21 gru 2015

Mój świąteczny TAG

Hej! Już w czwartek usiądziemy przy wigilijnym stole wraz z rodziną i zaczniemy świętować Boże Narodzenie. A u mnie na blogu tak słabo ze świątecznym klimatem, dlatego dziś przygotowałam świąteczny tag. Był już kiedyś u mnie, ale z innymi pytaniami. Tu niektóre są wymyślone przeze mnie, inne wzięte z innego tagu i tak dalej. Jeśli Wam się spodobał, zróbcie go u siebie! :)


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt?
Hmm, psychicznie nastawiam się już pod koniec listopada. Przygotowania w tym roku zaczęłam robieniem pierniczków na początku grudnia. 


2. Do którego roku życia wierzyłaś w świętego Mikołaja?
Mam brata starszego o 6 lat, który wciąż mi powtarzał, że święty Mikołaj to rodzice, ale usilnie mu nie wierzyłam. Nawet nie pamiętam, kiedy już przestałam wierzyć w Mikołaja, może tak w 4 klasie podstawówki. 


3. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Barszczu z uszkami, zdecydowanie. Wszystkie są dla mnie ważne, ale ta chyba najbardziej. Poza tym nie lubię krokietów z grzybami, ani pierogów (ale cicho sza, nie można tak mówić o potrawach wigilijnych! ;)). Moja babcia robi przepyszny barszcz i żaden mu nie dorówna. 


4. Posiadasz kalendarz adwentowy? 
Niestety nie, miałam go tylko jak byłam mała, a przynajmniej tak twierdzi moja mama, bo nic takiego nie pamiętam, haha. Chyba w przyszłym roku muszę kupić. :D


5. Oglądasz vlogmas w serwisie youtube? 
Tak, to moje trzecie oglądane vlogmas. W tym roku tyle vlogerek kręci codziennie filmiki, że totalnie się nie wyrabiam i jestem do tyłu o jakieś 10 dni. :P


6. Jaki był najlepszy prezent jaki kiedykolwiek otrzymałaś i dlaczego to był właśnie ten?
Tak się zastanawiam i trudno przypomnieć sobie wszystkie prezenty, jakie otrzymałam. Największą radość przyniósł mi chyba prawdziwy szkolny dziennik. Moja ciocia jest sekretarką w szkole, a ten podobno (bo niczego takiego nie zauważyłam) miał jakieś błędy. Uwielbiałam się bawić w nauczyciela, szkołę gdy byłam mała, więc bardzo się z tego ucieszyłam. Od razu po powrocie do domu z Wigilii zaczęłam go wypełniać, ale siostra uświadomiła mi, że robię to źle. Wpisywałam alfabetycznie, ale imionami... I tak na pierwszym miejscu była Ania jakaśtam... Nawet nie wiecie, jaka byłam na siebie zła, że zrobiłam to źle, haha. Żałuję, że go już dawno wyrzuciłam, chciałabym go zobaczyć, musiałam wypisywać tam niezłe głupoty!



7. Jaki był najgorszy prezent jaki kiedykolwiek otrzymałaś i dlaczego to był właśnie ten?
Trudno wybrać. Każdy prezent ma w sobie to coś, nawet jeśli jest niewypałem. Zazwyczaj dostaję drobne, przydatne rzeczy i są one co najmniej średnie. 


8. Ulubiona świąteczna piosenka
Trudny wybór, bo jest ich mnóstwo. Najbardziej lubię kolędy (odpowiedź bardzo na temat), a teraz podśpiewuję sobie ''W żłobie leży''. Lubię też ''Gloria in excelsis deo'' i ogólnie wszystkie! :)




9. Ulubiony świąteczny film
''Listy do M'', żaden tam Kevin... Po pierwsze, znudził mi się (o matko, a kiedyś pisałam tutaj, że Kevin nigdy w życiu mi się nie znudzi i to klasyka! ups), a po drugie, odstrasza mnie postać Macaulay'a Culkina, który przez narkotyki jest teraz wrakiem człowieka. A miał szansę na karierę... A ''Listy do M.'' są produkcji polskiej i mają w sobie ten świąteczny klimat.





10. Gdybyś miała nazwać jednego z reniferów Świętego Mikołaja, jakie byłoby to imię?
To odpowiedzialna decyzja, której nie potrafię podjąć. Renifer musi nosić zabawne, a zarazem dystyngowane imię, pasujące do jego osobowości. Jak Rudolf Czerwononosy! Nie wiem, myślałam nad tym pytaniem, ale nic nie wymyśliłam.


11. Co w Świętach podoba Ci się najbardziej?
Atmosfera, ten klimat. Wszyscy po świątecznej bieganinie i zawirowaniach w Wigilię siadamy spokojnie przy stole, spotykając się z bliskimi. Ten spokój, harmonia. Ogólnie Święta Bożego Narodzenia to najlepsze święta. :D
[zdjęcia : kaboompics.com i google]
Taguję każdego chętnego do zrobienia tego tagu, wykażcie się! Zachęcam i czekam na Wasze wersje! :) Wysyłajcie linki do swoich postów w komentarzach, chętnie zobaczę.

47 komentarzy:

  1. Tak samo jak Ty uwielbiam "Listy do M." zawsze ten film wprowadza mnie w świąteczny klimat
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero rok temu przekonałam się do barszczu (wiem, wstyd) i w tym roku czekam na niego z niecierpliwoscia :D
    tez robilam sobie dzienniki, i tym których nie lubilam wpsiywalam same 1 i 2 xD ale prawdziwego nie mialam, zazdro!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam listy do M ale Kevina jak leci gdzieś w tv to obejrzę ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie siedzę i nucę kolędy! :) i uśmiecham się do siebie, że akurat teraz przeczytałam o tym :) to chyba jakieś przeznaczenie, albo świąteczna magia. :)

    Również nie wyobrażam sobie świąt bez barszczu z uszkami. To moja ulubiona potrawa - nie tylko w okresie świątecznym :)

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag :) pozdrawiam ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham "Listy do M"!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię barszcz, ale jeszcze bardziej pierogi domowe.


    http://johannnnnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja je=to już od października śpiewam świąteczne piosenki haha
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Już gdzieś widziałam ten TAG :)
    Świetne odpowiedzi :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie też nie ma wigilii bez barszczu z uszkami, to zdecydowanie najważniejsza potrawa :) Ja też oglądam vlogmas, moja lista do obejrzenia wynosi 70 filmów, ponieważ nie mam aż tyle czasu aby wszystko obejrzeć na bieżąco, także... czeka mnie spory seans :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tag, fajnie, że trochę więcej się rozpisałaś, bo często widzę tylko odpowiedzi jednym słowem :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny tag, też oglądam vlogmas :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również uwielbiam atmosferę świąt!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy tag ;)
    wesołych świąt ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię ten tag! :) Wesołych Świąt!

    KLIK MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie kevin już jest troche stary i powiedzmy "znoszony" nie umiem tego fachowo nazwać ale ostatnio za to byłam z klasą w kinie na LISTY DO M 2 i muszę przyznać, ze jak na polską produkcję jest bardzo fajny:D
    Wesołych Świąt :)
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy tag, mi też Kevin się znudził. Zabrzmi to trochę dziwnie ale NAJDZIWNIEJSZE jest dla mnie to czemu polczaki cebulaczki uważają że oglądanie KSwD jest jakąś tradycją? Titanica na sylwestra dają to też to ma być tradycja?

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny tag, ja wciąż uwielbiam Kevina, a Listów do M nie widziałam. Zamierzam zrobić taki tag w najbliższym czasie :)


    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny tag! :)
    Wesołych Świąt! ♥
    http://straangewoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam oglądać vlogmas. Niestety w tym roku było tego tyle, że mam straszne zaległości, ale jest wolne, więc uda mi się nadrobić :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super tag !
    ogolnie swietny blog bede zagladac tutaj czesciej !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny tag:)
    Wesołych Świąt!
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię czytac takie tagi ! :D Zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć ;) Wesołych świąt :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam od dziecka co roku oglądam Kevina, przynajmniej fragmenty i nie wyobrażam sobie świąt bez niego. A co do samego aktora, to wiem o nim niestety bardzo dużo - może aż za dużo - ale nie wiążę go z tym małym chłopcem w filmie, bo bądźmy szczerzy, to są 2 zupełnie różne osoby! :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ej, ale jak możesz lubić barszcz z uszkami i jednocześnie nie lubić wigilijnych pierogów skoro w uszkach jest taki sam farsz jak w pierogach, haha ;p Chyba, że w Twojej rodzinie robi się inny. Ja w każdym bądź razie ubóstwiam i barszcz z uszkami i pierogi <3
    Fajny tag! :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego nowego roku!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki sam farsz, ale z barszczem go ścierpię. Najczęściej i tak wypijam sam barszcz, haha. ;) A w tym roku nie było uszek, tylko sama zupa, jak dla mnie ekstra. :D

      Usuń
  28. swietny tag! lubie takie typowo dopasowane

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z 11 odpowiedzią, zgadzam się w 100 % :)! Świetny tag :* :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. A u mnie właśnie nie ma barszczu, tylko jest zawsze grzybowa. Obie zupy lubię także mi to nie przeszkadza :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne! Masz naprawdę piękny blog, dziewczęcy i wręcz "pachnący kwiatami". Uwielbiam takie blogi, bo mogę czerpać z nich inspiracje do moich obrazów, doodle i zentangle. Wesołych Świąt!!!
    Pozdrawiam wraz z Kawaii Gurls
    www.kawaiixgurls.blogspot.com Zapraszam! Buziaczki xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, takiego komplementu blogowego jeszcze nie słyszałam, dziękuję. :)

      Usuń
  32. naprawdę świetny post! ciesze się, że znalazłam twój blog i na pewno będę wpadać często!obserwuje :)
    zapraszam na nowy post na queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie, ze dlugo wierzylas w mikolaja:D to bylo swietne uczucie, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze marzyłam o takim prawdziwym dzienniku, ale niestety nigdy go nie dostałam. ^^

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny Tag :) Uwielbiam takie :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super tag ! Mimo, że już po Świętach to wciąz uwielbiam czytać takie posty <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubie takie tagi i fajnie, że się więcej wypowiedziałaś, a nie jednym zdaniem :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Listy do M są najlepsze! PJONA xxx
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowny post i design bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do sb ~

    OdpowiedzUsuń
  40. Też kocham "Listy do M."! Niestety, 2 części jeszcze nie obejrzałam, bo nie było okazji na wypad do kina...

    http://monyka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Listy do M to coś co również kocham, ale bez przesady, bez Kevina święta takie same to by nie były :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.