12 lis 2015

Pochmurno

Już dawno nie byłam na zdjęciach. Pogoda nie sprzyja, a ja jakoś nie mam do tego chęci. Ostatnio jednak wyszłam na dwór w tym celu, bo w ogródku siedziało mnóstwo gawronów. Chciałam je sfotografować, niestety na mój widok odleciały i się nie powiodło. Szkoda, to naprawdę piękne ptaki. Polubiłam je. :) Zamiast robienia zdjęć im, zrobiłam trochę innych ujęć. I tu kolejny problem, a mianowicie mało co było do uwiecznienia na fotografiach i wyszło to dosyć marnie. Liście pospadały z drzew, słońce schowało się za chmurami, a krajobraz taki szary i ponury. Coraz bardziej zbliżamy się do zimy. A także do świąt. W telewizji pojawiają się świąteczne reklamy, w sklepach możemy kupić bożonarodzeniowe dekoracje i jedzenie, a my powoli wprowadzamy się w ten klimat i zaczynamy słuchać świątecznych piosenek. Jak dla mnie jeszcze za wcześnie, ale lepiej już wcześniej nabrać tej atmosfery, bo potem już możemy jej nie poczuć. Chyba muszę się też zabrać za pieczenie pierniczków. Postanowiłam, że w tym roku je zrobię. Taaak, z tym że wciąż nie mogę zacząć ich robić, a do świąt muszą zmięknąć. Ale znając życie, zostaną pożarte przed świętami... Haha, no zobaczy się. :)
Tak typowo wspomnę jeszcze o szkole. Ostatnie dwa tygodnie były najlepszymi w całym dotychczasowym roku szkolnym. W tamten poniedziałek i wtorek w ogóle mnie nie było z powodu choroby, w środę była wycieczka i zostało nas tylko troje na lekcjach, w czwartek, piątek i kolejny wtorek kończyliśmy dużo wcześniej. Środa wolna, a w czwartek świętowaliśmy dzień niepodległości (i pisaliśmy prosty sprawdzian z matematyki). No i jutro już piątek, czyli na luzie. Żyć nie umierać. :) Teraz chcę się bardziej wziąć za naukę, bo ostatnio średnio mi to wychodzi (jak zawsze). Także teraz już zmykam, ogarniać wszystko na jutrzejszy dzień. Miłego tygodnia!
(podoba mi się ten efekt, a Wam?)

34 komentarze:

  1. mój tydzień też nie był ciężki, oby więcej takich :D W sumie sie ciesze ze juz wszedzie te święta, jakos tak pozwala mi to zapomniec jak bardzo nie lubię listopada/K

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładne zdjęcia. :) ♥
    Super!
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie - magiczne! :)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie najlepsze!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo estetyczne fotki masz na blogu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! :)
    Mam nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga. Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten tydzień był bardzo przyjemny. Ta wolna środa była moim wybawieniem i umiliła mi ten czas nauki.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mi tez rzadko udaje sie sfotografowac ptaki.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia. Ja w sumie śwątecznych piosenek słucham już od połowy października ale shh :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, co do efektu - bardzo ciekawy, jak go uzyskałaś ?

    Adrianna Masoń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie mi się bardzoo podoba :) zmozaikowałaś zdjęcie ?
    Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się niezmiernie cieszę z nadchodzącej zimy i świąt!
    Zdjęcia wyszły ślicznie, bardzo podobają mi się te dwa ostatnie. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę doczekać się świąt! Śliczne zdjęcia.
    Obserwuję!
    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety mamy teraz ta nieszczęsną jesień... Idealna pogoda na spędzanie czasu w domu.

    Zapraszam do mnie
    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny efekt :) tylko czekam na święta, po drodze czerpiąc trochę radości z każdego deszczowego dnia :)
    Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, pogoda ostatnio nie zadowala specjalnie fotografów, ciągle jest pochmurno, szybko robi się ciemno. A włączanie lampy błyskowej przy każdym zdjęciu nie zawsze wygląda ładnie. No trudno, takie mamy uroki tej drugiej części jesieni
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super ostatnie zdjęcie
    Niestety trzeba sie przyzwyczajac do takiej pogody :)

    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez tą pogode też ostatnio nie bywam na zdjęciach
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt zdjęć jest super :) ogólnie wszystkie zdjęcia ślicznie, jesień to najpiękniejsza pora roku :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, jest przejrzysty i schludny :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba każdemu z nas ostatnio niestety nie chce się nigdzie wychodzić :( Taki urok ma listopad.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, ale w zdjęciach się zakochałam :))

    http://paulinaxnowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia super! Ja też dawno nie byłam na zdjęciach przez pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie w domu prawie wszystkie pierniki znikaja przed swietami , wiec w tym roku stwierdziłam ze wezme sie troche później za ich pieczenie :)

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jesień to trudny czas dla bloga - głownie właśnie jeśli chodzi o zdjęcia. Słabe światło i sceneria :/
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też ostatnio jest cały czas pochmurno.
    Jakie fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pot i design bloga ~!
    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.