15 lut 2016

Muzyczno-filmowe podsumowanie ostatnich tygodni

Nie pojawili się ulubieńcy stycznia i nie pojawią się też lutego, bo nie miałam i nie mam ich wielu. Jednak przez styczeń i luty słuchałam wielu świetnych piosenek. Dlatego postanowiłam zrobić osobny post, z muzyką której w ostatnim czasie słuchałam. Jest tego naprawdę dużo, zebrało się. Dzięki temu każdy powinien znaleźć tu coś dla siebie. Jeśli szukacie czegoś fajnego do posłuchania, przejrzyjcie sobie to i może coś Wam wpadnie w ucho. :)
A żeby nie było nudno, na początek polecę Wam jeszcze film. Ale nie byle jaki. Zresztą sami się przekonajcie. :)



K-PAX
Dworzec na Manhattanie. Nagle, znikąd, pojawia się mężczyzna. Twierdzi, że pochodzi z planety K-PAX i nazywa się Prot. Policja kieruje go do kliniki psychiatrycznej, gdzie trafia pod opiekę dr. Marka Powella. Tajemniczy przybysz utrzymuje, że jest na misji zwiadowczej i zbiera informacje o naszej planecie. Początkowo psychiatra mu nie wierzy, jednak po wielu rozmowach zaczyna mieć wątpliwości i bierze pod uwagę, że Prot może być kosmitą. Badania wykazują, że widzi światło ultrafioletowe, niewidoczne dla ludzkiego oka. Dokładnie mówi, gdzie leży jego planeta i jak wygląda tam życie. Zapowiada, że 27 lipca, powróci na swoją planetę i weźmie ze sobą jedną wybraną osobę...

Film robi wrażenie. Jest genialnie nakręcony, a historia w nim przedstawiona niesamowita. Tajemnicza, intrygująca i budząca ciekawość. Nie mogłam się doczekać zakończenia, gdy dowiem się wszystkiego. Równocześnie rozważałam, czy Prot rzeczywiście może być z innej planety. W całą opowieść wspaniale wkomponowuje się muzyka skomponowana przez Edwarda Shearmur'a. Piękne, rytmiczne brzmienia. Trudno oddać słowami tą niesamowitą atmosferę 'K-PAX'. Warto obejrzeć, pomyśleć, porozważać. To po prostu trzeba zobaczyć.

Moja ocena - 9/10





RAP
Paluch - Bez strachu

Pawbeats + KęKę - Teraz

Kajman + Grubson - Fale


Grubson + Rahim +Abradab – Fejm


Onar - Przemytnik emocji

Grubson - Właściwy kurs


POP
Ellie Goulding – Army



Kendji Girac – Andalouse
Moja koleżanka wysłała mi link do tej piosenki. Na początku pomyślałam, że jest okej, ale szału nie ma. Potem jednak zwróciłam uwagę na wykonawcę. tak wyszło, że od tej pory słuchałam jej codziennie przez dwa tygodnie. Teraz już mi przeszło, ale wciąż ją lubię.


The King's son + Shaggy- I'm not rich


Daya - Hide away


Adele - Hello - Regae cover



HOUSE, DANCE, ROCK
Alan  Walker - Faded

Jonas Blue + Dakota - Fast car

The Chainsmokers - Roses


Maria Peszek - Polska A B C i D


KLIMATYCZNE
Birdy + RHODES – Let it all go


Joel Adams - Please don't go


Lukas Graham - 7 years


Tom Odell - Grow old with me


Edward Shearmur - Grand central


Ludovico Einaudi - Primavera
 

- - - - - - - - -
Czego najbardziej lubiliście ostatnio słuchać?

33 komentarze:

  1. Ciekawe piosenki <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę Alana. Jest dla mnie bardzo wyjątkowa :)

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe piosenki. Film obejrzę, bo zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam !
    smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne piosenki, większości nie znałam :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alan Walker - Faded to właśnie piosenka, którą ostatnio nałogowo słucham!
    Świetne podsumowanie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi sie podoba ta piosenka Ellie Goulding :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię niektóre z tych piosenek ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większości tych piosenek nie słyszałam ;)
    ----------------
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko ten cover Hello jest świetny! :D
    Zapraszam na luźniejszy post | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio słucham raczej ciągle tych samych wykonawców, niewiele się zmienia u mnie jeżeli chodzi o piosenki, niestety, albo i stety ^^ /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczarował mnie Twój blog i mamy strasznie podobny gust muzyczny! Obserwuje!

    Zapraszam też do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i ostatnio propozycja muzyczna ---> uwielbiam Ludovico, mam ciary przy jego utworach.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam żadnej z tych piosenek, ale z chęcią posłucham ^^ Ja słuchałam wiele piosenek tj. "Where's my love" "To the wonder" i duuuużo innych, ale to moi ulubieńcy ^^

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. OOO a już brakowało mi piosenek będę miała czego słuchać ostatnio Seleny Gomez jej nowa płyta strasznie mi się podoba
    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno zbieram się do obejrzenia tego filmu.

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie :)
    http://racjonalnyempiryk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo podobny gust muzyczny! Oczywiście Paluch i Alan Walker aktualnie to podstawa :D Zaraz zajmę się resztą, bo wszystko wskazuje na to, że wrzuciłaś tu całkiem niezłe kawałki i może od czegoś się uzależnię! :D Świetny blog, serdecznie pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych co napisałaś to tylko Im not rich, i Ellie Goulding <3 Ale z tych, które sama uwielbiam słuchać ostatnimi czasy to: One Direction- History, Sigala Sweet Lovin, Justin Bieber Sorry, Who is Fancy- Boys Like You i Grubson ft. Marcelina- Jedna z Planet <3 Polecam, świetne kawałki :*

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Filmu nie widziałam, a kilka piosenek znam i lubię :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość nut, to moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,The sound of silence'' ostatnio chyba tego najbardziej lubiałam słuchać:)
    Świetna jest ta pierwsza piosenka! <3
    MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam tylko piosenke Elli i Adele. Reszta to trochę nie moja bajka chyba :D

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam Ellie, Toma a Birdy tą akurat słucham ostatnio wciąż i wciąż.. :)
    Ciekawy post!

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio bardzo często słucham Justina. Jego nowe piosenki są naprawdę świetne!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne te piosenki część z nich już jest w moich ulubieńcach ;)
    Pozdrawiam
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ostatnimi czasy bardzo lubię Palucha! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio słucham samych smutnych piosenek.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Znalazłam parę piosenek, które chodziły mi po głowie, a nie mogłam znaleźć tytułu :) masz dobry gust muzyczny, filmowy też. K-PAX to świetny film.
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Komentarz nie związany z wpisem, ale przyznam, że przejrzałam kilka Twoich ostatnich postów i bardzo mi się tutaj podoba. Szczególnie urzekła mnie grafika bloga. ;) Obserwuję i czekam na dalsze wpisy!

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.