6 mar 2016

Wiosenne zestawy z Dresslink & wishlista

Na wstępie bardzo serdecznie chciałabym podziękować Wam za te wszystkie miłe słowa w komentarzach pod poprzednim wpisem. Daliście mi siłę, wsparliście na duchu, pocieszyliście i poprawiliście nastrój. To niesamowite, że mam takich cudownych czytelników. Mimo, że w życiu realnym znikąd pomocy i słowa otuchy, to tutaj je od Was otrzymałam. Od razu zrobiło mi się o wiele lepiej. Jesteście kochani i jeszcze raz dziękuję!

Wiosna coraz bliżej, temperatura powoli idzie w górę. U mnie dziś prawie 15*C i pięknie świeci słońce. Dlatego dziś przygotowałam dla Was kilka wiosennych stylizacji z ubrań ze strony Dresslink. Może czymś się zainspirujecie. :) Nie ma w nich wiele kolorów, są raczej ciemne, ale lubię takie zestawienia. Postawiłam raczej na coś lżejszego i zrzucenie z siebie zimowych warstw aniżeli na kolory. W komentarzach dajcie znać, która najbardziej przypadła Wam do gustu. Na koniec dodałam jeszcze małą wishlistę z tej strony. 


SKÓRZANA KURTKA - KLIK  || T-SHIRT W PASKI - KLIK || SPODNIE Z DZIURAMI - KLIK ||


KIMONO - KLIK || BIAŁA BLUZKA - KLIK || BIAŁE SPODNIE - KLIK ||


SPÓDNICZKA - KLIK || PLECAK - KLIK || T-SHIRT - KLIK ||


GRANATOWY PŁASZCZYK - KLIK || MAŁA CZARNA - KLIK || WYSOKIE BOTKI - KLIK ||


KOSZULA W KRATĘ - KLIK || DRESOWY ZESTAW - KLIK || CZARNE SPODNIE - KLIK || DŁUGA SUKIENKA - KLIK ||


(nie)Standardowo - kto chce, ten klika. :)

33 komentarze:

  1. Najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy zestaw, chociaż za spodniami z dziurami szczerze mówiąc nie przepadam. Z 3 zestawu spodobał mi się plecak i koszulka. A w ostatnim koszula.;)
    W coś tam poklikałam.:p
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się 1 zestaw, jest taki najprostszy czyli jak najbardziej dla mnie.
    Poklikane, bo czemu nie :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy :D Już niedługo i wiosna na dobre nas przywita, nie mogę się już doczekać! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również było cieplutko jak we wiosnę :D
    Oczywiście uczciwie poklikałam ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie po trochu się ociepla, co mnie bardzo cieszy :)
    Brakuje tylko słońca :)
    Bardzo ładne zestawy ubrań :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zestway, ogolnie czad- poklikalam:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem najlepsze 1 i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś naprawdę ładne rzeczy ;) Oczywiście poklikałam, było by mi miło gdybyś poklikała również u mnie :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe outfity! pozdrawiam ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tym plecaku! :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazwyczaj nie noszę sukienek a właściwie wcale ale ta ostatnia w kwiatki jest prześliczna i zrobiłabym dla niej wyjątek :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. o, sliczne zestawy!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, wszystko co to pokazałaś bardzo mi się podoba! Też lubię ciemne stylizacje, najlepiej się w nich czuję :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie dobrane stylizacje. Poklikane :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw 2 i 5 idealnie w moim guście, najchętniej bym je połączyła! :) Sklep ma ciekawy asortyment, jednak osobiście wolę zobaczyć produkt i go przymierzyć przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zestawy, poklikałam :)
    Podoba mi się twój blog, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne stylizacje! Mi najbardziej przypadł do gustu ostatni zestaw!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  22. 1 i 4 najlepsze! :D
    zapraszam do siebie
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestawy genialne! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo 2 outfit specjalnie dla mnie :D Poklikane :*

    Troszkę o toksycznym związku, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane :))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zestawy! Wiele ciuchów bardzo mi się spodobało :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten granatowy plaszczyk wyglada super! Poklikalam, moglabym prosic o kliki rowniez u mnie?
    http://bycpiekna24.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham białe spodnie! Mega
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.