14 mar 2016

14/03/2016

Piękną mamy dziś pogodę. Świeci słońce, ptaki śpiewają... Ah, czuję już nadchodzącą wiosnę! Oby przyszła jak najszybciej, bo mam już dosyć tego ponurego, zimnego świata.  Edit z dnia następnego : spadł śnieg. Grrr.
A co u mnie? Jakoś leci. Coraz bliżej ważne wydarzenia w moim życiu : bierzmowanie, egzaminy, rekrutacja do liceum, a potem być może przyjęcie mnie tam... Stresuję się. Na dodatek wszystko wypada w zbliżonych terminach. 16 kwietnia mam bierzmowanie, od 18 do 20 kwietnia egzaminy gimnazjalne, a pod koniec tegoż miesiąca zaczyna się rekrutacja do szkół. Tak strasznie boję się, że nigdzie się nie dostanę, że to nie będzie to, że źle wybiorę. A jest to wybór na całe moje życie, bo studia najprawdopodobniej będą przedłużeniem mojej nauki w liceum. Niczego nie jestem pewna, wszystko to tylko plany i domysły. Sama już nie wiem, kim chciałabym zostać. Większość wydaje się być ok, ale nic nie jest tym czymś dla mnie, na widok czego zachwyciłabym się i wykrzyknęła : 'O, tak, to właśnie chcę robić w życiu!'. Mam nadzieję, że los wskaże mi drogę. Egzaminami przejmuję się średnio. Obawiam się ich wyników, a zarazem nic nie robię w kierunku, by były jak najlepsze. Olałam naukę. I mówię Wam to szczerze, nie będę oszukiwać, że jestem przykładną uczennicą, bo aktualnie ograniczam się do przepakowania podręczników i zeszytów na następny dzień. Zdaję sobie sprawę, że będę tego żałować. Nie umiem przysiąść nad książkami. Ale zmobilizuję się i przynajmniej skupię na punktowanych przedmiotach. 
Dlatego teraz zmykam, żeby wraz z tą mądrzejszą bliźniaczką pouczyć się trochę matematyki. Dzisiejsza notka była krótka i mało treściwa, ale wraz z nadejściem mojej ukochanej pory roku na blogu znów będzie więcej postów tematycznych. A jeden z nich już w przygotowaniu. :)

29 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) Na jaki profil idziesz do LO? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennikarski lub humanistyczno-medialny, zależy od szkoły do której trafię. :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy się boi tego czy dobrze robi wybierając ten a nie inny profil.
    Dużo rzeczy Ci się na jeden czas skumulowało, ale jeśli się odpowiednio za to zabierzesz, to myślę, że sobie poradzisz. ;)
    Tylko właśnie ta mobilizacja musi pojawić się w Tobie.
    Powodzenia Ci życzę.:)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo chciałabym już wiosnę. Naprawdę mam serdecznie dosyć tych ponurych dni. Tylko psują mi nastrój :(
    Wierzę, że wszystko uda ci się zrealizować. Ach, pamiętam swoje przygotowania do bierzmowania (a było to stosunkowo niedawno!). Powodzenia :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie uczylam sie prawie w ogóle do testów gimnazjalnych, a nie poszlo mi tak zle, wiekszosc rzeczy w sumie na logikę jest :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że poruszyłaś bardzo mi bliski temat. Sama do niedawna zmagałam się z problemem wyboru szkoły tylko na trochę wyższym etapie - co po liceum. Napisałam nawet o tym całkiem sporą notkę, więc jeśli chcesz możesz ją u mnie przeczytać. Ale w skrócie - nie przejmuj się bardzo wyborem kierunku, na pewno się gdzieś dostaniesz. Ja nie uczyłam się w gimnazjum prawie wcale, jechałam na 2,3,4 i testy też poszły mi bardzo przeciętnie. I wyobraź sobie, że strasznie panikowałam co wybrać, jaki kierunek, co jak się nie dostanę. A dostałam się, nawet nie specjalnie chcąc, na medyka w najlepszej szkole w mieście. I wcale to, że spędziłam 3 lata na nauce chemii i biologii, nie definiuje tego kim będę w przyszłości. Bo mogę skończyć medycynę, weterynarię, gastronomię, iść do wojska, wszystko, ogranicza mnie tylko własna wyobraźnia! Nie ma co kierować się w życiu wyborem opłacanych i popularnych kierunków - trzeba kierować się szczęściem i własnym samozadowoleniem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też poczułam wiosnę. Cudowne zdjęcia robisz! Natura jest piękna!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już dość zimy, odbiera mi całą energię i chęć do działania :(
    Oby wiosna nadeszła jak najszybciej!

    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na egzaminach ;)
    Niestety u mnie do wiosny jeszcze daleko, dziś rano przywitał mnie śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wybrałam tak, że teraz mi się nie podoba. Nie chcę Cię martwić, ale PORZĄDNIE się zastanów. I życzę powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma się czym stresować! Przemyśl wszystko parę razy, a wybierzesz na pewno dobrze. Ja już jestem po wybraniu liceum, niedługo muszę wybrać studia, to dopiero przesądzi o moim dalszym losie. A to jeszcze przed Tobą, korzystaj z życia, póki możesz. Świetne zdjęcia. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam propozycję współpracy z firmą Oriflame dla ciebie ;) Ostatnio też dołączyłam do dziewczyn. Oferta dotyczy promowania sklepu internetowego, Jednym z obowiązków jest reklama- testowanie produktów, wyrażanie opinii, firma ma własny system szkoleniowy na menadzerow i dyrektorow. Można na tym nieźle zarobić :) Ty decydujesz ile pracujesz :D
    Jeśli chciałabyś więcej informacji to napisz do mnie na e-mail lub na facebooku :D Dane znajdziesz na moim blogu ;)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też już w końcu czuję wiosnę!

    zapraszam do siebie, akurat w sobotę będzie nowy post o wiośnie w naszych pokojach! http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ehh, mam to samo. Ciężkie życie trzecioklasisty, ciągły stres. Oby do egzaminów, potem już z górki! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne kwiatuszki<3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam mocno kciuki, abyś dostała się do wymarzonej szkoły :) Może łatwo mówić, ale nie ma co się stresować, a być dobrej myśli :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nigdy nie mogę wziąć się na naukę, zawsze to odkładam a potem żałuję, że dostałam złą ocenę. Trzymam kciuki za to abyś dobrze napisała testy i abyś dobrze wybrała swoją drogę i nie żałowała tego w przyszłości. No i czekam na posty tematyczne.
    Pozdrawiam :*
    Z mojej perspektywy - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się przejmowałam tym wszystkim. Do samego końca nie byłam pewna gdzie chce iść. Najlepsze jest to, że szkoła, którą wybrałam, była wyborem szybkim, na ostatnią chwilę, od niechcenia. I powiem Ci, że uwielbiam moją szkołę, mimo, że ma swoje minusy i jest stanem umysłu, ale sądzę, że lepiej nie mogłam wybrać.
    Do profilu w liceum radziłabym Ci się nie przywiązywać. Po pierwsze cały pierwszy rok w liceum, we wszystkich klasach jest taki sam, uczycie się wszyscy tego samego. Szaleństwo zaczyna się dopiero od drugiego roku, na który możesz się przepisać do innej klasy, jeżeli poprzedni profil Ci nie spasował. Dodatkowo studia to nie przedłużenie liceum, bo do liceum możesz iść na profil humanistyczny, a potem studiować matematykę, bo i dlaczego nie? :) Poza tym tylko nieliczni pracują w zawodzie, który był związany z ich kierunkiem na studiach, trzeba mieć to na uwadze, czy nam się to podoba, czy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się przejmowałam tym wszystkim. Do samego końca nie byłam pewna gdzie chce iść. Najlepsze jest to, że szkoła, którą wybrałam, była wyborem szybkim, na ostatnią chwilę, od niechcenia. I powiem Ci, że uwielbiam moją szkołę, mimo, że ma swoje minusy i jest stanem umysłu, ale sądzę, że lepiej nie mogłam wybrać.
    Do profilu w liceum radziłabym Ci się nie przywiązywać. Po pierwsze cały pierwszy rok w liceum, we wszystkich klasach jest taki sam, uczycie się wszyscy tego samego. Szaleństwo zaczyna się dopiero od drugiego roku, na który możesz się przepisać do innej klasy, jeżeli poprzedni profil Ci nie spasował. Dodatkowo studia to nie przedłużenie liceum, bo do liceum możesz iść na profil humanistyczny, a potem studiować matematykę, bo i dlaczego nie? :) Poza tym tylko nieliczni pracują w zawodzie, który był związany z ich kierunkiem na studiach, trzeba mieć to na uwadze, czy nam się to podoba, czy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie tutaj, podoba mi się wygląd twojego bloga i sposób w jaki piszesz, jest taki oryginalny! Obserwuję♥

    Poklikasz u mnie?
    Tutaj *klik*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się bardzo denerwowałam, wybierając szkołę średnią. Do końca nie wiedziałam, co ja w ogóle w swoim życiu chciałabym robić (nawiasem mówiąc dalej tak jest a maturę pisałam prawie dwa lata temu). Nauka też nie szła mi jakoś spektakularnie, może dlatego że zwyczajnie nie chciało mi się uczyć. Nie martw się, dużo osób musi przez to przejść. To okres dorastania ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia na egzaminach!
    Zapraszam do mnie, wracam do blogowania
    Pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia! ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że ta ważne dni miną Ci dobrze, pozytywnie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjecia cudowne! Powodzenia na egzaminach <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.