6 sty 2016

Nowy Rok, nowa nazwa - zostałam Paskudą

Wkroczyliśmy w nowy rok 2016. Nie imprezowałam szczególnie. Spędziłam ten czas z rodziną. Powygłupiałam się, pośmiałam, zjadłam same niezdrowe rzeczy. Jakoś to dla mnie smutne święto. Niby witamy nowy rok, a ja myślę tylko o przemijającym starym. Że już tyle minęło, czas leci, kończymy jakiś rozdział. Nie lubię pożegnań. Północ 31 grudnia to dla mnie pora nostalgii, zadumy i smutku. Coś odchodzi, a coś przychodzi. Coś nieznanego. Patrząc na wybuchające na niebie fajerwerki smutno się uśmiecham. Nie wiem, skąd tyle we mnie tej nostalgii, ale lubię to w sobie.

Wraz z Nowym Rokiem postanowiłam zmienić coś tu. Tym razem radykalnie. I tak oto zostałam Paskudą. Kiedyś opowiem Wam, jak ta nazwa powstała. Na razie nie będę tu przynudzać, bo najciekawsza historia to to nie jest. A zdarzyło się to bardzo niedawno. 31 grudnia po południu. Idealny moment. Wydźwięk takiej nazwy jest negatywny, ale mi się niesamowicie podoba. Pasuje to do mnie. Mam okropny charakter, co może potwierdzić każdy, kto mnie zna. Ale nie zrozumcie mnie źle. Nie w jakimś bardzo negatywnym sensie. Mam też oczywiście pozytywne cechy, które uzupełniają się z tymi złymi. Haha, no nie jestem złym człowiekiem, ale Paskudą tak. P jak pesymistka, a jak ambitna, s jak samotna, k jak kochająca, u jak uparta, d jak dobra, a jak altruistka. Przeplatają się tu dobre i złe cechy. Ani 100% dobra, ani 100% zła. Pół na pół. Dajcie znać, co myślicie. Ja jestem dumna, że nareszcie, po trzech latach odnalazłam bardziej odpowiednią, oryginalną i choć trochę intrygującą nazwę. Joanka jest trochę  dziecinna i nie do końca pasująca. Imię i nazwisko to zbyt oklepana wersja. Kto by je wszystkie spamiętał i odróżnił... Tematyka zostanie taka sama. Będzie tylko więcej postów - przemyśleń (ale to i tak miało się stać, niezależnie od zmiany).
Mam nadzieję, że zrozumiecie i polubicie nową odsłonę bloga. :) Moim znajomym ten pomysł się nie szczególnie spodobał, ale to moje miejsce i ja o nim decyduję... Chociaż naszły mnie wątpliwości, więc możliwe, że stara nazwa wróci. ;)


Nadeszła prawdziwa zima i szczodrze sypnęło śniegiem. Jak dla mnie może już stopnieć, a temperatura niech już wzrośnie na plus. Takie mrozy to nie dla mnie. Mimo tego ruszyłam się z domu i wyszłam na zdjęcia. Efekty nie są powalające, ale jak na takie warunki i spory czas nierobienia fotografii, to jest dobrze. :)

31 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ta nowa nazwa - przykuwa uwagę i jest przemyślana :))) :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie podpasowałaś cechy charakteru do nazwy! Kreatywność :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. nazwa jest spoko, nie zmieniaj. Tobie ma się podobac, a nie znajomym :) po części rozumiem tę nostalgię, ja też się zawsze boję nowego roku/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że nazwa może przyciągnąć wielu nowych czytelników bo tak jak napisałaś: jest intrygująca :) Będę czekać na post z opowiadaniem o nazwie :D
    zapraszam do mnie ♥: zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta nowa nazwa bardzo przykuwa uwagę, jest świetna! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się przestraszyłam, że tu naprawdę o Paskudę chodzi. :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Północ 31 stycznia"? Chyba się pomyliłaś, raczej chodziło Ci o 31 grudnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziękuję za czujność. Ach to moje roztrzepanie. ;)

      Usuń
  9. Przyznaję, że to naprawdę ciekawy pomysł na nazwę :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta nazwa :)
    Ja to mam okropny charakter, ale tak już jest, życie i otoczenie trochę wszystko zmieniło na "gorsze" haha ;)

    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł na nazwę, podoba mi się!

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. hahhaa nigdy nie wpadłabym na taką nazwę, jest świetna :D
    Zapraszam Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, u mnie również spadł śnieg, ale za kilka dni pewnie będzie ciapa, eh.
    Ja za to kocham mróz i wszystko co z zimą związane! :)

    Szczęśliwego!
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim skromnym zdaniem nazwa, którą udało Ci się wymyślić jest bardzo udana! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z blogiem o podobnym... charakterze? Jak najbardziej na plus! :) Ach... jak miło mi się czyta Twojego bloga.
    U mnie dziś spadł pierwszy (no nie pierwszy...) śnieżek. Mam nadzieję, że nie stopnieje tak szybko, ale sądząc po temperaturze - to całkiem możliwe.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do nazwy, to jak najbardziej teraz zapamiętam Twojego bloga :) Blogów z imieniem jest naprawdę milion i nigdy nie odróżniam, który to który. A jeśli chodzi o pożegnanie starego roku, to u mnie jest wręcz przeciwnie. Patrzę z radością na pierwsze fajerwerki, bo wiem, że z każdym dniem może być jeszcze lepiej niż było! :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa nazwa! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobra nazwa <3 ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/pierwsza-wizyta-u-dietetyka.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia ;)
    Fajna nazwa :D
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia ładne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa koncepcja co do utworzenia nazwy bloga
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa nowa nazwa :D ładne zdjęcia:)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne, wyraziste i klimatyczne zdjęcia. Nazwa : Paskuda źle mi się kojarzy i odtrąca od twojego bloga, nawet jeśli ma ukryte znaczenie. Tp tylko moje zdanie.

    Mój Blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne,zimowe zdjęcia :)
    Sama nazwa jest dość oryginalna i w porządku, ale na początku negatywnie się kojarzy.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy potrzebuje nawet takich zmian :D

    OFFICIAL PATTY ¦

    OdpowiedzUsuń
  26. zimaaa aw sliczne zdjecia <3

    zapraszam, zaczynam --http://gabrieleev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem każdy potrzebuje takich radykalnych zmian! Ja uważam to jako pozytyw :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.