30 lis 2015

Ulubieńcy miesiąca - listopad 2015

*Choroba totalnie mnie rozłożyła i nie miałam kiedy napisać tego posta. Dlatego też notka jest krótka, a ulubieńców mało. Ale raz na czas można dodać taką uboższą wersję. ;) *


W końcu przeczytałam jakąś dobrą książkę. A nawet serię. I od razu chce się czytać. :) Są to ''Rywalki'' Kiery Cass. Chciałam je przeczytać już od dłuższego czasu, aczkolwiek nie mogłam się zabrać. Udało się, z czego bardzo się cieszę, bo poznałam kolejną świetną historię. W cyklu ''Selekcja'' jest w sumie ponad 6 książek (trudno jest się zorientować, bo sporo z nich jest tylko po angielsku, długo są tłumaczone, i zależy pod jakim względem liczyć). Ja jestem na początku czwartego, dlatego przedstawiam Wam trzy pierwsze. Mam w planach posta o tych książkach, dlatego pozwólcie, że napiszę tylko tyle.


Tak wyszło, że nie odkryłam nic ciekawego w rapie, co by mi się tutaj wpasowało, dlatego tym razem nie ma, rządzi pop. Ale słuchałam. Plus wokalistą miesiąca zostaje Adele. Cudowna jest! 
Najwspanialsza piosenka, której słuchałam w tym miesiącu. Wszystko dzięki W.
BEYONCE - I WAS HERE


ELLIE GOULDING - ON MY MIND

SELENA GOMEZ - SAME OLD LOVE



To trio poznałam dzięki mojej nauczycielce muzyki, pani M., dziewczyny są świetne. Nagrywają covery znanych piosenek. Najlepiej słuchało mi się tego :
L.E.J - SUMMER 2015


''Ciesz się w życiu drobiazgami, bo któregoś dnia możesz spojrzeć za siebie i zobaczyć, że to były rzeczy wielkie''. 
~Robert Brault


A tym czymś innym, co nie pojawia się typowo w moich ulubieńcach, będzie kanał na YouTube. Poznałam go w ostatnim dniu listopada, czyli ledwo na tą notkę się załapał. Chodzi o ,,Z dobrym słowem''. O właścicielu było w ostatnim czasie głośno przez filmik ''Zatrzymanie amatora dzieci z sieci'' (link). To kontrowersyjna sprawa, którą tu przemilczę. Od razu obejrzałam też inne produkcje autora, zaciekawiona tytułami, nie spodziewając się czegoś dobrego po takiej akcji. Ale znalazłam bardzo dobre filmiki (obejrzałam wszystkie), przede wszystkim oryginalne pomysły. Eksperymenty społeczne dają do myślenia, a autor odwala kawał dobrej roboty. Pisze, że ,,Z dobrym słowem (...) ma za zadanie wnieść trochę uśmiechu do rodzimego internetu. Naszym celem jest podarowanie ludziom radości, wspomnianego wcześniej uśmiechu ale również skłonienie do refleksji. Na kanale będzie można zobaczyć treści, których motywem przewodnim ma być człowiek.'' Wejdźcie, może i Wam się spodoba.


Znów nie moje, bo fakt, że tak szybko się ciemni, wciąż rozkłada mnie na łopatki. Może w końcu się przyzwyczaję. ;)

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam serię "Rywalki". ♥ Wybrałaś świetne piosenki. ;)

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytalam jeszcze tej serii, ale w sumie brzmi zachęcająco :) z piosenek równiez przypadła mi do gustu ta Ellie Goulding i Seleny/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy! Mi najbardziej spodobał się cytat :*

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę Seleny! :) Najlepiej się jej słucha z nagrań na żywo :)

    Hanyvia blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie spotkałam się z tymi książkami, ale wyglądają bardzo ciekawie :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. super dopracowany post! Miło się czyta!

    http://vsiedlecka.blogspot.com/
    w wolnej chwili zapraszam, możesz pozostawić coś po sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że okładki są tak bardzo cudowne i naprawdę zachęcają do
    czytania hahah ;D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to zdjęcie <3 Zdrówka życzę! :)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham całą serię Rywalek <3 Przeczytałam wszystkie części w jeden dzień, aż tak mnie wciągnęły haha :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą piosenkę seleny a co do zdjęcia rzeczywiście GENIALNE
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. super post!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam te książki i są to jedne z moich ulubionych . Ami i Maxon <3 .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetni ulubieńcy, zdjecie naprawdę piękne :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całą serię rywalek czytałam i jestem w niej 100% zakochana, szczególnie w momencie w którym Ami zezłoszczona krzyczy na księcia ze zmęczenia ♥
    Za piosenkami nie przepadam, mam nieco dziwny styl:)
    Zdjęcie jest przepięknie, chociaż psuje z lekka klimat świąt i zimy, ale to nic:)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku te książki podobnież są genialne, koniecznie muszę je przeczytać! ♥ Czekam na post! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjecie jest cudowne. Chyba w końcu skusze się na serie Rywalek :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobała mi się ta seria książek jest wciągająca ;)

    zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy byłam w księgarni rzuciły mi się w oczy te okładki, są piękne! niestety nie mam ostatnio w ogóle czasu na czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcie śliczne, a piosenkę Sel słucham prawie codziennie <3

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.