23 paź 2015

Jesienno-zimowa wishlista

Dzień dobry! Dziś przychodzę do Was z moją chciejlistą na jesień i zimę. Przede wszystkim znalazły się tu różnego typu niezbędniki na te pory roku, bo 'ja nic nigdy nie mam' (jak to mówi moja mama). Nie wszystko jest mi koniecznie potrzebne, ale miło by było to wszystko mieć. Najważniejsze są dla mnie numery 1,2, 9 i 10, te rzeczy są na pierwszych miejscach mojej listy zakupów. Oby udało się to wszystko znaleźć w dobrych cenach i by były takie, jakie chcę. Tego mi życzcie. A tymczasem ja życzę Wam miłego czytania. :)


1. Grube swetry i kardigany - must have na te zimniejsze pory roku. Niestety ja nadal nie mam idealnego swetra, jedynie takie zastępcze, zanim znajdę ten odpowiedni (co się może stać nieprędko :( ). Kardigany to moja nowa miłość, niestety na razie mam tylko jeden cieniutki. Dlatego szukam grubszego. 
2. Spodnie dresowe - nigdy nie miałam takich, które by mi w pełni odpowiadały i w których można by się pokazać. Aktualnie, od kilku lat, nie mam żadnych. Te ze sklejki są perfekcyjne i dokładnie takie chciałabym mieć. Podobnymi też nie pogardzę.
3. Ozdobne poduszki w klimatach jesieni - nie są mi koniecznie potrzebne, ale ładnie ozdobiły by wnętrze nadały charakteru tej pory roku. Wyglądają świetnie, ale oczywiście nie wszystkie ze sobą. ;)
4. Świeczki - kiedyś w ogóle ich nie używałam, ale od pewnego czasu je polubiłam. I ten klimat, jaki dają! :) Myślę o jakichś zapachowych, tylko nie lubię mocnych zapachów, więc jeszcze się nad tym zastanawiam. 
5. Ciepłe legginsy - żeby też w nogi zimno nie było. ;) Wyrosłam już z jednych, a drugie są za duże. O ironio. Czas na te w dobrym rozmiarze. ;)
6. Czapka i rękawiczki - podstawa. Stara czapka jest już znoszona, przydałaby się więc jakaś nowa. Prosta, zwykła, nic szczególnego. Do tego rękawiczki, ich nigdy za wiele. :)
7. Ciemny lakier do paznokci - jasnych już nie lubię, a na jesień te ciemne są najlepsze. Poluję na taki odcień jak na sklejce lub bardzo ciemny granat. 
8. Adidasy Nike - gdy mój brat sobie kupił pewien model, a ja je przymierzyłam (tak tylko, on ma większą stopę ;)), to od razu zapragnęłam takie mieć. Mega wygodne, ładnie wyglądają i ogólnie są fajne. Chciałabym roshe runy, ale pewnie nie najlepiej wyglądałyby na mojej nodze, a więc air maxy powinny być ok.
9. Botki - w tamtym roku kupiłam zamszowe sztyblety. Niestety to nie najlepszy materiał na jesienną pluchę i są wiecznie brudne. No cóż, będę wiedzieć na przyszłość i teraz kupię coś innego. Chciałabym znów sztyblety, pokochałam ten model butów. Tylko nie z zamszu. ;)
10. Kozaki - co tu dużo mówić. Zeszłoroczne były tak mało ocieplane, że wiecznie mi było w nich zimno, teraz chcę znaleźć jakieś odpowiednie. 


Co znajduje się na Waszych wishlistach tego sezonu?

34 komentarze:

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie ja juz raczej jestem zaopatrzona na jesien, chcialabym jedynie jakies buty albo czapke, ale to nie jest moj must have a musze oszczedzac w tym sezonie :)/K

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też brakuje takiego idealnego swetra :)
    Mój blog - klik <- nowy adres bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy :) Ja do mojej wishlisty dodałabym balsam do ust eos :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepłe swetry i szaliki to zdecydowanie numer jeden na mojej wishliście ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Zdecydowane must haves. :D

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy !! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mojej wishliście znajdują się przede wszystkim ciepłe ubrania. :)

    Mam prośbę. Poklikałabyś w linki? To dla mnie ważne i oczywiście mogę się jakoś odwdzięczyć. ;*
    http://designchanel.blogspot.com/2015/10/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z racji tego, że nie przepadam za zakupami, wolę nie sporządzać takich list. Ale ciepły sweter zawsze się przyda. Czapka i szalik również. A ciemne kolory na paznokciach to mój absolutny ulubieniec! Szkoda tylko, że trzeba pójść do nielubianej galerii, by to wszystko kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham świeczki, szczególnie jesiennymi wieczorami, kiedy siedzę z książką i ciepłą herbatą :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wishlista :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właściwie nie zrobiłam sobie takiej listy ale twoja jest bardzo fajna :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że mamy bardzo podobne "chciejlisty" :) Ja też od pewnego czasu szukam dresów, których świat mógłby mnie zobaczyć. Niestety bez rezultatów.

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog ! <3
    Pozdrawiam , a także zachęcam do komentowania i obserwowania ( odwdzięczam się tym samym )
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna wishlista <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie długi oversizowy sweter ~~!

    zapraszam do siebie ;

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Motywujące zdjęcia :D
    Też uwielbiam adele-hello i ten film wydaje się ciekawy!
    Bardzo fajnie sie czyta twojego blooga, widac że twoje posty są przemyślane!
    Super, obserwujemy?
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.