12 kwi 2016

Kwiatki z wujka Google'a #3

Cześć! Kto stęsknił się za serią ''Kwiatki z wujka Google'a''? Ja na pewno. Nie wiem, jak to możliwe, że ostatni raz pojawiła się tu pół roku temu. Dlatego dziś przybywam właśnie z taką notką. To już trzecia odsłona. I na pewno nie ostatnia. :) Trochę mi się o tym zapomniało, ale spokojnie, większość ciekawszych fraz tu jest. Tutaj znajdziecie pierwszą część, natomiast tutaj jest druga.
EDIT : Zapomniałam przedstawić Wam istotę tego posta, więc nie każdy wie, o co chodzi. Otóż w Kwiatkach... chodzi o przedstawienie co lepszych fraz wyszukiwanych w Google, które przekierowują na bloga. Niekoniecznie chodzi o śmieszność. ;)



''kichan lato''
Czy tylko mi się skojarzyło, jakoby miałoby być kicham na lato? :D


''olga konieczyńska uniwersytet wrocławski2''
To nie ja, nie studiuję, nie nazywam się tak, ani nie jestem z Wrocka.


''jakie robic filmiki i posty z back to school1''
Przy nich trzeba pomysłowości i kreatywności, a ty najwyraźniej ich nie masz, skoro szukasz w Googlach. 


''mam siostre bliźniaczke joanka blogspot''
No mam, i co? :)


''paznokcie haul blog''
No hej kochani, kupiłam sobie dziś nowe paznokietki. O, no takie, jak widzicie na zdjęciu. Cudowne, czyż nie?


''kinder bought prezent''
Nie kojarzę, co to.


''my life my troubles joaska blog''
To nie jest/był Joaśka Blog. Smuteczek. :C


''kod css jak przesunąć bloga''
No bloga to nie przesuniesz, ale pasek już tak.


''tag lato''
Na co komu ten tag w zimie? (wtedy był wyszukiwany)


''ale swietne pomysly diy agusia''
Świetny pomysł na szukanie tego u blogerki, która dodaje diy raz na pół roku i nie ma na imię Agusia.


''tag moje doskonałe''
Co takiego masz doskonałego? Podziel się, bo chcemy wiedzieć!


''pytania do życia''
Wyobrażacie sobie zrobić wywiad z życiem? O rany, mogłabym wymyślić długaśną listę z pytaniami. To by było coś!


''kujonki i aparat ortodontyczny''
''moje kujonki blogspot''
Nie pisałam nic o kujonkach i nie popieram noszenia okularów jeśli nie masz wady wzroku (oprócz przeciwsłonecznych).


''smieszne zdjecia koniec wolnego''
Koniec wolnego to nie jest powód do śmiechu!


''jak majom na imie youtuberki i youtuberzt1''
Wszystkich nikt nie potrafiłby ci wymienić, oprócz samego Youtube'a.


''jak przyzwyczaić się do kujonek zerówki''
Irytuje mnie fakt, że osoby bez wady wzroku noszą okulary.


''blogspot 29.12.2015''
Dlaczego akurat ta data? Moja nieposkromiona ciekawość cierpi...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Co najbardziej Was rozbawiło, spodobało Wam się? 

19 komentarzy:

  1. Pytania do życia mnie po prostu załamały XD Nie wiem nawet, z czego się tutaj śmiać! Przecież to bardzo poważne sprawy!!!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało. Masz świetny styl pisania oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę twojego bloga pierwszy raz i nie rozumiem tej serii. xD To miało byś śmieszne czy co?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej części znajdziesz odpowiedź - http://my-life-my-troubles.blogspot.com/2015/02/kwiatki-z-wujka-googlea-czyli-jak-do.html
      Niekoniecznie miało być to śmieszne, jedynie jest to wybranie perełek z wyszukiwań, które przekierowują na moją stronę.

      Usuń
  4. ej, ale to że ktoś szuka pomysłów na innych blogach przecież nie jest złe, każdy potrzebuje czasem inspiracji :)
    najbardziej rozbawiła mnie olga konieczyńska :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna seria, poprawiła mi humor.
    Też mam siostrę bliźniaczkę :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajny pomysł na posty :D

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobrze, że wytłumaczyłaś o co chodzi z tymi kwiatkami bo na początku nie do końca wiedziałam o co chodzi :D obserwuję!
    nataliagozdur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na post! Najbardziej mnie zdziwiło te pierwsze xD
    Bonnie's Dream

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, szwendając się po zakątkach Internetu dotarłam tutaj i szczerze mówiąc to zachęcił mnie tytuł. Bardzo fajny blog, ciekawe pomysły jak np. ten tutaj. ;) Chyba się zadomowię.
    Mam radę dla gościa od pytania jak przesunąć bloga: przesuń komputer. XD (boże jakie to było suche, wybacz).
    Nie no wywiad z zżyciem by się przydał choć tak szczerze powiedziawszy ciekawszy byłby ze śmiercią. ;P

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobra rada! :D Zaraz do Ciebie wpadam. :)

      Usuń
  10. A może bloga przesuniesz, tylko Ty się nie znasz? Co tam wiesz o życiu. XD Osobiście płacze.
    https://pogonzarozumem.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, no w sumie może się nie znam, smuteczek. :(

      Usuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z takim postem i stwierdzam, ze jest genialny! U mnie hasłach, które przekierowują na mój adres też można znaleźć kilka zupełnie nie związanych z moim blogiem i z tym co pisałam :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ha ha :D google to wspaniałe urządzenie
    dzięki niemu można pośmiać się z takich kwiatuszków :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Kichan lato" wybuchłam jak to zobaczyłam , ale co tam , nikt nikomu nie będzie zabraniał "kichać na lato" hahahha :D

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.