29 maj 2016

Opuszczona szklarnia

Nie mogę w to uwierzyć. Do mojej świadomości to jeszcze nie dociera. Wypieram to z umysłu. Koniec roku szkolnego już za KILKANAŚCIE dni (oczywiście wyłączając weekendy). Szok i niedowierzanie. Ja przecież pamiętam, jak dopiero co zaczynał się rok szkolny, a to już koniec? Pierwszy raz nie wyczekiwałam tego z wielką niecierpliwością, pierwszy raz nie odliczałam tygodni, patrząc tęsknie przez okno. To mnie tak nagle zastało i zaskoczyło. Teraz czekają mnie szybkie poprawy ocen. A potem już nagroda - od 1 czerwca trzydniowa wycieczka i zarazem komers. Także ja zamierzam się do tego przyłożyć, a później błogie lenistwo. Zaczęłam już nawet trochę planować swoje wakacje, a dokładniej spisałam nawet całą listę! Chcę spędzić je na zabawie w gronie znajomych. Przede wszystkim chcemy zaliczyć ''wiejską potańcówkę'' o charakterze disco-polo, haha, bo ja się za takimi klimatami stęskniłam! A także pojedziemy do Energylandii, na ściankę wspinaczkową, do kina i oczywiście do galerii na zakupy. Przyjadą do mnie też pielgrzymi na ŚDM, więc poćwiczę swój angielski (albo migowy, haha). Być może odwiedzę babcię na kilka dni, która mieszka w okolicach Katowic. To połowa z moich planów i mam wielką nadzieję, że uda mi się chociaż tyle zrealizować. :)


Na zdjęciach tytułowa szklarnia, na którą natknęłam się już wieki temu, spacerując przez chaszcze z moją przyjaciółką Karoliną. Intrygują mnie wszelakie stare miejsca, tym bardziej zaniedbane i opuszczone. Trochę się potajemnie, ukradkiem wdarłyśmy na czyjś teren, ale nie mogłam przegapić okazji zajrzenia do niszczejącego budynku. Na swoją obronę mam też fakt, że nie był wcale ogrodzony, więc chyba jesteśmy rozgrzeszone. ;)

26 komentarzy:

  1. To prawda, koniec zbliża się nieubłaganie! :(
    Również uwielbiam miejsca owiane tajemniczą aurą… <3

    Zapraszam do siebie, gdybyś miała ochotę poczytać opowiadanie właśnie o tajemnicach ( z wątkiem romantycznym rzecz jasna :D)

    www.kragksiezyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że już koniec roku szkolnego:)
    Zapraszam na konkurs fotograficzny. :)
    pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mało zostało do końca roku, tez sie bardzo cieszę :"")
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie sie cieszę ze juz koniec roku szkolnego niedługo 😀
    http://mislie139.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Byle do wakacji! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje już niedługo!! :D Świetny post, ciekawe zdjęcia :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ja również nie mogę uwierzyć, że to już kilkanaście dni! Bardzo się cieszę, bo będzie wymarzony odpoczynek, ale jest to moja ostatnia klasa i teraz taki strach czy przyjmą do wymarzonej szkoły :D Jejku, ale ta szklarnia jest świetna! Uwielbiam takie opuszczone miejsca ♥

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak mało zdjęć :( Też uwielbiam takie miejsca! Ale opuszczonej szklarni to nawet nie widziałam :P

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam wakacje, czas zleciał naprawdę szybko. Sama nie wiem kiedy. Szklarnia ładnie pozowała :p Świetne zdjęcia :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia! Do wakacji zostało już niewiele, dlatego trzeba jeszcze podciągnąć trochę oceny ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czas leci mega szybko. Niby szklarnia, a zdjęcia naprawdę są świetne :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Plany masz ciekawe i mam nadzieję, że uda Ci się je zrealizować ;)
    Tez lubię takie opuszczone miejsca, ale boję się do nich wchodzić, gdyż mam wrażenie, że pewnie mnie ktoś okrzyczy, gdy mnie tam zobaczy albo, że stary budynek może się zawalić.
    Bardzo podobają mi się zdjęcia tej szklarni :)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też mega szybko zleciał ten rok:") ładne zdjęcia
    może obserwujemy?
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wygląda!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi również ten rok minął bardzo szybko. Początek trochę się dłużył, jak to zawsze po wakacjach, lecz od bożego narodzenia tak mi czas leci, że aż nie mogę w to uwierzyć! Piękne zdjęcia, uwielbiam takie miejsca

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klimatyczne miejsce!
    Wszyscy już tymi wakacjami żyją, a u mnie to będzie praca. A zanim praca to praktyki i sesja, którą - mam nadzieję - zdam w pierwszym terminie, bo nie chcę mi się tego poprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że Twój blog jest Twoją pasją :)
    super wpis! <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia i design bloga :)
    Będę wpadać częściej ;)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe miejsce ta "opuszczona szklarnia". Akurat jutro mam trzydniową wycieczkę.
    P.S śliczny design bloga :)

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam takie opuszczone miejsca, zresztą w wakacje wybieram się do Pstrąża :D Co do wakacji, też mam mnóstwo planów, ale zobaczymy co z nich wyjdzie ;3
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też już nie mogę uwierzyć że niedługo wakacje ! szybko minęło :D Ślicznie ujełaś tą szklarnie ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.