję nad tym.*
Nowe czarne legginsy, czyli totalny must have w mojej szafie, bez nich się nie obejdę. Wolę je od spodni, są wygodniejsze i lepiej leżą. Stare poprzecierały się i w kilku miejscach zrobiły się dziury, czas na nowe.
Kolejną rzeczą jest galowa spódnica. Nie taka zwyczajna, bo ze złotym zamkiem po prawej stronie, oraz skórzanymi wstawkami. Ładnie się prezentuje, dobrze leży i jest trochę inna od wszystkich.


Brakowało mi czarnych, zwykłych rurek. Moim wakacyjnym celem był zakup jakichś, nie mogłoby się bez tego obejść. Poszukiwania były trudne i żmudne, a i tak wymarzonych czarnych spodni nie mam. Te są okej, ale nie są tak obcisłe jak bym chciała. Poza tym nie są też stuprocentowo czarne, mają przetarcia w kilku miejscach. Niezbyt mi się to podoba, ale w czymś chodzić muszę. ;) Wysoki stan jest, więc niech już będą... H&M, 79,90zł


Mama w secondhandzie kupiła mi taką sukienkę, zwykła, prosta, krótka, dobra na upały. Nic szczególnego, jest okej.


Druga sukienka, tym razem mała czarna. Ale też nie taka zwykła, podobnie jak spódnica. Z tyłu ma długi, 'złoty', ozdobny zamek, a u góry siateczkę. Piękna. Dobrze leży, chociaż jest trochę za duża. Mama powiedziała, że po prostu jestem za chuda i że wyglądam w niej jak szkielet. ;) I tak jest świetna! :) A ta siateczkowa wstawka ostatnio jest modna. Mama wie, co dobre, to ona mi ją kupiła. Oczywiście w secondhandzie, ona umie znaleźć tam takie perełki.


W Pepco na wyprzedaży była taka piżama, a że ja mam mały deficyt piżamowy to się skusiłam. :)



I ostatnia rzecz (wydawało mi się, że było tego więcej, najwyraźniej szał zakupowy aż tak mnie nie poniósł ;)), czyli czarny kardigan z Pepco. Jest genialny. Właśnie tego brakowało w mojej szafie. Klasyczny, prosty, pasuje do codziennych i eleganckich zestawień. Cieszę się bardzo, że go wzięłam, że go znalazłam, teraz to mój ulubieniec! :)

______
To już tyle z nowości. Już nie będę Was tym zadręczać (przynajmniej przez jakiś czas :D). Informuję Was także, że teraz nowe posty będą pojawiać się co tydzień lub nawet rzadziej. Nie dość, że mam mało czasu przez szkołę i różne sprawy osobiste, to jeszcze chęci mi uciekają. Będę je łapać i starać się, mam pomysły, które chcę wykorzystać. Chcę też tu trochę pozmieniać w tematyce, nałapałam inspiracji i będę działać! :)

29 komentarzy:

  1. Fajny post, chciałam wziąć się za 'pamiętnik narkomanki' :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ubrania. Haha, mama mi tez kupila na dzien dziecka ta koszulke z mala mi, tylko z innym napisem.
    tez pierwszy raz zamowilam ksiazke w internecie, tzn jutro place. za 7z a czaje sie na nia 5 lat(!) bo nie było nigdzie w sklepach, az w koncu uzywana kupilam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Rywalki! Przeczytałam wszystkie części i się w nich po prostu zakochałam ♥ :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥ Proszę o kliki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne ciuszki, zdjecia i design! ;p
    pozdrawiam i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne ciuszki, zdjecia i design! ;p
    pozdrawiam i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości :D Szczególnie książki ^^

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bluzki

    http://22-ffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta koszulka you read what i wear - jest super :)
    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętnik narkomanki bardzo fajny ;) Spodnie z H&M kupiłam takie same, bardzo wygodne ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam 'jedyna', świetna książka! Z Pamiętnik narkomanki tez miałam styczność, ale nie przypadł mi do gustu :/ bardzo ładne ubrania :)
    Pozdrawiam Zuza
    Zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zakupy fenomenalne, pamiętnik narkomanki bardzo fajna książka ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne rzeczy! uwielbiam pamietnik narkomanki!
    mogę cię prosić o poklikanie w lini u mnie na blogu? mozna wygrać wypromowanie :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętnik narkomanki, dobra książka. Pouczająca. Spodnie czarne mam identyczne.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super koszulki! Masz wielkiego bzika na ich punkcie :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ciuszki. Pozdrawiam cieplutko i obserwuję i liczę na rewanż,jeżeli mój blog ci się spodoba,dopiero zaczynam :)
    fashion--sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że mamy ze sobą wiele wspólnego, poza imieniem ;)
    Bardzo podobają mi się te ubrania ;)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętnik narkomanki znajduje się w naszej szkolnej bibliotece, pasowałoby przeczytać :D. A o dlirium słyszałam na blogu Asi, chyba muszę się zaopatrzyć w tą serię :)
    Different Diamond klik
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super nowości :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym przeczytać Pamiętnik Narkomanki, słyszałam same dobre opinie o tej książce ;)

    Możesz poklikać w baner po prawej stronie bloga? Byłabym wdzięczna x
    http://klaudiasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza koszulka jest naprawdę śliczna! ja najbardziej lubie proste rzeczy. Też lubie czytac książki, choć nie mam ich zbyt wiele ;)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętnik narkomanki to fenomenalna książka! Oby tobie też się spodobała, dobry wybór :) Sporo ci się nazbierało tych ubrań :)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy T-shirt jest cudowny *.*
    Widzę, że podobnie jak ja jesteś zafascynowana książkami :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.