19 mar 2016

ABC moich uczuć & ABC mojego stylu

Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka z Wydawnictwa Kaktus. A w niej kilka nowości książkowych. Dziś przedstawię Wam dwie z nich. A będą to tytułowe ''ABC...'', obie autorstwa Dominica Evansa. Jeśli chcecie sprawdzić, co o nich sądzę, jakie są moje odczucia i wrażenia, zapraszam do czytania. :) Natomiast w przyszłym poście napiszę o słynnych kolorowankach antystresowych. :)


Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem - to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką, ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu

Przede wszystkim to poradnik, jak odnaleźć swój styl. Pomaga odnaleźć się w świecie mody, może pomóc także w zakupach. Świetną rzeczą jest stylowy niezbędnik, z którym w pełni się zgadzam. Jeśli nie znacie podstaw garderoby, chcecie szybko komponować zestawy to koniecznie musicie to sprawdzić. Znajdziemy tu dużo podwyższających samoocenę tekstów typu ''Jesteś niesamowita!'' itp. Trzeba wykazać się kreatywnością, a także zdolnościami manualnymi i tutaj niestety poległam. Na szczęście nie wszystko, co trzeba rysować, jest takie skomplikowane i kilka stron uzupełniłam. I na nich na pewno się nie skończy. 
Poniżej przedstawiam kilka przykładowych stron. 
Kocham trampki, haha. 


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 
Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie się spotykają i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania. Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach. Ta książka będzie twoim najlepszym przyjacielem i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli poczuć ci się lepiej, gdy twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe, jaką jest miłość

Hmm, od czego by tu zacząć... Spodziewałam się trochę czegoś innego, ale w sumie sama nie wiem, czego. Na pewno mogę powiedzieć, że jest ciekawa. Można się wyżyć. Można się pocieszyć. Można nabrać ochoty do flirtowania. Fajnym elementem jest ''użalaniowa impreza'', na pewno kiedyś wykorzystam. Podoba mi się także to, że jest podzielona na działy. Pierwszy z nich to 'do wzięcia', następnie 'w związku', 'rozstanie', 'zostawiacz' i na samym końcu 'żyli długo i szczęśliwie'. Zależnie od etapu w naszym życiu możemy sobie uzupełniać. Albo wszystko naraz, jak kto woli. Jednak ''ABC moich uczuć'' jest dla osób, które w miłości przeszły dużo, zdecydowanie więcej niż ja. I które mają około osiemnastu lat, gdyż jest tu mowa o seksie i alkoholu, pojawiają się wulgaryzmy. Także ja odstawiam tą książkę na półkę i uzupełnię, gdy będę miała co ciekawego tam napisać i narysować. 

- - - - - - - - - - - - - - 
Która książka bardziej Wam się spodobała?

29 komentarzy:

  1. Obie książki wydają się ciekawe. :)

    Blog przyjaciółki: CHERRYBlog
    Mój blog: CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że to ona bardziej Ci się spodoba! :)

      Usuń
  3. To już kolejny blog z krótką recenzją tej książki. Jest chyba naprawdę świetna skoro wszyscy tak ją chwalą. Jak będę w empiku następnym razem to chętnie ją kupię ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ABC mojego stylu. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zamówić sobie te ksiązki :)
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że autor tych książek miał dobry pomysł na to, w jaki fajny i kreatywny sposób można spędzać czas ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele słyszałam o tych książkach.
    Wydają się bardzo ciekawe!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad kupnem "ABC moich uczuć", bardzo mi sie spodobała
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad kupnem tej książki! :)

    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także mam ABC mojego stylu ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ABC mojego stylu znam, jednakże moich uczuć jeszcze nie! :D Muszę wypróbować, bo jestem bardzo ciekawa książek.
    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze, to te wszystkie książki tego typu są żałosne.. Oczywiście to tylko moje zdanie ;).. Wszędzie ich pełno, już naprawdę mam dość no ale cóż, są ludzie którzy te książki uwielbiają.
    Śliczne zdjecia!

    Mój blog-klik ♥
    Zapraszam do obserwowania oraz komentowania !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie osobiście już znudziły się tego typu książki. Zniszczyłam już dziennik, zaczęłam To Nie Książkę... Za dużo tych nowości :D

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jest ta książka :)
    zaobserwowałam :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę mieć te książki :)
    agnieszka-gromke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie jest super! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli jesteś zainteresowana do zaobserwuj i daj znać u mnie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. slyszalam o tych ksiazkach wiele pozytywnego, wydaje mi sie ze ABC MOICH UCZUC jest bardziej w moim ,,typie,, swietny post!:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trampki no to podstawa :) Na eksa nie wystarczyłaby mi cała ta książka chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi chyba bardziej spodobała się "ABC moich uczuć" :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia i design bloga ;)
    będę zaglądać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdybym była młodsza, to straaaasznie by mi się te książki podobały! Szkoda, że nie było ich parę lat temu :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mam obie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nice post :)
    following each other via gfc, g+ and Instagram?
    let me know & have a nice friday :)
    xoxo

    http://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele słyszałam o tych książkach, ale jakoś nie jestem przekonana :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  25. ABC moich uczuć nie znałam, ale chyba zakupie! :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.