18 cze 2016

BACK TO THE MACRO PHOTOS

Ostatni raz na porządne zdjęcia wyszłam na samym początku tego roku, jeśli nie w minionym. Tymczasem mamy już czerwiec, a ja zatęskniłam za fotografią. Dlatego kilka dni temu, gdy zrobiłam sobie wolne od szkoły, rano chwyciłam za aparat i wyszłam do ogródka. Moją ofiarą padły wszystkie kwiaty w pobliżu. Natomiast następnego dnia wykorzystałam padający kilka chwil wcześniej deszcz. Było to przypadkowe, bo wyszłam z przyjaciółką na spacer, ale wróciłam się i aparat znów poszedł w ruch. Sprawiło mi to wielką przyjemność i koniecznie muszę wrócić do regularnego trybu fotografowania. 
Jak na tak długą przerwę, to jestem bardzo zadowolona. Nie wszystko mnie do końca satysfakcjonuje, ale jest naprawdę dobrze i czuję dumę. :) Zapraszam do oglądania pierwszej części, tej ''ogródkowej'', dajcie znać co myślicie. :)

Moje ulubione z tego zestawienia

38 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, czy mogę się zapytać czego używasz do fotografii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa, tu cyfrówka firmy Lumix.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia :) Jednak fotografowanie roślin ma swój urok!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie - z początku zastanawiałam się, czy nie jest ono jakimś rysunkiem, fragmentem jakiegoś plakatu lub grafiki komputerowej :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia. Masz wielki talent :) Do gustu wpadły mi te dwa ostatnie.
    zapraszam do siebie w wolnej chwili. Spodobało Ci się u mnie ? Zaobserwuj i skomentuj :)

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia! <3
    Również uwielbiam fotografię makro.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi najbardziej podoba się ostatnie zdjecie :) tez dawno nie fotografowałam przyrody/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiadam też tu, bo możesz pomyślec, ze olałam Twój komentarz, a ja zawsze z opóźnieniem na nie odpowiadam...*typowaja* - nie, moja siostra nigdy nie prowadziła bloga, dopiero będzie miała 10 lat :D a...i jej nie ma na żadnych ze zdjęc, to w lustrze to z moją przyjaciółką :D /Karolina

      Usuń
  7. Zdjęcia są cudne :) Ostatnie najbardziej mi się podoba ponieważ na początku wydawałoby się, że ten kolor wydostaje się z centrum zdjęcia

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba od zawsze lubiłam ten typ zdjęcia. Zawsze można zrobić coś niezwykłego z niczego ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kadry i przyjemnie nasycona kolorystyka ;)
    Warto znaleźć chociaż chwilę i wyjść ze swoimi aparatem na spacer :D
    Sama uwielbiam fotografować kwiaty.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś miałam dłuższą przerwę od fotografii i tak jak ty, zatęskniłam. świetne zdjęcia! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia! Najlepsze są te z różą :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam róże, więc zakochałam się w zdjęciach tych kwiatów! A najbardziej w 3 zdj róży ;) Ale wszystkie zdjęcia są świetne ;) Masz piękne kwiaty w ogrodzie ;)

    +obserwuję :)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham makro, sam fotografuje wiele kwiatów i nigdy mi się to nie nudzi
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te zdjęcia! widać że się postarałaś i lubię również estetykę bloga :))

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam takie kwiaty :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są super ;)
    Możesz być z siebie dumna, akurat zdolności fotograficznych nie zapomina się od tak, spokojnie ;)
    Wypowiesz się na temat, który został poruszony w nowym wpisie?
    Z góry dzięki, zaczynamy 'od nowa' i tu dopiero jest problem, nie ze zdjęciami! haha :)
    Pozdr.
    Zmiany, zapraszamy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz wielki talent! Wszystkie zdjęcia wyszły naprawdę pięknie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :) Piękne kwiaty!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham kwiaty pod każdą postacią, ale robaczki, które do nich lecą są nie do zniesienia :D Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczniutkie zdjęcia :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam robić zdjęcia, a twoje wyszły super <3

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobre zdjęcia ja również chciałam na swojego bloga dodać jakieś zdjęcia ale mój telefon nawalił i no ;/
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia! Jednak aparat to nie wszystko ;) trzeba mieć też głowę do tego.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz pora na letnie kwiaty! Najchętniej zerwałabym takie i wstawiła do wazonu :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam się kompletnie na fotografii, ale bardzo mi się podoba. Zwłaszcza te z różą. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne zdjęcia! Uwielbiam kwiaty :) Masz talent!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. ale cudowne zdjęcia
    bardzo spodobało mi się to ostatnie *.*
    super post!
    życzę miłego dnia

    ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.