23 sty 2016

Ferie 2016


 W tym roku swoje ferie zimowe zaczęłam jako pierwsza. Zdecydowanie bardziej wolałabym mieć je w drugim terminie, bo zaraz po powrocie czeka mnie mnóstwo sprawdzianów i  kartkówek, zaplanowanych aż do połowy lutego. Trudno jest się cieszyć wolnym, wiedząc, jaki ogrom pracy potem cię czeka... Nie będę jednak narzekać i dobrze chcę ten czas wykorzystać. Początkowo miałam mnóstwo planów. Minął jeden tydzień, a ja już sporo zrobiłam. Byłam w galerii i kupiłam kilka rzeczy na wyprzedażach. Poszłam na trening siatkówki, znów pojechałam do Krakowa. Byłam w kinie i ponownie przemarzłam ze swojej głupoty, tj. nie ubrałam się cieplej. Odwiedziłam babcię i dziadka z okazji ich święta. Pojechałam w góry z rodziną, do term i pod skocznię; tym razem przemarzłam doszczętnie, a stóp nie czułam przez kilka godzin. To te najważniejsze wydarzenia, a każde zdanie to jeden dzień, więc jak widać trochę się działo. Poza tym zrobiłam inne pojedyncze rzeczy. Zmarnowałam też trochę czasu, ale dzięki temu odpoczęłam. Oprócz tego zaczęłam wykonywać ćwiczenia. Na razie jest ich mało i krótkie serie, jednak to dopiero początek. Wzięłam udział w wyzwaniu, które zaczyna się od 30 brzuszków, przysiadów i 30 sekund plank, a kończy się na 140 brzuszkach itd. Oprócz tego robię kilka innych ćwiczeń. Mam nadzieję, że podołam i nie opuszczę zbyt wielu dni, bo jak na razie opuściłam aż dwa, wszystko z powodu wyjazdu. Ale spokojnie, nie zrezygnuję. :)
 W następne dni będzie się już mniej działo. Jestem umówiona z przyjaciółką na mały wypad do galerii (chcę oddać kupioną wcześniej spódniczkę), robię krokiety z babcią i inne. Oby wszystko wypaliło. Właśnie, dajcie znać, czy chcielibyście zobaczyć haul z grudnia i stycznia. Uzbierało się trochę nowości, w sam raz na zrobienie posta, a nawet więcej. ;)

 Poniżej mała sklejka z piątkowego wyjazdu. A właściwie tylko spod skoczni, bo o tym, aby zrobić dla Was zdjęcia, zapomniałam. Nie wspominam tego dobrze, ale na fotografiach tego nie widać, także niech już sobie będą.





Zaczęliście już ferie? Chcecie haul? :)

31 komentarzy:

  1. Wyjazd musiał być udany :D
    Ja już mam swoje ferie i oczywiście, że chcemy haul! ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia ja również nie cieszę się,że zaczęłam już ferie ):
    http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie mi się bardzo podoba :)
    Ferie rozpoczynam w sumie dopiero 15 lutego, wiec jeszcze trochę czasu mi zostało ;)
    Jakoś nigdy nie potrafię samej siebie zmusić do robienia ćwiczeń przez jakiś dłuższy okres czasu dzień w dzień :D Tak wiec na swój sposób Cię podziwiam ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi został tydzień ferii :/

    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ferie zaczynam już za tydzień *.*
    Śliczne zdjęcia! :)

    immhfashionblog.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ferie zaczynam od 1 lutego <3
    Śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    Mój blog klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ferie dopiero za 3 tygodnie.
    Sliczne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to fajnie ten tydzień spędziłaś :D Ja ferie dopiero mam od 14 ;D
    Życzę powodzenia w ćwiczeniach! Ahh ja też zawsze ubieram się za lekko i potem zamarzam jak gdzieś wychodzę xD
    Bardzo fajne zdjęcia ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferie mam dopiero 15 lutego, ale szczerze powiedziawszy nie narzekam! :)
    Widzę Twoje wolne spędzasz aktywnie, ciagle coś robisz - ja przez te 2 tygodnie mam zamiar po prostu leniuchować. Muszę odpocząć od tej szkoły. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie zaczęłam ferii i nie mam jeszcze na nie dokładnych planów.
    Fajne zdjęcia :)

    just-with-the-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas ferie zaczynają się dopiero w połowie lutego :( Dobrze masz, bo na razie mamy śnieg. Świetne zdjęcia !
    Zapraszam do nas : smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ferie zaczynam jako ostatnia, są tego plusy i minusy :)
    strasznie dużo zrobiłaś, ja jeszcze nie mam planów. I nie mam nic przeciwko haulowi :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam ferie ! Mega zdjęcia ! Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://xlivi00.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nadal czekam na ferie :( cudowne zdjęcia
    Dopiero zaczynam http://live-this-dream.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne widoki i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że pogoda w ferie dopisuje;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi powoli się kończą ;/ ale korzystam ile mogę :)

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczęłam ferie wtedy kiedy ty ;) Mam dokładnie tak samo. Sprawdziany, kartkówki... Nie wiem jak to wszystko ogarnę :/
    my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również mam teraz ferie! :) Bardzo ładne zdjęcia. <3
    Buziaki :* meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam aktualnie ferie, choć nigdzie nie wyjeżdżałam, tylko spędziłam je ucząc się, bo matura niestety coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ferie mam pod koniec miesiąca dopiero :(

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. wow jakie swietne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też w tym roku ferie zaczęłam jako pierwsza i szkoda mi że zaraz się skończą. Bardzo ładne zdjęcia! Ferie spędziłam leniuchując po
    raz kolejny niestety, ale no co zrobić w taką pogodę? Aż się nie chce tyłka podnieść...
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym roku także zaczęłam ferie jako pierwsza ^^ Cudne zdjęcia !
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Również zaczęłam ferie jako pierwsza i przeraża mnie fakt, że już dopiegają końca :( Bardzo mi się podobają Twoją zdjęcia i obserwuję :)
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam od jutra ferie heh :D

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już po feriach szybko minęły pierwszy tydzień wyjechałem a drugi siedziałam przed laptopem. W szkole zmienili mi plan i jest trochę zamieszania..
    Pozdrawiam!
    --------------------------
    martiandroxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.