22 maj 2016

ULUBIEŃCY OSTATNICH KILKU TYGODNI (2016)

 Od publikacji ostatnich ulubieńców minęły ponad 3 miesiące. Stęskniłam się za tą serią. Koniecznie muszę wrócić do jej regularnego dodawania, bo potem mam wielkie zaległości i trudno to zebrać w całość do jednego posta. Przeglądałam też starych ulubieńców, żeby sprawdzić, co wtedy lubiłam, to taka miła pamiątka i mogę wrócić do tamtych chwil. To bardzo przydatne, tym bardziej dla takiej sentymentalnej osoby jak ja. Jeśli chodzi o dzisiejszą notkę, muzycznie musiałam bardzo się ograniczyć, bo najchętniej dodałabym tu 40 piosenek, ale niestety to nie byłoby dobrym rozwiązaniem. No niestety. W każdym bądź razie zapraszam do czytania. :)



- kosmetyczne -
Pędzle z Dresslink okazały się bardzo pomocne w nakładaniu kremu BB na twarz, już nie muszę robić tego palcami. Używam ich także do pudru. Dobrze się sprawdzają i są wygodne w użyciu. Po myciu nic się z nimi nie działo, a ja polubiłam tę czynność (i tak nie myję ich po każdym użyciu). Więcej o nich pisałam już tutaj





- BIŻUTERIA -
Z okazji bierzmowania dostałam od swojej świadkowej piękną, srebrną bransoletkę z wygrawerowanym moim imieniem. Od razu przypadła mi do gustu, jest śliczna i delikatna. Jedynym jej minusem jest to, że lata mi po nadgarstku, gdyż mam dosyć chude i wąskie ręce.




ubranie -
Od dłuższego czasu w swojej szafie miałam czarną marynarkę, pochodzącą z second handu. W ogóle w niej nie chodziłam, bo miała elementy, które w ogóle mi nie odpowiadały : brzydkie guziki, jeszcze brzydsze kieszenie i wyglądałam w niej jakbym była jakąś listonoszką albo komuś ją ukradła. Jednak moja mama, zirytowana faktem, że marynarka wisi bezużytecznie w mojej szafie, postanowiła coś w niej pozmieniać (mimo, że ona uważała ją za dobrą). Kieszenie delikatnie powyrywała, guziki usunęła. Ja podwinęłam w niej rękawy i voilà! Kompletnie inna część garderoby. Teraz odmieniona, elegancka, klasyczna, piękna, w moim stylu. Dosyć długa oraz ładnie dopasowana. Stała się moją ulubioną częścią stroju i najchętniej cały czas w niej bym chodziła.

Psst! Na zdjęciach wygląda gorzej niż w rzeczywistości i na kimś.


FILM - 
Lekka, polska komedia romantyczna, przewidywalna do bólu. Nic nadzwyczajnego, ale przyjemnie się oglądało, a ja chyba na żadnej komedii romantycznej tyle się nie śmiałam. Bardzo lubię też postać pani Kurdej-Szatan, która umiliła mi czas spędzony z tym filmem.




muzyka -
Muzycznie u mnie się naprawdę wiele działo! Wielkie zawirowania gatunkowe i gust zmieniający się jak kalejdoskop. To, co wczoraj uwielbiałam, dziś już mi zbrzydło i wolę coś innego. Jednak zebrałam to wszystko w jedno, nawet jeśli coś już aż tak aktualnie mi się nie podoba, mimo że wcześniej słuchałam tego godzinami.
A ulubionymi wykonawcami ostatniego czasu są : Masia, Patryk Kumór, Julia Pietrucha, The Dumplings, Bovska, Mikromusic, Damian Syjonfam oraz kompozytor Pawbeats, którego większość twórczości bardzo lubię. Także jak widzicie, wszyscy są z Polski. Jakoś odchodzę od zagranicznej muzyki i więcej słucham tej w naszym ojczystym języku.
Jeśli chodzi o piosenki, było ich niesamowicie dużo. Przez te 3 miesiące przewinęło się tego u mnie od groma. Ich selekcja była trudna i to najdłużej mi zajęło. Przecież nie dodam 40 utworów... Dlatego z bólem serca dodaję tylko ulubieńców muzycznych z maja i końcówki kwietnia. Chyba każdy odnajdzie tu coś dla siebie.

Na pierwszym miejscu, bez żadnego zastanowienia umieszczam przegenialną piosenkę, która oddaje moje klimaty w 100%.
1. WALKING ON CARS - SPEEDING CARS
 We're singing 'heyah heyah heyah'..
 

2. MŁODY M & JUSTYNA KUŚMIERCZYK & PAWBEATS - WIECZNIE MŁODZI


3.  PAWBEATS & VNM & MASIA - MONOTONIA
 

4. CLEO - WOLĘ BYĆ


Reszta poza podium, ale też uwielbiam :
ZARA LARSSON - UNCOVER
 


IMAGINE DRAGONS - NOT TODAY
 


DAMIAN SYJONFAM - WRACAM DO DOMU
 


DAWID KWIATKOWSKI & PATRYK KUMÓR - MÓJ ŚWIAT
Normalnie nie słucham Kwiatkowskiego, to nie mój poziom, ale ta piosenka dzięki Patrykowi naprawdę jest dobra. Ale tylko wersja akustyczna.
 


DAWID KWIATKOWSKI & HANA - YIN YANG
 


CHARLENE SORAIA - WHEREVER YOU WILL GO
 


K.M.S & KOSEK KRK & EMILIA - SERCE Z KAMIENIA
 


ZEUS & JUSTYNA KUŚMIERCZYK - ZGŁUPIEJ
 


KALI - NIGDY NIE ZAPOMNĘ
 


QUEBONAFIDE & SYLWIA GRZESZCZAK & SOUND'N'GRACE - MÓJ SZCZYT (BRAKE BLEND)

THE CHAINSMOKERS & DAYA - DON'T LET ME GO

Przypomniałam sobie też czas dzieciństwa, gdy słuchałam takich utworów jak :
 Volver - Volveremos (klik)
Sasha Strunin - To nic kiedy płyną łzy (klik)
oraz
Cliver - Za oknem deszcz (klik)
Nadal je wszystkie lubię i tęsknię!




CYTATY -
Nie potrafię zmienić przeszłości. Ale zmieniając swoją reakcję na jej okruchy, mogę zmienić teraźniejszość.
-Regina Brett

Wybierz szczęście, właśnie tu i teraz, Kiedy chcesz otrząsnąć się ze złego nastroju, zastanów się: Co zrobiłby teraz ktoś szczęśliwy? Ćwicz bycie szczęśliwym. Zachowuj się tak, jakbyś czuł szczęście. 
-Regina Brett


W OBLICZU ZŁA POKAŻ, ŻE DOBRA JESTEŚ GODNY
- Kali ,,Gdy zgaśnie słońce’’



- ZDJĘCIE -


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - -  - - - - - - - - - 

28 komentarzy:

  1. Fajny post, większości piosenek nie znałam, a o filmie nie słyszałam.
    A co do marynarki - jest super! :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bransoletka.
    "Uncover" znam, zanim stało się bardziej popularne :)
    Pierwszy cytaty jest niesamowity, taki magiczny, a drugie niesamowicie motywujący :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że czasami można zupełnie odmienić jakąś rzecz, z nielubianej marynarki wyszła ulubiona część garderoby, fajnie :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre z piosenek słyszałam, a ta nowa Cleo podoba mi się. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie! Zdecydowanie moje ulubione :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle są fajne :)
    Bardzo spodobała mi się bransoletka :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna marynarka! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pędzle juz widziałam, chyba nawet tutaj. No skusiłabym się na nie z wielką przyjemnością.
    Posłuchałam tej muzyki, którą wstawiłaś, ale jakoś to nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam pędzle z chińskich stronek :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O, bardzo ciekawi ulubieńcy. Świetnie wygląda ta "odżywiona" marynarka :)
    Bransoletka również przypadła mi do gustu.
    A co do piosenek, to bardzo się cieszę, że je dodałaś. Będę miała coś teraz do posłuchania ;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne cytaty - uwielbiam takie czytać i je spisywać!
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle są super, poza tym świetni ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie :)
    Another View

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione pędzelki <3
    Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać w Kliki na końcu posta? Jest to dla mnie mega ważne! Zawsze się odwdzięczam :*
    http://macreateart.blogspot.com/2016/05/second-spring-outfit-with-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna bransoletka! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjecia :) Fajne pędzle :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubie pędzle z takich stronek :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajni ulubieńcy i świetne cytaty *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam pędzli w dresslink, choć słyszałam bardzo dużo o nich :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnej z wymienionych piosenek, o filmie nie słyszałam, pędzli też nie miałam okazji używać, ale bardzo podoba mi się marynarka.
    Cytaty cudowne :)
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajni ulubieńcy, super piosenki wybrałaś ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Filmu jeszcze nie znam, ale może nadrobię. Ogólnie nie przepadam za polskimi produkcjami. Chociaż czasami warto zrobić wyjątek ^^
    Zdjęcie śliczne!

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.