21 lis 2015

11 rzeczy, po których wiesz, że wkrótce święta

Cześć! Ostatnio staram się szukać coraz to nowszych i ciekawszych pomysłów na notki, wyróżnić się czymś na tle innych blogów i nie pisać o tym, co wszyscy, odjeść trochę od swojej tematyki. To dlatego częstotliwość dodawania postów w ostatnim czasie jest, jaka jest, czyli bardzo rzadka. Trudno jest coś takiego wymyślić, ładnie obudować w tekst i dodać zdjęcia. A może tylko mi to sprawia trudność, bo inni, bardziej profesjonalni blogerzy nie mają z tym większych problemów. Ale ja jeszcze profesjonalistką nie jestem, więc wybaczcie. :) Dziś zapraszam na post o Świętach. Tak, tak, do nich jeszcze mnóstwo czasu, około miesiąc, ale trzeba się już przygotowywać mentalnie. Trochę wcześnie, ale galerie handlowe są już przystrojone, sklepy kuszą czerwono-złoto-zielono-biało-połyskującymi ozdobami i wszyscy zaczynają już o nich myśleć. Poza tym spójrzcie w pierwszy i drugi punkt. :) Plus przepraszam za nadużycie w poście słów 'święta' i 'świąteczny', no nie dało się inaczej! ;)



Reklama coca-coli
Ta czerwona ciężarówka w kultowej reklamie słynnego napoju gazowanego... Coca-cola wypuściła swoją świąteczną reklamówkę już na początku miesiąca. Internauci się oburzyli, bo przecież do świąt jeszcze ho-ho!  A oni już zaczęli akcję marketingową. Więc i ja mogę pisać już o Bożym Narodzeniu, haha. ;)





i ogólnie...

Reklamy w telewizji
Oj tak. Nawet już przed coca-colą firmy sprzedające różne lekarstwa dodały świąteczny motyw do reklam. Wkrótce wszystkie będą tylko z nimi, wtedy to dopiero będzie ciekawie. :)


Świąteczne piosenki
Powoli zaczynamy wprawiać się w klimat i odświeżamy piosenki, których słuchamy tylko w okresie przed i świątecznym. Nie ma jeszcze śniegu, do tego wydarzenia jeszcze daleko, ale one są takie świetne...


Szukanie prezentów dla najbliższych 
Trzeba zacząć ich szukać wcześniej, bo potem w sklepach jak zawsze będą tłumy. Najlepiej zacząć jak najwcześniej, wtedy prezenty będą przemyślane, dobrze dobrane, a nasze nerwy nie będą zszargane przepychaniem się między ludźmi w galeriach handlowych.

Christmas Christmas tree gift present bows


Nauczyciele szykują się do wystawiania ocen
Semestr się kończy, będzie przerwa świąteczna, a więc trzeba wystawiać oceny i zagrożenia... To najmniej fajna rzecz z tych wszystkich, jednak też się do tego zalicza. ;)


Sklepy kuszą świątecznymi produktami promocjami 
To dla nich czas największych dochodów, czas, gdy mogą naprawdę sporo uzyskać. Dlatego już na początku listopada szykują się do Świąt, bo wiedzą, że ludzie będą z tego powodu dużo kupować. Warto klientom o tym wydarzeniu przypomnieć. A oni mogą już zacząć na tym zarabiać.  Sprytnie, nieprawdaż? ;)


Robienie pierniczków
Pierwsze testy wypieków, sprawdzanie przepisów, robienie pierniczków, żeby zmiękły do świąt. Nie mogą przecież być twarde! Pierwsza porcja zniknie w paszczach domowników, trzeba więc przygotować się na dwie. Chyba, że ktoś ma naprawdę silną wolę... ;)



Szukanie ozdób
Bo dom musi być ładnie przystrojony, a przede wszystkim dawać tą atmosferę. Musi być pięknie! :) Lubię to, gdy mogę już wyciągnąć lampki i wieczorami je włączać. To jedyny czas, gdy je mam i są dla mnie wyjątkowe.


Kupowanie ubrań z motywem zimy i świąt
W sklepach pojawiają się grube, ciepłe rzeczy, często z zimowym i świątecznym nadrukiem. Niektóre nie są najładniejsze, ale mają w sobie tego ducha świąt i kupujemy je. Na przykład w Ameryce jest mniej popularny zwyczaj kupowania jak najbrzydszego świątecznego swetra. ;)



Mróz i śnieg na zewnątrz
Ten drugi robi czasem na złość i nie chce padać, ale w tym roku mam nadzieję, że będą białe święta. Inaczej tak trudno się wczuć w ten klimat... I choćby miało być -40*C, to niech spadnie! (mimo że na takie mrozy jestem totalnie nieprzygotowana) Na razie na to za wcześnie, ale podobno w tym tygodniu śnieg już ma być.


Wspominanie o świętach przez blogerki!
W tym mnie! Niektóre blogerki robią to nawet już w październiku, ale w większości na początku i w połowie listopada. Gdybyście sobie o tym zapomnieli, my zawsze jesteśmy do usług. :) Nie znam takiej, która by w ogóle pominęła ten temat w okresie przedświątecznym, robią to tylko te, które już nie prowadzą blogów. ;)


- - - - - - - - - - - - - 
Co byście dodali do mojej listy?

27 komentarzy:

  1. zgadzam się ze wszystkim! Ja chyba dodałabym jeszcze mandarynki :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham święta, ale mimo wszystko wciąż mam wrażenie, że dopiero skończyły się wakacje. :)
    Aby poczuć święta zapaliłam w pokoju śliczne lampki, przy których piję herbatkę w kubku z Mikołajem. ♥
    A tak w ogóle super pomysł na post.
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam święta, ale mam wrażenie, że to wszystko zaczyna się trochę za wcześnie.
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam święta. I zimę bo wtedy mam urodzinki. No racja nie ma świąt bez reklamy Coca-Coli a wczoraj ja widziałam. Kocham robić pierniczki *-* i je ozdabiać. Pozdrawiam.
    http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy tylko słyszę piosenki w sklepach, to już wiem, że idą święta! Zdecydowanie mnie to cieszy:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam ozdobione świątecznie centra handlowe i świąteczne piosenki. Zdecydowanie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już czekam na święta :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjjj Boże narodzenie za 32 dni <333333333

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super, mi osobiście nic więcej na myśl nie przychodzi! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejjj, nie mogę się doczekać tych świąt, a atmosferę czuję już teraz :D Najpierw Święta, później Nowy Rok, rocznica z moim chłopakiem i upragniona 18 :D Później już tylko z górki do wakacji <3 Buzuaki!! :*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie reklama coca coli to tradycyjna forma zapowiedzi świąt :))

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej zaczynam je czuć hahah

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę już świeta <3
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się nie mogę doczekać! Zostało 30 dni <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. to już za 30 dni <3 nie mogę się doczekać

    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Reklama coca coli zdecydowanie świadczy o tym, że już są święta <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy tylko mnie to denerwuje, że na początku listopada były ją świąteczne reklamy? A post supi napisany!
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. masz racje, ahhaa :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post i wygląd bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam święta! ♥
    Reklama coca-coli zdecydowanie informuje nas, że niedługo święta :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie zawsze reklama Coca-Coli jest tym wyznacznikiem początku okresu świątecznego :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak jest reklama Coca-Coli, są święta :)
    Chodziarz w Anglii święta to znaczy reklama John Lewis
    http://pinknpolka.blogspot.co.uk/ Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalny post|!
    Uwielbiam reklamę Coca Coli i piosenkę z niej.
    Sama już słucham świątecznych piosenek ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już nie mogę się doczekać <3
    dla mnie zawsze oznaką zbliżających się świąt będą mandarynki :D haha

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy i pomysłowy post :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.