13 paź 2015

Duża dawka jesiennych inspiracji

Dobry wieczór!
Na zewnątrz coraz chłodniej, po upalnym lecie zaczyna rządzić jesień. U mnie w poniedziałek nawet spadł śnieg, padał przez cały dzień, ale następnego dnia stopniał, podobno to na razie jednorazowe opady (według synoptyków, haha). Odetchnęłam z ulgą, bo nie zdążyłam jeszcze nacieszyć się jesienią. Liście na drzewach przybrały już takie piękne kolory, za oknem coraz ciemniej, trochę szaro buro, czyli typowy klimat dla tej pory roku. W sumie to nie jest ona taka zła, ma swoje pozytywne aspekty. A jak cudownie wiele osób potrafi ująć ją na zdjęciach, ah! Jestem zachwycona takimi fotografiami, jakie prezentuję Wam poniżej. Jest w nich magia i niesamowity czar. Są piękne. Zapraszam do pozachwycania się nimi razem ze mną. :)
 ♥!
[źródło : tumblr]

- - - - - - - - - - -  +  - - - - - - - - - - -
W końcu zabieram się do pisania posta o bliźniaczkach (dla niewiedzących : mam siostrę bliźniaczkę i chcę o nas napisać). Jeśli macie jakieś pytania, na które chcielibyście znaleźć odpowiedzi w takiej notce, coś Was na ten temat ciekawi, piszcie śmiało w komentarzach! Napiszcie, co chcecie o nas wiedzieć i tak dalej! Liczę na Was. :)

40 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia! Jesień to piękna pora roku, wystarczy po prostu się troszkę cieplej ubrać :D /M

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam nadzieję jeszcze nacieszyć się jesienią, nie jestem jeszcze gotowa na śnieg i przerazliwe zimno/K

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :) Bardzo lubię jesień, więc miło się oglądało te zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście podobne? Jakie macie zainteresowania? Dodasz zdjęcia jak staracie się wyglądać jak najbardziej do siebie podobnie? np. ta sama fryzura itp. :) kto jest starszy?
    Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) sama często przeglądam takie inspiracje :)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Często się kłócicie?
    Macie jakieś wspólne hobby?
    Wasze zainteresowania?
    W czym się nie zgadzacie?
    Wasze ulunione jedzenie?

    Kocham jesień ze względu na kolory jakie się ubieramy oraz to, że nie jest tak gorąco jak w lato :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne są te zdjęcia. Po tej dawce mam chęć złapać za aparat i iść w plener ale niestety choroba tej pory roku dopadła mnie od razu..

    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcia!


    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/break-free.html
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne inspiracje <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia :)

    Czy jesteście identyczne?
    I czy często nabieracie dzięki temu znajomych? :D

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też była taka sytuacja z śniegiem! Ja w tym roku dopiero zaczęłam zakochiwać się w jesieni, strasznie polubiłam tą porę roku. Świetne inspirujące zdjęcia, uwielbiam takie.
    Pytania:
    Rodzice/ znajomi bez problemu Was rozróżniają?
    Lubicie podobne rzeczy czy macie inne pasje//zainteresowania?
    Lubicie ze sobą spędzać czas?
    Rywalizujecie ze sobą np. w szkole?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne inspiracje! Uwielbiam oglądać takie obrazki, a jesienne to już szczególnie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie posty! :) Czekam na post o bliźniaczce!

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne inspiracje :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje, to koło od wozu (?) z lampkami jest przecudowne, genialny pomysł na Diy. Ogólnie świetnie uchwyciłaś klimat jesieni :). Aż mam na nią ochotę ;)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne inspiracje! szkoda, że w Polsce nie ma takiej pięknej jesieni :( przynajmniej na razie..
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju kocham takie zdjęcia !
    świetny blog ;)

    zapraszam do siebie http://xcallmechanelx.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień jest taka piękna! ♥
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię jesień i ten klimat który towarzyszy tej porze roku, taki refleksyjny, spokojny. Aż chce się spędzić wieczór pod kocem z gorącą czekoladą! :) / Pozdrawiam, It's Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia cudne!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeejku są cudowne! ♥ Uwielbiam przeglądać weheartit i tumblra w poszukiwaniu ich! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne inspiracje:) ja nadal czekam na odrobinę słońca, które sprawiłoby, że jesień nie byłaby taka strasznie szara!:)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne te inspiracje-uwielbiam jesienne zdjęcia:)
    Jestem ciekawa notki o bliźniaczkach- ciekawi mnie, czy ubieracie się tak samo, czym się różnice i czy denerwuje Was, jak ludzie nie mogą Was odróżnić :D

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  26. super inspiracje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.