16 wrz 2016

Nagłe zniknięcie

Zapomniałam już, jak to jest otworzyć kartę bloggera i po prostu zacząć pisać. Ni stąd, ni zowąd, posty przestały się pojawiać, a ja zniknęłam z blogosfery. Absolutnie nie było to zamierzonym działaniem, miałam sporo pomysłów na nowe wpisy i chciałam tworzyć. Jednak nie zawsze wszystko zależy od nas. W moim przypadku nie była to szkoła, jak większość mogłaby pomyśleć (choć w pewnym stopniu to także). Niestety mój komputer został zabrany do naprawy, a dziś mija już bodajże trzeci tydzień bez dostępu do komputera, a co za tym idzie - bloga. Nadal nie mam pojęcia, kiedy odzyskam sprzęt i będę mogła na nowo tworzyć. Aktualnie piszę z pożyczonego od mamy laptopa, bo uznałam, że czas najwyższy na jakieś wyjaśnienia. A minął ponad miesiąc, co uświadomiłam sobie dopiero teraz...

Powrót na pewno będzie ciężki, bo już zupełnie się od tego odzwyczaiłam. Do tego statystyki poleciały na łeb na szyję, zapewne nikt już tutaj nie został. Jednak mam nadzieję, że to jeszcze nie czas, by odchodzić z blogosfery, którą kiedyś tak mocno pokochałam. Trzymajcie kciuki, by komputer jak najszybciej do mnie wrócił, a wraz z nim moi czytelnicy. Odezwę się jak tylko najszybciej będę mogła, bo tematy mam. :)

Do napisania, 
Wasza J.

2 komentarze:

  1. hej, ja wciąż zaglądam do ciebie, szukam trochę inspiracji do swojego bloga, bo u mnie też dawno nic nie było, więc tak wpadam na różne blogi z nadzieją, że najdzie mnie jakiś pomysł.
    Mam nadzieję, że niedługo odzyskasz sprzęt, a ja odzyskam pomysły, bo zazwyczaj nawiedzają mnie jakieś wieczorem, a rano nie wiem jak to ubrać w słowa. W przeciwieństwie do ciebie, ja dopiero ruszam z moim blogiem i wciąż mam kilka problemów typowych dla początkujących.
    Trzymam kciuki, żeby czytelnicy szybko wrócili, tak jak twój komputer x
    miłego dnia x
    http://justjurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia życzę! Komputera nadal brak, już szału dostaję :(

      Usuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.