8 lut 2016

HAUL - grudzień & styczeń

Ta notka miała w moim zamiarze pojawić się wcześniej. Ale nie zdążyłam podczas ferii zrobić zdjęć, czego szybko pożałowałam. Gdy wracałam ze szkoły, nie było odpowiedniego światła. Dopiero w piątek, gdy skończyłam o 14:30, udało mi się zrobić kilka zdjęć. Niestety wyładował mi się aparat i musiałam dokończyć w następne dni... Nie ważne, ważne że jest i to wcale nie aż tak późno. :)
Nowości są z grudnia i stycznia, a cztery jeszcze z listopada. Przeważają rzeczy kupione na przecenach. Typowo nie ma tu wszystkiego. Nie wiem, skąd się te wszystkie rzeczy wzięły, bo w galerii byłam tylko dwa razy, a za drugim tylko oddałam kupioną wcześniej rzecz (i jadłam obiad, haha). W każdym razie zapraszam do czytania. :)


Zacznę od rzeczy kosmetycznych. Jeszcze na promocji -49% w Rossmannie w listopadzie kupiłam lakier i odżywkę do paznokci. Odżywka z Eveline chodziła mi po głowie już jakiś czas, jednak oprócz dobrych opinii czytałam sporo złych i bałam się spróbować. Odważyłam się i jestem bardzo zadowolona. Wysycha bardzo szybko i sprawia, że płytka jest twarda. Ładnie wygląda na paznokciach, jednak szczególnie dobrze ich nie odbudowuje i dzięki niej paznokcie szybciej nie rosną, a szkoda. 
Poszukiwałam ciemnego lakieru i znalazłam taki z Rimmela. To mój pierwszy lakier z tej firmy. Ma wygodny pędzelek, a kolor można stopniować. Nie wysycha 60 sekund, jak mówi producent, jednak też dosyć szybko. Numerek 340 Berries and cream


Raczej nie maluję ust, jednak kupiłam pomadkę w kredce z Lovely. Ma ładny, ciemny kolor. Świetnie się ją aplikuje. Czuć ją jako takie masełko na ustach. Nie wysusza. Trzyma się bardzo długo na ustach. Numerek 4.



O Tangle Teezer słyszała każda dziewczyna. Ja nie chciałam wydawać na niego nie wiadomo ile pieniędzy, dlatego nie miałam zamiaru go kupić. Do czasu, gdy koleżanka pożyczyła mi swoją szczotkę z tej firmy. Przekonałam się, że naprawdę jest dobra. Ale mama stwierdziła, że nie kupi mi szczotki za 40 zł, dlatego na razie mam podróbkę z For Your Beauty. Jednak zamierzam kupić TT i jeśli bylibyście chętni, mogę zrobić post z porównaniem ich obu. :)


Ostatniego dnia stycznia w CCC kupiłam kozaki. Były przecenione o połowę ceny i wzięłam je z tego powodu oraz dlatego, że nie mam żadnych. Te poniżej to bardziej cieplejsze półbuty. Natomiast obie pary są na mnie za duże, bo mam tendencję do kupowania zbyt dużych rozmiarów. Okazuje się, że te ^ są jednak sporo za duże, bo mierzyłam je na grubą skarpetkę. Ups. 


Z kolei te buty są z Deichmanna. Niestety okazało się, że przeciekają i musiałam znaleźć inne. Jednak są świetne, genialne i je uwielbiam mimo tego.  Pokazywałam Wam je też w ulubieńcach roku 2015.


Stojąc przy kasie w Terranovie, zauważyłam czarną, całkiem pojemną torbę. Z ciekawości sprawdziłam cenę i miło się zdziwiłam. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak tania! Została przeceniona z 80zł na 20zł. A akurat takiej szukałam. Co prawda czegoś porządniejszego, ale nie będę narzekać. Taka okazja już się nie trafi! Mieści A4, a w środku ma jeszcze małe kieszonki. 


Mama znów mi coś wyhaczyła w sklepach i tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką kolejnych ubrań. Pierwsza rzecz to spódnica w kratę, prosta, typowa. Okazuje się, że wyglądam w niej jak kujonka (z moją dwóją z matmy haha), a to za sprawą jej wzoru i moich okularów podchodzących pod kujonki. Także tak...


Ta bluza od razu przypadła mi do gustu. Jest w rozmiarze L, przez co wyglądam z lekka jak w worku, bo jest za duża, jednak jest też wygodna i ciepła. Czuję się w niej milusio. Dodatkowo ten nadruk. Kocham rap, więc to coś totalnie dla mnie. Mama oczywiście nie zdawała sobie z tego sprawy, ale trafiła w dziesiątkę. (second hand)


W Terranovie siostra zobaczyła taką bluzę i wraz z mamą mi ją kupiły. I znów nadruk się zgadza ze mną, choć znów kupujący nie zdawał sobie z tego sprawy. Jest cieplutka, a jeśli spadnie nam na bluzę kropla czegoś, materiał jej przez jakiś czas nie wchłania. To też plus.


Kolejna szara bluza. Wcześniej miałam w szafie tylko jedną, teraz cztery. Ale mi to pasuje. Dostałam ją od Mikołaja (czyli znów mamy, haha, kocham ją za te trzy szare bluzy w jednym miesiącu!). Nie lubię jej aż tak jak pozostałych, ale też jest fajna. 


Zawitałam oczywiście także do Pepco. Znalazłam czarno-białą sukienkę na przecenie. Spodobała mi się, tym bardziej że z większości moich 'galowych' sukienek wyrosłam. Na pewno się przyda. :)


W Terranovie mama kupiła mi także prostą białą bluzkę. Przecenioną z 50 na 20zł. Może się przyda, chociaż nie jestem nią zachwycona.


Następna i ostatnia rzecz z Terranovy, czyli największy deal mojego życia. Wielki, długi po kolana ciemnoszary sweter. Rzecz bardzo modna w tym sezonie. Przeceniony ze 130zł na 40zł! I akurat ostatni. Koniecznie musiałam go wziąć i była to dobra decyzja. Jest świetny, żałuję tylko że nie ma kieszeni, ale to przeboleję. Tym bardziej  że jest cieplutki i wygodny. Mogę się nim cała owinąć.


Mama kupiła mi też elegancką bluzkę z baskinką. Jest piękna, szkoda, że wszystko przez nią prześwituje i nie mam jak w niej chodzić. Może uda mi się znaleźć coś odpowiedniego pod nią.



Na koniec rzeczy sportowe. Chodzę na treningi siatkówki i potrzebowałam sportowej koszulki. Najpierw w Decathlonie kupiłam tą w kolorze fuksji, jednak okazało się, że ma za duży dekolt (mimo rozmiaru S). Dlatego później kupiłam tą turkusową (na zdjęciu ma inny kolor). Jeszcze jej na sobie nie miałam, ale już wkrótce. ;)

- - - -  - - - - - - - 
Co kupiliście na wyprzedażach?

46 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ta spódniczka, sama bym sobie taką sprawiła. Bardzo Ci jej zazdroszczę :/ Ja znalazłam na wyprzedażach świetną sukienkę.
    Zapraszam do mnie: smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą odżywkę do paznokci, jest świetna :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatnim czasie też kupiłam taką szminkę tylko inny kolor chyba 3 i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    Strasznie spodobał mi się ten długi sweter z terranowy w najbliższym czasie wybieram się na zakupy więc może gdzieś znajdę ostatnią sztukę ^^

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty z CCC bardzo przypadły mi do gustu :) Może się wybiorę w ferie. Podobno jest znowu promocja dla posiadaczek kart.

    INNA MYŚL [blog] |MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ile rzeczy, najbardziej urzekla mnie baskilka, jest przeurocza! Szkoda, ze prześwituje...
    sukienka i spodniczka w kratkę tez jak najbardziej w moim guście. I brawa dla mamy za wyszukanie takiej fajnej bluzy, do mnie by nie pasowała, ale i tak fajna :D
    Torebki aktualnie tez szukam, moze takze pójdę do terranovy...szukałam póki co w h&m, ale tak ceny 100+ a ja nie lubię tyle wydawać.../Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale swietne rzeczy udalo ci sie kupic! Grasz w siatke? SUPER! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te butki są świetne! Ja niestety w tym roku nie kupiłam nic na wyprzedażach bo niestety nie było jakiejś super okazji :/

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kupiłam tą odżywke do paznokci na promocji w roosmanie ale nie zwróciłam uwagi, że moja mama jej używa i niepotrzebnie kupiłam. Świetne buty są prześliczne.
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat Tangle Teezer jest warte swojej ceny :) Lepiej kupić coś droższego, niż męczyć się z rozczesywaniem włosów :)
    Ta spódnica jest prześliczna :) Zawsze chciałam taką mieć!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam od jakiś dwóch lat odżywkę 8w1 i mimo wielu złych opini ja sobie ją cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. odżywke właśnie stosuje ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/13-tysiecy-wyswietlen-i-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka i baskinka <3 wpadnij do mnie do posta i zobacz jakie ja promocje wyhaczyłam :) http://imkarolajn.blogspot.com/2016/02/morska-baskinka-granatowy-paszczyk.html

    http://imkarolajn.blogspot.com/ - nowy post zapraszam do ocenienia moich paznocki i stylizacji walentynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier ma świetny kolor, bluzki też ładne :D
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzy są śliczne, a pomadka przykuła moją uwagę. Świetny kolor! <3
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią przeczytałabym post z porównaniem tych dwóch szczotek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tę odżywkę z Eveline :). Bardzo ładna spódnica^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka! Wielka reaktywacja, wróciłam ze swoim blogiem. Może będziemy informować się o Nowych Notkach? Zapraszam: http://ewaszlachcic.blogspot.com/

    PS Ja na wyprzedaże uderzam jutro :D Kocham takie blogI!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście uuuuwielbiam rossmana naprawdę zawsze mają jakieś fajne przecenki, np. ostatnio kupiłam maskarę o 10 złutych taniej :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny haul, super rzeczy udało Ci się kupić :D
    Śliczna ta spódniczka! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://sandrawanowska.blogspot.com/ (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja, żeby zrobić jakieś porządne zakupy musze jechać albo do Warszawy albo do Łodzi, ponieważ w mojej miejscowości nie ma żadnej dużej galerii. :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej ;)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rzeczy, zastanawiam sie nad kupieniem tej odżywki :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam lakiery Rimell, są naprawdę dobre i też często się zdarzy że kupie je na wyprzedaży :) Świetne rzeczy kupiłaś :* Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie !
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne ubrania, używam tej samej odżywki do paznokci :*

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super kolor tej pomadki! Co do koszulki z Decathlona - ja też mimo rozmiaru S mam za duży dekolt, więc znajoma krawcowa zszyła mi kawałek ramiączek i już jest okej :) Zapraszam - Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że zakupy udane! Ta bluza z Dreamer cudna! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna szczotka, jednak nie na moje włosy ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam Eveline 8w1 jest genialny :D
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten długi sweter z Terranovy jest cudowny. Sama bym o chętnie przygarnęła :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny jest ten kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny en długi sweterek oraz jedna z bluz. Ja mam TT i nie żałuję, jest po prostu świetna. A co do odżywki z Eveline też już od dłuższego czasu myśle, czy sobie nie kupić..
    julietguliet.blogspot.com -> zapraszam na mojego bloga, jestem nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzy są megaa, TT posiadam i jest idealny :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten kardigan jest świetny, sama chyba go sobie sprawię ;)

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczotka jest mega ♥

    zapraszam do mnie

    http://katalinka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne rzeczy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.