31 paź 2015

Ulubieńcy października 2015

nat
Nie mogę uwierzyć, że październik już się skończył. Jak to możliwe? Do tej pory żaden miesiąc w tym roku nie zleciał mi tak szybko jak ten. Gdybym nie pisała czasochłonnych notek o ulubieńcach miesiąca, nagle zastałby mnie listopad. Ale w sumie z tego upływu czasu się cieszę. Bo to znaczy, że zbliża się coś, na co z lekką niecierpliwością czekam. Ciekawa jestem, co los wtedy mi przyniesie i jak to się wszystko potoczy. Z drugiej strony się tego bardzo obawiam, ale staram się być dobrej myśli. Brzmi to wszystko tajemniczo, jednak nie mogę powiedzieć Wam więcej na ten temat, pewne sprawy prywatne. Życie lubi mnie zaskakiwać, a w ostatnim czasie przechodzi samo siebie. Teraz może być tylko coraz gorzej albo coraz lepiej...
A teraz, kończąc te moje tajemnicze wywody, zapraszam na post z ulubieńcami października. :)





,,GETAWAY. WYŚCIG PO ŻYCIE’’
''Brent Magna miał zadatki na wielkiego kierowcę i szansę na międzynarodową karierę. Niestety, miał też niewyparzony język i słaby charakter. Dziś razem z żoną Leanne wiedzie skromne życie, starając się wiązać koniec z końcem. Kiedy pewnego dnia wraca do domu, odkrywa, że jego mieszkanie zostało splądrowane, a Leanne uprowadzona. Porywacz kontaktuje się z nim telefonicznie i proponuje układ - Magna musi wykonać dla niego szereg zadań. Jeśli podoła, jego żona wróci do domu cała i zdrowa. Jeśli nie, zostanie zamordowana. W skradzionym, tuningowanym Mustangu Shelby, Brent rozpoczyna wyścig z czasem. Ścigany przez policję dokonuje karkołomnych wyczynów. Rozpaczliwie walczy o życie ukochanej. Nagle na jego drodze staje hakerka i właścicielka auta. To może pokrzyżować mu plany.''

Obejrzenie tego filmu przeze mnie to był czysty przypadek. W niedzielny wieczór, przeskakując po kanałach, szukałam czegoś sensownego do oglądania. Niekoniecznie filmu. Na HBO akurat za kilka minut miał zacząć się właśnie ten film. Przeczytałam opis i postanowiłam, że zobaczę chociażby fragment, początek i ocenię, czy chcę dalej oglądać. No i wyszło tak, że obejrzałam cały. Nic wielkiego, podobał mi się. Dużo pościgów i akcji. Dziewczyny, możecie obejrzeć go ze swoimi chłopakami, im się spodoba pod względem akcji, a Was może zainteresować grająca tu Selena Gomez. :)

Moja ocena - 7/10



Nadal siedzę w rapie i skupiam się prawie tylko i wyłącznie na nim. I dobrze mi z tym, wciąż odkrywam coraz to lepsze utwory. :) Oprócz tego pod koniec października ukazała się nowa piosenka Adele, i mimo że rzadko kiedy jej słucham, to ta mi się bardzo spodobała.
Wykonawcą miesiąca zostaje Zeus. Spodobała mi się jego postać i to, że nie jest typowym raperem. 

najlepsza piosenka :
BISZ & PAWBEATS – BANICJA

ADELE - HELLO

(zaczyna się od 1:12)

BUKA, RAHIM & NATALIA NYKIEL – OBIECUJĘ CI

SULIN – MIĘDZY MNĄ A TOBĄ


ZEUS – BĘDZIEMY DZIEĆMI


ZEUS & PAWBEATS - WIDNOKRĄG


ZEUS - HIPOTERMIA



,,Strzała może być wypuszczona jedynie poprzez naciągnięcie jej w tył. Kiedy życie prowadzi Cię przez trudności to znaczy, że czeka Cię coś niezwykłego. Więc skoncentruj się i dąż do celu.''



Raczej nie oglądam seriali z odcinka na odcinek, jest tylko jeden, który na tyle mi się podoba że tak jest - ,,Na dobre i na złe''. Drugi ma przerwę w emisji, albo już w ogóle emitowany nie będzie. Trzeci przestałam oglądać rok temu. Także u mnie pod tym względem ubogo. Ale TVN wypuścił niedawno nowy serial, który mi przypadł do gustu i teraz na bieżąco go oglądam. Mowa tu o ,,Singielce''. Może nie jest jakiś ambitny i nie porusza ważnych kwestii, ale miło i przyjemnie śledzi się poczynania głównej bohaterki - Elki. Jak mówi tytuł, jest samotna. Mimo swojego wieku nadal przy jej boku nie ma mężczyzny. Młodsza siostra bohaterki niedługo bierze ślub i Elka chce przyjść z partnerem, na co naciska też jej matka. Jej wyzwaniem staje się znalezienie go w 274 dni...
Przeczuwam, jak to wszystko może się skończyć, ale nigdy nic nie wiadomo, tym bardziej, że wokół niej , wbrew pozorom, kręci się mnóstwo facetów. 



Targi Książek w Krakowie, gdzie mogłam być po raz drugi. Za pierwszym razem bardzo polubiłam to wydarzenie i nie było mowy o tym, żebym znów tam nie pojechała. Tym razem było gorzej. A jeśli chcecie dowiedzieć się o tym więcej, na blogu książkowym napisałam posta o tym wydarzeniu (wystarczy kliknąć).



Kończymy typowo zdjęciami miesiąca. W październiku zrobiłam mało zdjęć, muszę się w końcu na jakieś wybrać. Te, które spodobały mi się najbardziej, nie są mojego autorstwa. Są z tumblra. To wszystkie, które umieściłam w poście z jesiennymi inspiracjami.

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam październik♥
    Świetni ulubieńcy. :)
    Cudowne jesienne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie:) CrazyTusiaBlog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię piosenkę Adele - Hello ;) Świetny cytat!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrzy ulubieńcy! Z piosenek znam Adel(i ubóstwiam), Sulina polubiłam...
    Film znam ale widziałam wiele lepszych, jakoś mi nie przypasował ;) Śliczne zdjęcia!

    https://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też bardzo szybko zleciał październik, mam nadzieje że listopad zleci tak samo szybko, bo nie przepadam za tym miesiącem :)/K

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wyścig po życie! ♥
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie serie "ulubieńców" i przyznam się nawet, że to co słuchałam w październiku i co pewnie będzie ze mną jeszcze w listopadzie pokrywa się z Twoim spisem. :D Szczególnie Zeus.
    I serial też! Strasznie się wkręciłam w śledzenie losów Singielki i miło tak po całym dniu pracy pooglądać sobie coś lekkiego i całkiem zabawnego :D

    pannazlasu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też październik strasznie szybko zleciał i nie mam pojęcia, jak to się stało :o
    Śliczne te zdjęcia!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten film, całkiem spoko, świetnie zagrala Selena. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ulubieńcy! Też bardzo lubię te same piosenki :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Singielke. Zgadzam się z tym że październik minął bardzo szybko.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten film i szczególnie że gra w nim Selena ! ♥ Kocham nową piosenkę Adele!♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbaim te same piosenki <3 piękne zdjęcia :)

    Czy mogłabyś kliknąć w link w ostatnim poście? Będę wdzięczna :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też ostatnio zainteresowały mnie losy singielki!
    pozdrawiam madamekarolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia miesiąca są cudowne! :D
    Zapraszam serdecznie :
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż nie jestem singielką to ten serial baardzo przypadł mi do gustu :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaa te zdjęcia na końcu są cudne ^^. Powodzenia w 'tej sprawie', mam nadzieję, że wszystko pójdzie po twojej myśli :-*.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne :D
    http://3bruneeta.blogspot.com zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post ! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://fashionattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.