15 maj 2016

KOLOROWANKI JOANKI : Milion kotów & Nie ma jak w domu

Hejka! Dzięki kolorowankom, które przedstawiłam Wam w tym (klik!) poście, polubiłam czynność siedzenia i kolorowania. Nadal nie jest to moja wymarzona forma wypoczynku, zdecydowanie bardziej wolę być aktywna, ale przekonałam się do tego. Dlatego dziś przybywam z małą recenzją kolejnych dwóch książek do kolorowania, które otrzymałam od Wydawnictwa Kaktus. Tym razem ich tematyka jest dosyć nietypowa, o czym już zaraz będziecie mogli się przekonać. :)



''Milion kotów'' czyli przeurocza kolorowanka pełna mnóstwa słodkich kociaków. Ale nie byle gdzie i nie byle jakich. W kwiatach, domach, butach, oknach; jako warzywa, na rowerze, przy stole, w cylindrach, w ramach obrazów... Autor się bardzo postarał, by nie były to zwykłe ilustracje kotów. Są to szalone, śmieszne i interesujące rysunki. A okładka pięknie mieni się złotymi, błyszczącymi akcentami, co mnie od razu kupiło! Jeśli lubicie wykazać się inwencją twórczą i kochacie koty, to jest to coś zdecydowanie dla Was. :)



''W tej niezwykłej książeczce znajdziesz mnóstwo szczegółowych, gotowych, by pokryć je kolorem, rysunków przedmiotów codziennego użytku. Odszukasz je w każdym domu - od zdobionych drzwi poprzez świece, sztućce, kwiaty doniczkowe, garderobę, ramki na zdjęcia aż po... złotą rybkę w akwarium. Dom to emocje, uczucie komfortu i bezpieczeństwa, zatem weź głęboki oddech i znajdź ukojenie w kolorowaniu detali na ilustracjach, które reprezentują czyste szczęście w miejscu, które kochasz najbardziej.''
''Nie ma jak w domu'' to druga wspaniała kolorowanka. W tym przypadku także nie są to zwykłe rysunki domów, lecz poszczególne elementy, kojarzone z domem i znajdujące się w nim lub w jego okolicy. Nawet owady czy sztućce, co może być dosyć zaskakujące, bo ja na przykład tego się nie spodziewałam. Ilustracje są proste, a zarazem cudowne i mają coś w sobie, co przyciąga naszą uwagę. Ja jestem zachwycona, jak autor trafnie to tutaj zawarł. I mimo mojej miłości do kotów, gdybym miała wybrać którąś z tych dwóch, wybrałabym właśnie tą. Za tą prostotę i ciepło emanujące ze stronic tej książki do kolorowania. Serdecznie polecam. :)


18 komentarzy:

  1. Kolorowanka z kotami wydaje się być zaiste (nadużywam tego słowa) urocza :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam takie kolorowanki , ale o tych dwóch nie słyszałam, muszę wybrać się do księgarni!


    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w końcu się na nie skuszę :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię czasami tak pokolorować ;D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolorować, mam 9 książek (każda o innej tematyce) z rysunkami gotowymi do wypełnienia kolorem, jednak o tych dwóch nigdy nie słyszałam. Wydaje mi się, że gdybym miała wybierać, która lepsza, wybrałabym "Nie ma to jak w domu"

    Zapraszam na mojego bloga: http://sodowen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolorowanki są naprawdę świetne, chyba sama się za takimi rozejrzę :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie te kolorowanki! :)
    Są cudowne! <3
    Chyba zaraz je zamówię.
    A tak poza tym Twój blog bardzo mi się spodobał.
    Obserwuje.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ta książka! Uwielbiam kolorować w wolne wieczorki<3
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha ale bajeranckie takie kolorowanki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Nie mam cierpliwości, ale jeśli ktoś lubi to czemu nie?
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moda na kolorowanki wpadła do nas z siłą huraganu:) No i dobrze bo każde oderwanie wzroku od ekranu jest bardzo porządane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jakiś czas temu polubiłam kolorowanki!Ja mam "Harry Poterr i książka do kolorowania" i "Mandale"<3
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sceptycznie przez jakiś czas podchodziłam do tych kolorowanek jednak ostatnio się do nich przekonałam i dość często je maluje gdy chodź trochę mam czasu.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.