5 wrz 2015

ULUBIEŃCY MIESIĄCA - sierpień 2015

Cześć! :)
Jak tam w szkole? Ja w tym roku jestem tak niesamowicie pozytywnie nastawiona, że aż trudno mi w to uwierzyć. Zawsze smutek, złość, że wakacje się skończyły, koniec z późnym wstawaniem, leniuchowaniem, wyjazdami, spotkaniami ze znajomymi, wieczornym sportem itp. Teraz też to odczuwam, ale w znacznie mniejszym stopniu. Trzymam się i staram nie narzekać, mimo piętrzących się różnych problemów i dołków. Trudne dopiero nadejdzie. Wam też życzę tego optymizmu, jeszcze większego i długotrwałego, a oprócz niego samych dobrych ocen! :)
Dziś ulubieńcy minionego sierpnia. Nie zdążyłam z nimi wcześniej, miałam i mam sporo na głowie. Opóźni się też haul wakacyjny, pojawi się dopiero około 10-11 września. Wszystko przez mój nieogar i zamęt, udało mi się wszystko zorganizować dopiero z końcem sierpnia. Lepiej wcześniej niż wcale. ;) A teraz zapraszam na dalszą część notki. :)




,,OCULUS''
''Rodzeństwo spotyka się po latach od strasznej śmierci rodziców. Dziewczyna jest przekonana, że za traumatyczne wydarzenia w ich życiu odpowiada demoniczne lustro, które wisiało kiedyś w gabinecie ojca. Namawia brata, żeby to sprawdzić. Chce oczyścić z zarzutów skazanego za morderstwo Tima i dowieść, że przestępstwo zostało popełnione przez istoty nadprzyrodzone.''

Jak może wiecie, nie lubię oglądać horrorów, mam na to za słabe nerwy. Dlatego nie wiem, co mnie naszło, żeby późnym wieczorem sama oglądać horror. A kolejnego dnia następny. To do mnie niepodobne. Na szczęście oba filmy (pierwszy to ''Annabelle'', ciut gorszy od tego) zakończyły się mało strasznie i już tak się nie bałam. Na sam koniec tego nawet trochę popłakałam, tak się wzruszyłam zakończeniem, mimo że takie nie było. :P Na pewno takiego się nie spodziewałam. Film nakręcony świetnie i profesjonalnie, pomysł i wykonanie super, aktorzy zagrali wyśmienicie. Jeden z lepszych horrorów, jakie oglądałam. Straszny, ale dobry.

ZWIASTUN - TUTAJ




,,MILLEROWIE''
''David Burke jest pomniejszej klasy dealerem marihuany. Kiedy próbuje pomóc nastolatkom z sąsiedztwa, napada na niego trzech bezdomnych punków, którzy kradną mu towar i pieniądze, przez co staje się dłużnikiem swego dostawcy, Brada. Aby zacząć od nowa – i zachować zdrowie, a pewnie też życie – David musi stać się przemytnikiem narkotyków na dużą skalę i sprowadzić najnowszą dostawę Brada z Meksyku. Z pomocą swoich sąsiadów: cynicznej striptizerki Rose, niedoszłego klienta Kenny’ego oraz sprytnej, znającej życie ulicy nastolatki Casey obmyśla niezawodny plan.''

Całkiem śmieszna, miła komedia na luźny wieczór. Nie ma o czym mówić, po prostu. Jeśli macie czas, chcecie się pośmiać, trochę rozerwać, a szukacie fajnego filmu, to polecam. 


ZWIASTUN - TUTAJ 






,,LOVE, ROSIE''
''Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile.''

Byłam źle nastawiona na ten film i nie miałam zamiaru go oglądać. Polecało go sporo osób, opisując go dziwnie i tak, że fabuła nie podobała mi się, byłam negatywnie nastawiona. Pewnego wieczoru nie miałam co oglądać, więc stwierdziłam, że niech będzie, może nie będzie tak źle. I nie było. Miła, momentami wzruszająca komedia romantyczna. Przewidywalna do bólu, bo czego się można by spodziewać. Aktorzy zagrali świetnie, Lily Collins idealnie tu pasowała, nie wyobrażam sobie tego filmu z inną główną bohaterką, jest wspaniała i piękna. Urocza produkcja z (jakżeby inaczej) dobrym zakończeniem. 









COALS - STING

Ogólnie ten zespół niesamowicie przypadł mi do gustu, w tej piosence jestem ja i taka melodia to coś co uwielbiam. Mają wspaniałą muzykę, a na dodatek to Polacy.

L.U.C & K. PROŃKO & K2 & MESAJAH - W ZWIĄZKU Z TYM
Najlepsza piosenka o miłości, jaką słyszałam.


RACHEL PLATTEN - FIGHT SONG



SAM BRUNO - SEARCH PARTY (from Paper Towns)
[nie, nie oglądałam tego filmu, ale na pewno to zrobię, a soundtrack jest super]

MIKKY EKO - SMILE (from Paper Towns)




. . .Kropki,
czyli wspaniały film Włodka Markowicza, świetnego youtubera i mądrego życiowo człowieka. W tym krótkim filmiku jest tyle prawdy, piękna, rzeczywistości i emocji. Mi się bardzo spodobał i lubię, gdy skłaniają do głębszych przemyśleń. Dzięki niemu odkryłam też Coals, to ich muzykę słychać w tle. Bardzo dobra robota, widać ile pracy Włodek tu włożył. 

CytatyMIESIĄCA :  
''W każdym końcu kryje się nowy początek''. 
''Jeśli nie możesz pokonać muru, zbuduj drzwi''. 
''Życie to dobry nauczyciel, ale lekcje są bardzo drogie''


Wydarzenie
Na wakacje zapisałam się na warsztaty dziennikarskie. Największą ich atrakcją miało być spotkanie z reporterką radia RMF FM, a później zwiedzenie ich siedziby. Pod koniec sierpnia w końcu tam pojechaliśmy. Co prawda wcześniej zrezygnowałam z zajęć, nie były dla mnie ciekawe i nic nowego się nie dowiedziałam, jednak pani pozwoliła nam jechać. Podróż zaczęliśmy autobusem, a z okolic przystanka trzema taksówkami (było nas w sumie 10), pod krakowski Kopiec Kościuszki, gdzie mieści się RMF. Okazało się, że zobaczymy tylko dolne RMF MAXXX, bo w 'eremefie' u góry jest zamieszanie itp i byśmy tylko przeszkadzali. Zobaczyliśmy prawie wszystko, co gdzie się mieści, dowiedzieliśmy się co i jak. Trzy dziewczyny nagrały wiadomości, takie jak by normalnie leciały w radiu. Było ciekawie, ale ja mimo wszystko spodziewałam się czegoś innego. 
Nie zrobiłam żadnych zdjęć, nie myślałam o tym, nawet nie wiem, czy można było. Jedynie gdy już wracałyśmy, to wyjęłam telefon i ujęłam na nich trochę pięknej okolicy.



Czas na aplikacjęRzadko kiedy jakąś Wam polecam, nie instaluję ich dużo i zachowuję z tym umiar, mam kilka tych najważniejszych i potrzebnych. Nie miałam żadnej do przerabiania zdjęć, nie widziałam takiej potrzeby. Ale potrzebowałam zrobić kolaż na instagrama, więc zdecydowałam się na taką, którą używam też na komputerze - PIXLR. Jak na razie używam jej tylko do dodawania napisów, naklejek i robienia kolaży, filtry mam na ig. Jest bardzo prosta w obsłudze i wygodna. Polecam! :) Tu znajdziecie ją online - klik.
[Nie robiłam tych zdjęć po ciemku, haha, tylko takie tło ;)]



Ulubionymi zdjęciami sierpnia są te z mojego spaceru 'nie wiadomo dokąd' (tutaj więcej, a tu zbliżenia makro). A zwłaszcza te trzy poniżej. Miejsca na fotografiach były wcześniej owiane tajemnicą (nie wszystkie), niektóre wyszły magicznie i ogólnie ładnie. Podobają mi się i są ulubieńcami. Zrobiłam w minionym miesiącu lepsze i piękniejsze zdjęcia, ale to właśnie te nimi są.

- - - - - - - - - 
ZOBACZ TAKŻE :

24 komentarze:

  1. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Widzę soundtrack z Papierowych Miast! :) Też uwielbiam te piosenki :D

    To mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole też spoczko :)). Nie czytałam jeszcze tych książek^^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam , mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie książki. Widzę, że nie rzuciłaś nawet okiem na plakaty filmowe, ich opisy i dalszą część notki.

      Usuń
  4. uwielbiam love rosie !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa pierwszego filmu, koniecznie muszę obejrzeć :)

    ☕ CZARNA KAWA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy, Oculus to naprawdę świetny film :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę obejrzeć te filmy :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, We're The Millers are hilarious! I loved it! hahaha! Fun for a laugh filled evening! <3

    xx Bash | Hey Bash | bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cytaty, ogólnie bardzo lubię je czytać. :) Książek nie czytałam, ale wydają się być bardzo ciekawe. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oculus i Love, Rosie Najlepsze!! :D
    Świetny post i zdjęcia♥
    Zapraszam! Mam nadzieję, że coś po sobie zostawisz!:) zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne piosenki, świetne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem co będę dzisiaj oglądać, też nie lubię horrorów ale Oculus zapowiada się ciekawie. Love, Rosie widziałam fajny film ;)

    Zapraszam KLIK i KLIK

    Zapraszam KLIK i KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. "Oculus"- chciałam obejrzeć, ale nie mam z kim... no ale po zwiastunie wydaje się być bardzo ciekawym filmem! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmy też oglądałam świetne są. Chciałabym zwiedzić RMF FM. Mimo wszystko musiało być super

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love, Rosie to mój zdecydownie ulubiony film *.*

    Mój blog -KLIK-

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się wybrać na "Milerowie" :D
    W wolnej chwili : Klikniesz?!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też używam PIXLR ;) A kropki Włodka to filmik na poziomie kina
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetni ulubieńcy! Oglądałam film "Millerowie". Bardzo fajny :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja planuje oglądną Love Rose ale nie mam nigdy kiedy, Ocullus też zapowiada się świetnie , chociaż też nie bardzo przepadam za horrorami kiedys je uwielbiałam, ale po narodzinach dziecka i ziąży to się zmieniło :) Nominowałam cię do Libster blog award http://zaczytanaromantyczka.blog.pl/2015/09/09/dostalam-nominacje/ Mam nadzieję, że odpowiesz na pytania i będziesz do mnie zaglądać od czasu do czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.