2 lut 2016

Marzenia się nie spełniają...

MARZENIA SIĘ SPEŁNIA!

To ty musisz o nie zadbać. Zaopiekować się nimi, chronić, pielęgnować i sprawić, by się spełniały. Wyrosły jak małe nasionka, zasiane na wiosnę, powoli wyrastające z ziemi. Siedzą w tobie głęboko, jak w ziemi, czekając, aż nadejdzie ich czas i będą mogły wykiełkować. Może na początku wykiełkuje sam pomysł na to, jak je spełnić. Potem, po zrealizowaniu pomysłu, wykwitnie roślina. Dająca mnóstwo radości i satysfakcji, że się udało. Tak, udało się! Tak długo czekałeś, aż to marzenie się spełni, a teraz to się stało... Bo w końcu one są po to, aby je spełniać, prawda? 

Dąż do celu mimo wszelkich przeciwności, nie poddawaj się. Nie możesz. W końcu dopniesz swego. Nawet jeśli z kilkunastu dojdziesz tylko do kilku. Nawet jeśli nikt cię w tym nie wspiera, nikt nie pomaga. Uda ci się, ja w ciebie wierzę. Trzeba głęboko wierzyć, potrzebne jest mnóstwo wiary. Niektóre przyjdą z łatwością, na inne będziesz musiał czekać, inne będą poza zasięgiem... Nie zawsze muszą być realne. Ale to dzięki nim funkcjonujemy. Wyznaczamy sobie cele, codziennie małymi kroczkami do nich się zbliżając. Mobilizują i motywują. Dają nadzieję, że się uda. 
Chcesz dostać się do upragnionej szkoły? Małymi kroczkami dochodź do tego, ucząc się, poprawiając oceny. Zrób to na miarę własnych możliwości. Chcesz pojechać do Ameryki? Zbieraj pieniądze, nie wydawaj kieszonkowego na kolejną zbyteczną rzecz, tylko odkładaj. Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia! Po pewnym czasie, nawet jeśli miałoby to trwać kilka lat, uzbierasz wymarzoną kwotę i będziesz mógł odbyć wymarzoną podróż.



Kluczem do szczęścia są marzenia, które można zrealizować...  -Nicholas Sparks 
Wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić, jeśli tylko będziemy mieli odwagę za nimi iść.  -Walt Disney 
 Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń.  -Eleanor Roosevelt 

23 komentarze:

  1. Marzenia sprawiają, że życie jest piękniejsze! ♥
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze powiedziane, nie lubie gdy ktos narzeka na swoje życie, mówi ze nigdy nie spełni swoich marzeń, a sam nic nie robi w kierunky aby je zrealizowac.../Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, co zaciekawiło mnie bardziej, sam post czy komentarz "Dwie perspektywy", który po części jest prawdą, a po części wywołał we mnie ochotę wyrzucenia laptopa za okno. Są niestety ludzie, którzy nie potrafią spełnić swoich marzeń, narzekają na swoje życie, nie walczą, bo najczęściej nie wspiera ich otoczenie. Tak dobrze to znam, w końcu sama cierpię na depresję. Czasami wiara to nie wszystko, momentami potrzebna jest niewyobrażalna wściekłość, żeby chwycić Pana Boga za nogi, zebrać się i wziąć się za swoje życie. Nie zmienia to faktu, że post bardzo przyjemnie się czytało.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, zgodzę się z tym postem:) Mi chyba nie udało się spełnić żadnego większego marzenia;/
    TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia się spełniają - trzeba tylko w to wierzyć. Zaintrygował mnie twój baner, serio aż tak paskudy charakter? heheh
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak, haha. Pisałam o tym w pierwszym poście po zmianie nazwy - P jak pesymistka, a jak aspoleczna, s jak samotna, k jak kochająca, u jak uparta, d jak dobra, a jak altruistka. Przeplatają się dobre i złe cechy. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Super blog !
    Zapraszam do nas i zachęcam do obserwowania !:)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty! Trzeba dążyć do spełniania marzeń i wciąż stawiać sobie nowe cele!:)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuje i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane! My staramy się jak najbardziej dążyć do celu bo lepiej żałować, że coś się zrobiło niż żałować, że czegoś się nie zrobiło ;)

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo motywujący post! :) Idealnie dobrałaś do niego zdjęcie, jest śliczne.
    Widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możemy czekać bezczynnie aż nasze marzenia się spełnią. Trzeba przyczynić się do tego. Jeśli się w coś bardzo wierzy i stara się to osiągnąć to jest to możliwe.. :) Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i motywujący post :)

    Zapraszam do siebie: livka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba wierzyć, że marzenia się spełniają ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za podbudowanie mojej wiary w to, że dam radę cokolwiek zrobić :)
    A ostatnie hasło wisi u mnie nad łóżkiem, choć w te gorsze dni uciekam od niego wzrokiem. Twój post ma coś w sobie takiego, że aż mnie zmotywował :D
    I tak, marzenia same mi się nie spełnią, muszę ruszyć dupę z łóżka... przydałoby się w końcu to zrobić.
    A ja mam zdolność do przekładania wszystkiego na później. Akurat o tym myślałam, zanim zaczęłam czytać ten post xD dzięki za motywację, będę musiała nad sobą ostro popracować..
    Świetne zdjęcie... Ty je wykonałaś? :)
    Obserwuję... to za ten ogrom energii, jaki mi posłałaś w tym poście :p będę czyhać na więcej Twoich wpisów.
    Pozdrawiam!
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że udało mi się Cię zmotywować, dziękuję. :)
      Tak, to moje zdjęcie. :)

      Usuń
  14. Wychodzę z założenia, że marzenia są po to, żeby je spełniać. Małymi krokami do celu, aż w końcu się uda!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Często gdy coś mnie przytłacza, to zapominam o swoich marzeniach. Przestaję się skupiać na nich, a zaczynam myśleć o problemach. Wiem, że to błąd, ale też gdzieś głęboko wierzę, że jeśli do czegoś się usilnie dąży to jest się to w stanie zrealizować. Niestety często brakuje mi samozaparcia.

    Pytałaś się u mnie w komentarzu gdzie kupiłam zegarek. Było to w jakimś prywatnym sklepiku, więc nawet nie znam jego nazwy, a na paragonie jest tylko imię i nazwisko właścicielki.
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, marzenia się nie spełniają marzenia się spełnia.
    Prawdziwe cytaty.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. najważniejsze to się nie poddawać, nawet jeśli wydaje się, że już nie ma sensu wierzyć i dążyć. wiele razy się o tym przekonałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem uparta w dążeniu do swoich postanowień :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawa i prawdziwa notka <3 trzeba dążyć do spełnienia marzeń :))) świetny blog *-*
    obserwujemy ??
    http://smiling-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.