25 mar 2016

KOLOROWANKI JOANKI : Paryski tydzień mody & Ptaki i motyle


W poprzednim poście pokazałam Wam dwie książki od Wydawnictwa Kaktus, dziś dwie kolejne i ostatnie. A nawet nie będą to książki, lecz kolorowanki. Moda na nie zaczęła się mniej więcej w połowie tamtego roku i trwa do dziś. Od samego początku były chwalone i wszyscy chcieli je mieć. Odstresowują, dają się nam twórczo wyżyć i zapomnieć o otaczającej nas rzeczywistości. Jeśli nie macie jeszcze swoich kolorowanek, może spodobają Wam się te i zakupicie jakąś. Polecam, bo mimo że ja nie mam aż takich pokładów cierpliwości do tego, to też lubię sobie czasem coś tam pomazać. 



Zaczynamy od 'Paryskiego Tygodnia Mody'. Szczerze mówiąc, początkowo ten tytuł mnie nie przekonywał i nie byłam dobrze nastawiona. Ale książki nie ocenia się po okładce czy też tytule, najważniejsze jest wnętrze. A w nim obrazki do pokolorowania. Nie byle jakie! Cudowne. Zauroczyłam się i wpadłam w zachwyt. Tumblr'owe, inspirujące, piękne. Totalnie mój klimat, pod względem mody i prezentowanych tam ubrań także. Już bez kolorowania wyglądają świetnie, aż będę się bała kolorami to zepsuć. Jest mega!




'Ptaki i motyle' też są bardzo w moim guście szczególnie przez motyle, czyli przepiękne owady, które uwielbiam przez ich majestat i lekkość równocześnie. Ptaki też są niczego sobie, a zwłaszcza flamingi i drobne ptaszki czy inne urocze gatunki. Wzory nie są bardzo szczegółowe, co jest dużym plusem, bo z małymi elementami czasem trudno jest sobie poradzić. Ale oczywiście te bardziej szczegółowe też tu znajdziemy.

Moja przyjaciółka uwielbia takie rzeczy i jest bardzo twórczą osóbką. Lubi kolorować, rysować i tak dalej. Dlatego z miłą chęcią przekazałam jej tą kolorowankę, a oto efekty jej pracy :
Ogólnie rzecz biorąc, polecam Wam obie z nich. Jestem nimi mile zaskoczona. :) Nawet jeśli ich bym nie pokolorowała, to spokojnie spożytkuję w inny sposób. Dwie kartki z obu kolorowanek powiesiłam na swojej tablicy korkowej, wygląda to ładnie także jako taki obrazek. :)


- - - - - - - - - -
A na koniec chcę złożyć Wam życzenia z okazji nadchodzących dni. Radosnych, miłych, smacznych świąt Wielkiej Nocy, spędzonych w gronie rodzinnym, z bliskimi, w przyjemnej, ciepłej atmosferze. Oraz oczywiście mokrego dyngusa! :)  

30 komentarzy:

  1. Świetny post i blog <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te kolorowanki <3 Pozdrawiam :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Wielkiej Nocy! :) A także dziękuję za życzenia. :)
    Ślicznie pokolorowane. Czasami zastanawiam się czy starczyłoby mi do nich cierpliwości. ;)
    Ta pierwsza kolorowanka bardzo kojarzy mi się z Tumblrem.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolorowanki są świetne. Wcześniej słyszałam tylko o tajemniczym ogrodzie i zaczarowanym lesie. Ale i tak najbardziej spodobała mi się ta pierwsza bo jest taka glamour :)

    http://life-patuu.blogspot.com/2016/03/nie-ma-ideaow-jednak-jestem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham kolorowanki! Sama koloruję na razie Tajemny Ogród, ale szukam jakiś innych fajnych :) Gdzie je kupiłaś? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam, a znajdziesz je w Empiku, Matrasie i innych księgarniach. :)

      Usuń
  6. druga kolorowanka zdecydowanie bardziej trafia w mój gust :D
    tobie równiez wesołych świąt!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja prędzej rzuciłabym taką kolorowanką o ścianę niż ją skoczyła :D Ale są osoby, które lubią takie rzeczy :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę kupić ten paryski tydzień mody bo uielbiam inspiracje, a te wyglądają jak z Tumblra :)
    Zapraszam do mnie serdecznie :) :
    Zapraszam do mnie! http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kolorowanki *.* Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę się w takie kolorowanki zaopatrzyć! Szczególnie spodobała mi się pierwsza! Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, ciekawe. Muszę w końcu zakupić tę książkę, bo wiele o niej słychać! ^^

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie ostatnio planowałam zakup jakiejś takiej kolorowanki :)
    Wesołych Świąt!

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chcę sobie akupić paryski tydzień mody :) wesołych świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też je mam! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już wiele razy te książki :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. jak byłam mała nie przepadałam za bardzo za kolorowankami, ale może teraz się coś zmieniło:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. o woow ! bardzo ciekawe :) aż sam chciałbym to miec :3

    Pozdrawiam
    (ps. obserwuje, jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj)
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zainteresowała mnie książka "Paryski tydzień mody"! Jestem zachwycona tymi kolorowankami!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio coraz częściej słyszę o takich kolorowankach :) Wydają się ciekawym pomysłem na odstresowanie się.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorowanki to świetny pomysł na odstresowanie się i oderwanie się od codzienności :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie tego typu rzeczy :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam dużo pozytywnego o tej książce i wydaje się świetna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te malowanki, dużo teraz tego jest. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post!
    AKCJA BLOGERSKA:
    http://otwtw.blogspot.com/2016/04/mystuff-troche-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepszy post i książka <3 Jeśli będziesz miała czas do zajrzyj do mnie,niedawno zaczęłam,ale myślę,że nie jest źle ;) pozdrawiam i dziękuję :*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.